14:24:51 22.09.2023
Звіт про роботу гуманітарного відділу Лопатинської селищної ради за січень-вересень 2022 рік
Звіт про роботу гуманітарного відділу Лопатинської селищної ради
за січень-вересень 2022 рік
Робота Гуманітарного відділу Лопатинської селищної ради направлена на реалізацію вимог Конституції України, Законів України „Про освіту”, „Про повну загальну середню освіту”, „Про дошкільну освіту”, „Про позашкільну освіту”, «Про культуру» «Про соціальний захист населення» тощо, на оптимізацію кількісних і якісних параметрів мережі дошкільних, закладів ЗСО і позашкільних закладів, на виконання пріоритетних завдань щодо подальшого розвитку освіти громади, виконання річних планів роботи закладів. Гуманітарний відділ не є юридичною установою, не має печатки, не є розпорядником коштів, а діє на підставі Положення про відділ. Станом на 1 вересня 2022 року у відділі є 7 штатних одиниць. З них 3-вакантні (спеціаліст по культурі та спорту, головний спеціаліст з питань освіти, спеціаліст з питань методичної роботи).
Основними завданнями відділу є:
-забезпечення реалізації державної політики у сфері освіти, культури, охорони здоров»я та соціальної політики, фізичної культури та спорту.
За звітний період роботи розроблено та затверджено такі основні документи:
Положення «Організація харчування дітей у закладах освіти Лопатинської ТГ на 2022-2023нр.»,
-Програму оздоровлення та відпочинку дітей учасників АТО, учасників бойових дій Лопатинської територіальної громади на 2022-24 рр.
-Комплексну програма соціального захисту населення Лопатинської територіальної громади на 2022-24рр.
-Програму розвитку фізичної культури та спорту на території Лопатинської територіальної громади в 2022-24 рр.
- Програму підтримки галузі охорона здоров'я на 2022-24рр.
У зв’язку з реорганізацією здійснено переоформлення установчих документів закладів освіти та змінено назви закладів загальної середньої освіти, затверджено Статути та Положення про філії; затверджено штатні розписи закладів дошкільної та позашкільної освіти, загальної середньої освіти; затверджено навчальні плани, посадові інструкції керівників закладів освіти, організовано роботу зі зверненнями громадян
Програми реалізовуються.
Планувати будь-що в умовах війни часто видається не просто складно, а й неможливо. Водночас жити одним днем – не варіант. Тому розроблено проект Плану модернізації освітньої мережі. Невдовзі його буде обговорено на профільній депутатській комісії.
За звітний період мною опрацьовано 1440 документів. Надано листів, роз’яснень, відповідей 180. Видано 16 наказів. Отримано та розглянуто 18 письмових звернень. Проведено 7 нарад з керівниками та заступниками (в тому числі і ЗУМ наради) та 2 громадських слухання.
Уповноважена за складання, подання державної статистичної звітності у сфері дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти та завантаження даних в інформаційно-телекомунікаційну систему «Державна інформаційна система освіти»,зараз нова система АІКОМ. Від правильного подання звітності закладами ЗСО буде нарахована освітня субвенція на наступний рік. Всього потрібно мені перевірити і сформувати загальні звіти:з вересня по січень -21 звіт.
В період з початку повномасштабної війни, яку росія розпочала проти України 24 лютого цього року, у закладах освіти Лопатинської громади навчали дітей, плели сітки, робили енергетичні батончики, тушонки, випікали смаколики, готували передачі нашим захисникам, допомагали внутрішньо переміщеним особам. При закладах освіти, культури були створені волонтерські центри й тимчасові прихистки для ВПО. Більше двох місяців, попри свою основну діяльність, я була ще начальником гуманітарного штабу та відповідальною за поселення людей. Працівники гуманітарного відділу здійснювали реєстрацію ВПО, по ночах вносили дані у програми для того, щоб люди могли вчасно одержати виплати. Два наших шкільних автобуси - Лопатинський та Миколаївський, згідно графіку, 3 місяці чергували на арені Львів та по ночах розвозили людей по інших громадах. 9 шкільних автобусів із арени Львів з ВПО ми разом із керівниками,старостами (всі вони приїжджали 2-3 година ночі) поселяли у заклади освіти. Сьогодні я хочу подякувати усім, хто долучався до цієї додаткової роботи, тим,хто погоджувався приймати та годувати людей,тим, хто готував закинуті приватні будівлі для місць тимчасового проживання. Особлива подяка Оксані Ярославівні Гречаник та Оксані Павлівні Смаль, адже вони були тими пунктами, де люди одержували перший прихисток та підтримку з першого ж дня війни - у філії ще і сьогодні проживають ВПО. Працівникам Лопатинської шкільної їдальні, які довгий період смачно годували ВПО. Керівнику культури та працівникам Лопатинського НД, в приміщенні якого є гуманітарний штаб, де здійснено чергування, прийом та видача допомоги, де все реєструється та здаються кожного тижня звіти у Червоноградську РДА. Керівнику та працівникам КЗ «Центр надання соціальних послуг», які також перших три місяці працювали без вихідних та забезпечували ВПО та малозабезпечених сімей громади всім необхідним. Начальнику служби у справах дітей, яка разом із поліцейськими громади, фахівцем соціальної роботи, головним спеціалістом з питань соціального захисту здійснювали об’їзди сімей, визначали їхні потреби та надавали психолого- педагогічні консультації. За час війни у громаді зареєстрували 970 людей з числа ВПО, з них - 219дітей. Станом на сьогодні проживають ще 274 з них - 63 дитини. Безпосередньо в наших закладах навчалася 51 дитина до 01.06.2022р. За кордон виїхало з початку війни 177 учнів ЗЗСО та 5 педагогів, з яких повернулися тільки більша половина (106 дітей).
З початку війни для ЗЗСО на тиждень були оголошені канікули, після канікул 9 закладів загальної середньої освіти працювали дистанційно, 2-очно і 1- в змішаній формі; долучали до навчання учнів із сімей ВПО та учнів,які виїхали за кордон. Для ЗДО та ЗПО був призупинений освітній процес. З 1 квітня ЗПО працювали у змішаній формі навчання. У травні ЗЗСО працювали у змішаній формі без підвезення учасників освітнього процесу. Кожного тижня видавалися нові розпорядження, враховуючи звернення керівників закладів. З 22 червня до 1 вересня, з врахування заяв батьків та звернення керівника у ЗДО смт.Лопатин працювали 2 групи. Педагогічні колективи підтримували постійний зв’язок із здобувачами освіти, надавали психолого-педагогічну допомогу, проводили інструктажі з дітьми та працівниками щодо поводження з вибухонебезпечними предметами та предметами невідомого походження.
Згідно розпорядження голови була створена комісія по обстеженню об’єктів укриття для закладів освіти( з включенням представників відповідних органів, яка 29-30 червня об’їхала всі заклади освіти, визначила місця для облаштування найпростіших укриттів для кожного закладу з врахування сусідніх приміщень та надала керівникам АКТИ оцінки об’єктів щодо можливості його використання як найпростішого укриття із висновками комісії про можливість використання об’єкта як найпростішого укриття за виконання певних умов. Кожен заклад мав можливість в термін 2 місяці на облаштування найпростіших укриттів та використати на це зекономлені кошти. Ті заклади, які потребували додаткових коштів, писали лист-звернення на ім’я голови. Всі потреби були задоволені. Лише 4 ЗЗСО: Лопатинський ліцей, ЗДО смт.Лопатин, Нивицька гімназія та Миколаївський ОЗЗСО мають захисні споруди цивільного захисту (протирадіаційні укриття), які зареєстровані у Києві, проте не відповідають нормам та потребують капітального ремонту. На всі ці протирадіаційні укриття були складені акти оцінки готовності захисної споруди цивільного захисту із спеціальними висновками та рекомендаціями. У 2 з них проводяться капітальні ремонти (рішенням сесії були виділені кошти): ЗДО смт.Лопатин та Миколаївський ОЗЗСО. У КЗ «Лопатинська дитяча музична школа» також проведено капітальний ремонт підвального приміщення корпусу№1 за кошти самого закладу,які були зекономлені .
На основі розпорядження голови «Про підготовку закладів освіти до нового навчального року та опалювального сезону в умовах воєнного стану» та складеного плану «щодо забезпечення своєчасної підготовки закладів освіти до нового 2022-2023 н.р.( весь документ містить 6 аркушів), кожен керівник видав наказ «Про підготовку до нового навчального року та затвердив план заходів із зазначенням конкретних заходів, терміном виконання і відповідальними особами за їх виконання. Кінцевий термін виконання заходів був 25 серпня. За підсумками об’їзду 9 закладів освіти мають власні укриття, кілька установ не мають їх, але вони є поруч – туди переміщатимуться в разі тривог. Крім цього, під час об’їзду прискіпливо оглянуті навчальні класи, харчоблоки, їдальні, котельні, спортивні і актові зали, приміщення і території закладів. Також перевірено стан протипожежної та електробезпеки. В процесі роботи узгоджувалися питання підготовки до осінньо-зимового опалювального періоду. Всі найпростіші укриття укомплектовані згідно вимог. Проте, при перевірці були зазначені у багатьох закладах ряд недоліків, які можна було усунути, не вкладаючи кошти. Комісія (не вписуючи недоліки у акти), враховувала першочергово створення безпечних умов та вказала у висновку про готовність закладів розпочати навчальний рік із зазначенням для кожного закладу рекомендовану форму навчання. При виборі форми навчання керувалися наступними умовами:
1.Якщо у закладі є належне укриття і всі діти та колектив можуть поміститися в це укриття,тоді обирається очна форма навчання. Враховуючи вимоги, очна форма запропонована для таких закладів: Лопатинський ліцей, Хмільнівська початкова школа, Миколаївський ОЗЗСО, ЗЗСО І-ІІ ст.с.Куликів, Стремільченська початкова школа, ЗЗСО І-ІІ ст.с.Грицеволя, ЗДО с.Березівка, ЗДО смт.Лопатин, КЗ «Лопатинська музична школа», БДЮТ.
2.Якщо у закладі є укриття, у якому поміщається половина здобувачів освіти, тоді рекомендовано змішане навчання за принципом - чергування очного та дистанційного навчання. Враховуючи вимоги, змішана форма запропонована для таких закладів:ЗЗСО І-ІІІ ст.с.Березівка, ЗЗСО І-ІІ ст.с.Щуровичі, Нивицька гімназія, Сморжівська гімназія, Кустинська гімназія( яка має велике укриття , але потребує облаштування другого виходу).
3.Якщо поруч зі школою є укриття у державній, комунальній, громадській чи приватній установі, тоді можна, погодивши використання цього укриття з власником, проводити очне чи змішане навчання залежно від розмірів приміщень та кількості учасників освітнього процесу. Згідно підписаних договорів такими укриттями користуються Сморжівська гімназія із структурним підрозділом ЗДО, КЗ «Лопатинська музична школа» для хореографічного відділення,структурний дошкільний підрозділ Нивицької гімназії.
З настанням холодів виникне проблема обігріву укриттів. Тому в найближчі дні дане питання потребуватиме вирішення.
У листопаді 2021р. та в лютому 2022р. гуманітарним відділом було організовано навчання для керівників та відповідальних осіб усіх закладів освіти у сфері цивільного захисту населення. До 1 вересня у всіх закладах освіти пройшли тренувальні навчання із усіма учасниками освітнього процесу. Також виділені кошти з місцевого бюджету на встановлення сигнальної кнопки у деяких закладах нашої громади та на встановлення відео нагляду.
Всі бажаючі мають змогу відвідати заклади освіти, подивитися на стан укриттів та їх укомплектування та одержати інформацію по коштах. Кошти виділялися і використовувалися в межах бюджетних призначень.
З 1 вересня розпочався новий навчальний рік. Тому, робота у 2022-2023 н.р. спрямована на охоплення усіх дітей громади різними формами навчання.
Також заклади освіти приділяють велику увагу питанню національно-патріотичного виховання як засобу становлення сучасного українця, адаптованого до нових умов життя, психологічній підтримці учасників освітнього процесу в період воєнного стану.
У 2022-2023 н. р. у Лопатинській ТГ функціонує:
11 ЗЗСО, 2 ЗДО та 7 структурних підрозділів ЗДО, 2 ЗПО. Розвиток дошкільної освіти залишається одним із пріоритетних напрямів державної політики у галузі освіти.
Для задоволення потреб в отриманні дошкільної освіти в громаді функціонує з 01.09.2022р. 2 заклади та 7 структурних підрозділів у ЗЗСО. Дошкільною освітою, на даний момент, охоплено 228 дітей віком від 3 до 6 років (90%), що на 39 дітей менше ніж минулого навчального року, всі вони відвідують дошкільні заклади з повним перебуванням – 9 годин. У 2 закладах є інклюзивні групи, в яких навчається 2 дитини з особливими освітніми потребами , проте поступають дзвінки від керівників ( з врахуванням висновків з інклюзивно-ресурсного центру) про організацію навчання для дитини в інклюзивній групі. Тому таких груп у нас буде більше.
Середній показник чисельності дітей у дошкільних навчальних закладах громади з розрахунку на 100 місць у поточному році становить 87 дітей, що свідчить про наявність вільних місць у деяких закладах.
У 2022 році пройшли атестацію 3 керівники закладів дошкільної освіти.
Органами місцевого самоврядування значна увага приділяється створенню сучасних умов у закладах дошкільної освіти. Так у цьому році проведено у всіх закладах дошкільної освіти поточний ремонт згідно планів підготовки закладів до нового навчального року та облаштовані укриття.
ЗЗСО
Загальна середня освіта у нашій громаді з 01 вересня 2022 року представлена 11 закладами загальної середньої освіти. В школах у 2020-2021 н. р навчалося 1087 учнів; у 2021-2022 н.р. -1078 учнів. У 2022-2023 н. р. кількість учнів, які навчаються у ЗЗСО становить 1090 осіб (з них ВПО- 18) )- НА 6 ДІТЕЙ МЕНШЕ ВІД ПОПЕРЕДНЬОГО РОКУ ).
В розрізі ЗЗСО:
№ |
Назва закладу |
Кількість учнів |
К-ть дошкільнят |
К-ть дітей,які перебувають за кордоном |
ВПО |
К-сть місць в укриттях |
|
||||
1 |
ЛОПАТИНСЬКий ліцей |
435(34-сімейна ф.),2 –індив. |
|
34 |
6 |
ПРУ-146,напр..-451 |
|
||||
2 |
Стремільченська початкова школа філія Миколаївського опорного закладу загальної середньої освіти I - III ступенів Лопатинської селищної ради |
10(1-сім.)) |
12 |
1 |
|
82 |
|
||||
3 |
ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ І-ІІІ СТУПЕНІВ С. БЕРЕЗІВКА |
112(14-сімейна) |
|
14 |
2 |
60 |
|
||||
4 |
НИВИЦЬКА ГІМНАЗІЯ |
77(2-сімейна) |
15 |
2 |
4 |
ПРУ-7,найп- 35,ЗДО-23 |
|
||||
5 |
Заклад загальної середньої освіти І-ІІ ст. с. Куликів філія Миколаївського опорного закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ст. Лопатинської селищної ради |
73 (3-сімейна) |
15 |
3 |
0 |
Напр..-71,коридор-50 |
|
||||
6 |
Заклад загальної середньої освіти І-ІІ ступеня с.Щуровичі філія Миколаївського опорного закладу загальної середньої освіти Лопатинської селищної ради |
60 (0) |
|
0 |
0 |
50 |
|
||||
7 |
Миколаївський опорний заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Лопатинської селищної ради |
102(5-сімейна) |
2 гр..-26 |
5 |
2 |
260 |
|
||||
8 |
Кустинська гімназія Лопатинського ліцею |
66 |
14 |
0 |
1 |
500,облашт.на 150(потрібн.2 вихід) |
|
||||
9 |
Сморжівська гімназія |
73(9-сім.) |
2 гр.-34 |
9 |
3 |
73,ЗДО-57 |
|
||||
10 |
ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ І-ІІ СТ. С. ГРИЦЕВОЛЯ |
68(1 сімейна) |
|
1 |
0 |
100 |
|
||||
11 |
Хмільнівська загальноосвітня школа І ст. -ЗДО філія опорного закладу "Лопатинська загальноосвітня школа І-ІІІ ст. " |
14(2-сімейна) |
12 |
2 |
|
42 |
|
||||
12 |
БДЮТ |
312(більше 20 дітей одночасно згідно розкладу |
|
|
|
20 |
|
|
|||
13 |
ЗДО смт.Лопатин |
|
4гр.-65 |
|
|
161 |
|
|
|||
14 |
ЗДО с.Березівка |
|
2гр.-38 |
|
|
42 |
|
||||
15 |
Музична школа |
152 |
|
|
|
60+35(корп..1) |
|
Згідно Плану прогнозованої мережі закладів освіти, рішенням сесії створено Лопатинський ліцей, юридичну особу Сморжівську гімназію із структурним підрозділом ЗДО, Нивицьку гімназію із структурним підрозділом ЗДО, перейменовані Кустинська гімназія та Хмільнівська початкова школа.
Усі учні шкільного віку охоплені освітнім процесом - різними формами навчання: очною, змішаною та індивідуальною. Дітей шкільного віку, які не залучені до навчання без поважних причин, не виявлено.
Для дітей із особливими освітніми потребами відповідно до рекомендацій інклюзивно - ресурсного центру та заяв батьків організовано
-
індивідуальне навчання для 2 учнів ;
-
інклюзивне навчання для 5 учнів
у 4 закладах загальної середньої освіти громади.
Для 3 осіб організовано індивідуальну форму навчання через несформованість класів.
Загалом охоплення дітей шкільною освітою у громаді складає 100%.
Всі заклади освіти вчасно завершили навчальний рік та видали документи про базову та загальну середню освіту випускникам 9 та 11 класів: свідоцтв про здобуття базової середньої освіти (94-з них 3 з відзнакою) та свідоцтв про здобуття повної загальної середньої освіти (59-3 срібна медаль, 5 золота). З кожним роком рівень знань покращується у Лопатинському закладі. Про це свідчить не тільки кількість збільшення медалістів, а й показники балів за незалежне оцінювання та кількість вступників у вищі вузи. Так цього року, випускниця Лопатинського ОЗСО Смаль Катерина одержала 2 рази по 200 балів: з української мови та математики та 192 бали з історії. Тому готую на наступне засідання виконавчого комітету Положення про преміювання дітей та вчителів. Вже третій рік поспіль в Україні наряду з атестацією впроваджується добровільна сертифікація вчителів, поки що тільки початкових класів, за результатами успішного проходження якої педагогам автоматично підвищується категорія та може бути присвоєне педагогічне звання. Також вчителі отримують за це 20% надбавку до заробітної плати. Маємо поки що лишень двох таких педагогів. Знаю, що цього року також наші вчителі початкових класів подалися на сертифікацію. Тому, знаємо і віримо, що вони одержать свої заслужені нагороди. Чекаємо, що наші педагоги візьмуть ще участь в обласному конкурсі «Учитель 2022 року.
Сьогодні гостро стоїть проблема кадрового забезпечення закладів загальної середньої освіти. Є потреба забезпеченості закладів учителями фізики та інформатики, математики, музичного мистецтва, англійської мови, практичних психологів. Бажаючих на цей навчальний рік немає.
У 2021-2022 н.р. пройшли атестацію 27 педагогічних працівники та 8 працівників керівних кадрів, рішення щодо яких приймала атестаційна комісія ІІ рівня. Згідно вимог у 2022-23 навчальному році будемо запроваджувати електронну атестацію.
Діти, що проживають у віддалених населених пунктах, забезпечені автобусним підвезенням. У цьому навчальному році потребують підвезення 353 дитини (325 у 2021р). Підвезення здійснюється 5 шкільними автобусами та для перевезення 4 учнів, які доїжджають до Лопатинського ліцею із с.Сморжів укладений договір з перевізником. На всі автобуси розроблені і затверджені транспортні маршрути та схеми маршруту. Є потреба у придбанні ще 2 шкільних автобусів. Написали звернення у ОВА (вересень 2022 року).
Згідно Програми розвитку освіти Львівської області на 2021-2025рр 5 шкільних автобусів нашої громади облаштовано у грудні 2021 року системами трекінгу (відстеження руху )шкільних автобусів.
Рух шкільних автобусів та кількість дітей, які підвозяться до закладів освіти. Конкретно по кожному закладі:
1.Лопатинський ліцей та Кустинська гімназія (новий шк..автобус «Атаман» Лопатинського ліцею):
Лопатин-Лопатин (вул..Бродська)- 30 учнів; Хмільно-Лопатин-51 учень, Немилів-Лопатин-5 учнів, Руденко-Лопатин-12; Кустин-Лопатин-4; Батиїв- Лопатин-4; Руденко-Кустин-13;Батиїв- Кустин-4.Всього- 128 учнів.
2. До ЗЗСО І-ІІ ст.с.Куликів ( шк..автобус ЗЗСО І-ІІ ст.с.Куликів):
З Волиці-Барилова-7учнів + 2 ЗДО; х.Вигоди-16 учнів + 2 ЗДО; З Барилова- 14 учнів.Всього- 41 дитина.
3.До ЗЗСО І-ІІІ ст.с.Березівка ( шк.автобусом ЗЗСО І-ІІІ ст.с.Березівка):
З с.Грицеволя -5 учнів; із с.Завидче-15 учнів; із с.Новоставці-25.Із вул..Л.Українки с.Березівка -18 учнів. Із Бебехів-2 учні. Всього-65 учнів
4.До ЗДО с.Березівка (шк..авт.ЗЗСО І-ІІІ ст.с.Березівка):
З с.Грицеволя -23 дитини
5. До ЗЗСО І-ІІ ст.с.Грицеволя- 3 учні із Підмонастирка( шк.автобусом ЗЗСО І-ІІІ ст.с.Березівка).
6. До Миколаївського ОЗЗСО ( шк. авт.Миколаївського ОЗЗСО):
С.Щуровичі- 7 учнів, с.Сморжів-1 учень, с.Стремільче -1 учень, с.Увин-4 учні,с.Адамівка-6 учнів,с.Стирківці-4 учні +3 дітей ЗДО,с.Миколаїв-11 учнів+8 дітей ЗДО.Всього-34 учні +11 дітей ЗДО..=45 дітей
7. До Сморжівської гімназії (шк.авт.Сморжівської гімназії):
З Гримайлівки - 2; Загадка, Стемільче- 16; з Щуровичів, Сморжева до Миколаєва(Стремільче пересадка) -7 +2 ;Дошкільний підрозділ із Щуровичів-12. Всього 39 учнів +10 вчителів
8. До ЗЗСО І-ІІ ст.с.Щуровичі (шк.авт.Сморжівської гімназії):
З Гримайлівки до Щуровичів -9учнів.
Усі вчителі початкової школи, вчителі англійської мови, вчителі фізвиховання, які викладають у початкових класах НУШ закладів освіти громади пройшли навчання під час тренінгів, які проводилися тренерами Львівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти на базі Лопатинського ліцею та онлайн-курси на освітній платформах Moodle НУ «Львівська політехніка» та Ed-era за Концепцією «Нова українська школа». З них 56 вчителів початкових класів пройшли курси НУШ за кошти освітньої субвенції.
Згідно другої фази концепції «Нової української школи» з 01.09.2022 року заклади загальної середньої освіти Лопатинської селищної ради розпочали працювати за новим Державним стандарту базової середньої освіти, що забезпечує реалізацію Концепції «Нової української школи». З метою підготовки вчителів закладів загальної середньої освіти, які будуть забезпечувати реалізацію нового Державного стандарту базової середньої освіти в умовах «Нової української школи» у 2022-2023н.р., відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.04.2018 №237 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» у 2021 році» сформовано команду тренерів-педагогів з числа вчителів наших опорних закладів, які провели навчання по підготовці 60 вчителів-предметників за освітніми галузями до впровадження Державного стандарту базової середньої освіти
Дана фаза передбачає інвентаризацію мережі шкіл громади, формування мережі опорних шкіл базового рівня (гімназій), формування систем внутрішнього забезпечення якості освіти в школах, початок роботи базової школи за новими освітніми стандартами на компетентнісній основі.
Згідно рішень 19 сесії 8 скликання до серпня 2022р. приведено типи ЗЗСО у відповідність з законодавством і затверджено їх статути у новій редакції, а також всі працівники працевлаштовані.
Згідно другої фази концепції «Нової української школи» у 2022р. ЗЗСО до 01.09. мали розробити і затвердити програму внутрішнього моніторингу забезпечення якості освіти .
Питання організації харчування дітей у закладах освіти було і залишається одним із актуальних. З місцевого бюджету на харчування учнів у 2021р виділено 508 тис.грн. На 2022р.їх потреба значно зросте. Безкоштовним гарячим харчуванням у закладах загальної середньої освіти охоплено учнів 1-4 класів, учнів 5-11 класів з числа категорійних (діти учасників бойових дій; діти з числа внутрішньо переміщених осіб, діти з інвалідністю, діти-сироти; діти, позбавлені батьківського піклування; діти з особливими освітніми потребами, які навчаються у інклюзивних класах (групах); діти із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям -1-4кл.), загальною чисельністю 139 учнів- було 89 учнів. Частково звільнені від сплати 50%- 32 учні. Вартість одноразового гарячого харчування у школах 20,00 грн.
У закладах дошкільної освіти від плати за харчування звільняються діти таких самих пільгових категорій, що і в школах, а також 50-відсоткову пільгу мають діти з багатодітних сімей та напівсироти. Загальна чисельність звільнених від плати за харчування – 62 дітей (27 дитини-100%, 35-50%).---Встановлено розмір плати, що вносять батьки за харчування дітей у закладах дошкільної освіти та дошкільних групах при школах на рівні 60 відсотків у селищі і 40 відсотків у сільській місцевості від загальної вартості харчування на одну дитину з розрахунку до 50,00грн. на день. Всі заклади освіти ЛОПАТИНСЬКОЇ селищної ради з 1 січня 2022 року перейшли на нове 4-тижневе меню згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 №305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку». Заклади самі проводять необхідні закупівлі продуктів харчування. Постачальники продуктів харчування в заклади освіти виконують умови тендеру. З відповідальними за харчування проводилися наради за участю спеціалістів держпродспоживслужби. В січні 2022 року проведено нараду - навчання для персоналу харчоблоків та відповідальних за харчування щодо ведення документації та вебінар за підтримки DICIDE «Формування шкільного меню на виконання постанови №305. Практичні аспекти».
ПОЗАШКІЛЬНА ОСВІТА
До мережі закладів позашкільної освіти Лопатинської громади належать Лопатинський Будинок дитячої та юнацької творчості та Лопатинська дитяча музична школа. На протязі навчального року вихованці прийняли участь у 24 спортивно – масових заходах:
-
внутрішньо-шкільних;
-
селищних;
-
обласних;
-
всеукраїнських;
-
міжнародних;
Свої вироби відправляли за кордон, а вилучені кошти передавали на потреби армії.
При Лопатинському Будинку дитячої та юнацької творчості працює 11 гуртків, 18 груп з них ( 11 груп) естетичного та декоративно ужиткового напрямку та 7 груп спортивного напрямку. До роботи в гуртках залучено 312 дітей віком від 4 до 18 років. З них 3 дитини інваліди, 3 дітей позбавлених батьківського піклування, 58 дітей з малозабезпечених сімей. Молодшого віку 6-9 років займається 86 дітей, середнього віку 10-14 років - 203 дітей, старшого віку 15-18 років - 23 дитини. До роботи в гуртках залучаються діти з багатодітних та малозабезпечених сімей, діти з особливими потребами-інваліди, діти сироти та пів сироти , діти схильні до правопорушень. В гуртках спортивного напрямку займається 110 дітей, а саме: «Академія футболу »- 80 дітей, в гуртку «Бокс» - 30 дітей. Є певні досягнення. Вся робота в установі спрямована на розвиток творчих та фізичних здібностей дітей, розвиток їх естетичної свідомості, здатності до самореалізації та самовдосконалення.Своєрідним підсумком позашкільної діяльності є участь вихованців у районних, обласних, всеукраїнських, міжнародних конкурсах та фестивалях дитячої творчості. Гуртківці постійно беруть у них участь, показуючи високу результативність:
На даний час контингент музичної школи налічує 156 учнів, (21-22-172 учні), педагогічний колектив – 12 чоловік. Музичне відділення – 59 учнів, вивчають гру на фортепіано, скрипці, баяні, акордеоні, бандурі, духових інструментах, навчаються сольного та хорового співу, вивчають теорію музики. Хореографічне відділення – 97 учнів, вивчають народний, класичний, бальний та сучасний танець, музичну грамоту та історію танцю.
Згідно Положення про встановлення розміру плати за навчання у КЗ «Лопатинська дитяча музична школа» пільгами по оплаті за навчання користуються:
1.навчаються безкоштовно: - діти учасників бойових дій – 5 учнів;
- діти з багатодітних сімей – 33 учнів.
2.оплачують навчання частково: - двоє дітей з однієї сім’ї /-50%/ – 5 учнів;
- діти батьків-інвалідів /-50%/ - 1 учень.
Навчаються на двох спеціальностях – за одну з них оплачують 50%-9 учнів.
На навчання до КЗ Лопатинська ДМШ доїжджають діти із 13-ти населених пунктів:
Лопатинська ТГ: Березівка – 2 уч., Хмільно – 5 уч., Нивиці -1 учень, Трійця – 1 уч., Кустин – 5 уч., Куликів – 1 уч., Сморжів – 6 уч., Стремільче – 2 уч., Завидче-1 учениця.
Інші ТГ : Немилів – 1 уч., Станіславчик – 1 уч., Монастирок Станіславецький – 1 уч., Топорів – 1 уч..
Високі результати учні показують на всеукраїнських, міжнародних ,обласних конкурсах та фестивалях.
Не всі проблеми в системі освіта вирішені. Проблеми, які залишилися полягають:
-
-в поступовому зменшенні дітей дошкільного віку та молодшого шкільного віку впродовж наступних п»яти років;
-
-існуванням великої кількості малокомплектних шкіл у сільській місцевості з високою вартістю навчання ;
-
-застарілою матеріально-технічною базою закладів;
-
-у завишеній кількості класів
-
у завишеній кількості педагогічних ставок .
Проте, вчителі справжні лідери, які показують приклад поведінки нашим дітям вихованням, знаннями – це справжній освітянський фронт.
Одним із важливих напрямів роботи гуманітарного відділу Лопатинської селищної ради є соціальний захист населення територіальної громади, який полягає у забезпеченні виконання заходів по реалізації державної соціальної політики, виконання обласних, місцевих соціальних програм, спрямованих на покращення добробуту малозабезпечених сімей, сімей з дітьми, пільгових категорій.
Спеціалістами відділу станом на 01.09.2022 року було прийнято 1774 заяв на призначення усіх видів державних допомог та відправлено до управління соціального захисту населення Червоноградської РДА для подальшої обробки.
-
Субсидії на житлово- комунальні послуги – 35
-
Субсидії на тверде паливо –100
-
Пільги на житлово-комунальні послуги – 107
-
Пільги на тверде паливо – 29
-
Державна соціальна допомога малозабезпеченим сім’ям – 97
-
Державна соціальна допомога одиноким матерям –23
-
Державна соціальна допомога багатодітним сім’ям – 13
-
Допомога у зв'язку з вагітністю та пологами непрацюючим жінкам – 31
-
Допомога при народженні дитини – 33
-
Грошова компенсація вартості одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка» - 19
-
Допомога на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування – 2
-
Допомога особі, яка доглядає за хворою дитиною – 2
-
Державна соціальна допомога особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю – 13
-
Тимчасова державна соціальна допомога непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату – 16
-
Допомога на догляд одиноким малозабезпеченим особам, які за висновком ЛКК закладу охорони здоров'я потребують постійного стороннього догляду (крім осіб з інвалідністю І групи) - 3
-
Допомога дитині померлого годувальника-2
-
Тимчасова державна допомога дітям – 6
-
Щомісячна грошова допомога особі, яка проживає разом з особою з інвалідністю І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу, який за висновком ЛКМЗ потребує постійного стороннього догляду, на догляд за ним – 35
-
Державна соціальна допомога особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю– 9
-
Допомога на проживання внутрішньо переміщеним особам (ПКМУ № 332) -499
-
Прийом заяв та видача довідок на взяття на облік внутрішньо переміщеним особам – 702
-
Забезпечення засобами реабілітації особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю - 9
-
Медична реабілітація(санаторій) – 4
-
Державна соціальна допомога особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю– 9
З 24 лютого 2022року спеціалістами гуманітарного відділу було проведено реєстрацію 970 осіб з числа внутрішньо переміщених
Щоденно проводиться консультування мешканців територіальної громади з питань соціальної підтримки населення.
Відповідно до Комплексної програми соціальної підтримки у Львівській області учасників АТО (ООС)та їхніх родин, бійців-добровольців АТО, а також родин Героїв Небесної Сотні на 2021 – 2025 роки(зі змінами) була проведена робота з надання одноразової грошової допомоги на встановлення пам’ятних знаків на могилах 5 загиблих Захисників України, які проживали на території Лопатинської територіальної громади. Документи направлені в Департамент соціального захисту.
Постійно здійснюється інформування учасників АТО (ООС) та членів їхніх родин про соціально важливі зміни, події та заходи.
Відповідно до Комплексної програми соціальної підтримки окремих категорій громадян Львівської області на 2021-2025 роки були здійснені такі виплати:
-
Виплата адресної грошової допомоги ветеранам УПА, вдовам (вдівцям) політв’язнів і вдовам (вдівцям) ветеранів УПА та реабілітованим за ст.3 «Про реабілітацію жертв політичних репресій України» 44 особи по 2393 грн отримали кошти;
-
Компенсаційні виплати особам з інвалідністю на бензин, ремонт, технічне обслуговування автомобілів, мотоколясок і на транспортне обслуговування 8 осіб на суму 1869,40 грн.
-
Пільгове медичне обслуговування осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи 10 осіб на суму 3021 грн.
Відповідно до Комплексної програми соціального захисту населення Лопатинської територіальної громади на 2022-2024 роки були здійснені такі заходи:
-
Надання пільг населенню (крім ветеранів війни і праці, військової служби, органів внутрішніх справ та громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи) на оплату житлово-комунальних послуг(10 сімей)
-
Надання одноразової адресної грошової допомоги (отримали кошти 69 осіб, 2 особам відмовлено у зв’язку з подачею неповного пакету документів)
-
Спеціалістами було прийнято 26 заяв на призначення і виплату компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі
Відповідно до змін до Постанови Кабінету Міністрів №859 від 23.09.2020 року Комісією для комплексного визначення ступеня індивідуальних потреб особи, яка потребує надання соціальних послуг здійснено виїзд до 11 сімей для визначення оцінки рівня виконання елементарних та складних дій особи, яка потребує догляду. 2 особам відмовлено у наданні соціальної послуги.
Станом на 01. 09. 2022 року складено 55 актів обстеження житлово-побутових умов сімей, які проживають в Лопатинській територіальній громаді.
Спеціалістами гуманітарного відділу проводилась допомога багатодітним сім’ям, сім’ям, які виховують дитину з інвалідністю у реєстрації потенційних одержувачів грошової допомоги від міжнародних організацій - 17 особам.
З квітня 2022 року проводиться робота щодо надання компенсації витрат за тимчасове розміщення внутрішньо переміщених осіб, які перемістилися у період воєнного стану. Щомісяця у Лопатинську селищну раду звертаються близько 60 осіб для отримання коштів з державного бюджету та за рахунок коштів міжнародних організацій, благодійних організацій та громадських об'єднань.
Спеціалістами гуманітарного відділу проведена робота на представлення на комісію опікунської ради пакету необхідних документів для надання до судових органів 2 висновків про доцільність призначення опіки над особами, які за станом здоров’я не можуть самостійно здійснювати свої права і виконувати свої обов’язки.
В гуманітарний відділ звернулися станом на 01.09.2022 року 11 осіб з громади щодо надання соціальної послуги догляду вдома.
Проводиться цілеспрямована робота направлена на забезпечення відпочинком та оздоровленням дітей, особливо соціально-вразливих верств населення з обласного бюджету. Було направлено 5 дітей пільгової категорії до закладів відпочинку та оздоровлення у Львівській області, 1 дитину в Республіку Польща, 2 дитини в Республіку Франція. Всі путівки використані відповідно до розподілу.
Соціальні послуги є необхідними для всіх мешканців громади, тому що їх своєчасне надання сприятиме попередженню виникнення проблемних ситуацій. Однак, однією з найвагоміших складових соціального захисту є проблема джерел його фінансування, що породжує нестачу в кадровому забезпеченні, відсутність в роботі комп’ютерної техніки для створення, зберігання та обробки інформації, відсутність відповідного окремого приміщення.Також є велика необхідність у забезпеченні транспортним засобом, оскільки постійно потрібно здійснювати виїзди у старостинські округи для проведення інспектувань, надання консультацій, інформування соціально-незахищених верств населення.
Війна внесла свої корективи у кожен аспект нашого життя. Гуманітарний відділ не став винятком. Планувати будь-що в умовах війни часто видається не просто складно, а й неможливо. Водночас жити одним днем – не варіант. Нажаль появились нові виклики, які ми спільними зусиллями обов’язково подолаємо. Ми вистоїмо і переможемо! СЛАВА УКРАЇНІ!
10:09:39 21.09.2023
ЗВІТ КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ЛОПАТИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
ЗВІТ10:32:27 20.09.2022
Звіт "Лопатинської районної лікарні"
"ПОГОДЖЕНО" ЗАТВЕРДЖЕНО В.о.директора Селищний голова КНП "Лопатинська РЛ" Олег МИКИТИН _Ігор ТИМОШУК_____________________ " __" _ 2022 р. "____" ________ 2022_ р. Підприємство Комунальне некомерційне підприємство "Лопатинська районна лікарня" Лопатинської селищної ради Львівської області Організаційно-правова форма Комунальне некомерційне підприємство за ЄДРПОУ -20764478 Територія Радехівський район за КОПФГ - 150 Орган державного управління Міністерство охорони здоров*я за КОАТАУУ -4623955400 Галузь Охорона здоров*я за СПОДУ - Вид економічної діяльності Діяльність лікарняних закладів за КВЕД - 86.10 Одиниця виміру, Тис.грн. Стандарти звітності П(с)БОУ Форма власності Комунальна Стандарти звітності МСФЗ Середньооблікова кількість штатних працівників 126 Місцезнаходження смт Лопатин, вул Січових Стрільців,27, Радехівський р-н,Львівська обл Телефон 03255(36379) Керівник Тимошук Ігор Вікторович ЗВІТ ПРО ВИКОНАННЯ ФІНАНСОВОГО ПЛАНУ ПІДПРИЄМСТВА ЗА 8-м місяців 2022 року Найменування показника Код рядка Уточнений план поточного року Факт поточного року Виконання, % 1 2 3 5 6 I. Фінансові результати Доходи і витрати від операційної діяльності (деталізація) Дохід (виручка) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) 100 18 750,0 11 240,9 60,0 Дохід з місцевого бюджету цільового фінансування на оплату комунальних послуг та енергоносіїв, товарів, робіт та послуг 110 3 066,0 1 526,7 49,8 Дохід з місцевого бюджету за цільовими програмами, у тому числі: 120 Відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань 121 Централізовані заходи з лікування хворих на цукровий та нецукровий діабет 122 2 834,9 Інші програми та заходи у сфері охорони здоров’я 123 Собівартість реалізованої продукції (товарів, робіт, послуг) 130 19 607,9 15 205,5 77,5 Витрати на послуги, матеріали та сировину, в т. ч.: 140 767,9 3 338,7 434,8 медикаменти та перев’язувальні матеріали 141 500,0 3 283,7 656,7 ремонт та запасні частини до транспортних засобів 142 60,0 20,1 33,5 господарчі товари та інвентар 143 207,9 34,9 16,8 Витрати на паливо-мастильні матеріали 150 140,0 67,4 48,1 Витрати на комунальні послуги та енергоносії, в т.ч.: 160 2 330,3 1 158,2 49,7 Витрати на електроенергію 161 491,6 293,0 59,6 Витрати на водопостачання та водовідведення 162 50,0 11,7 23,4 Витрати на природній газ 163 270,6 146,4 54,1 Витрати на тверде паливо 164 162,0 32,2 19,9 Витрати на оплату теплової енергії 165 1 356,1 674,9 49,8 Витрати на оплату праці 170 12 880,0 8 490,9 65,9 Відрахування на соціальні заходи 180 2 790,0 1 838,7 65,9 Витрати по виконанню цільових програм 190 Витрати, що здійснюються для підтримання об’єкта в робочому стані (проведення ремонту, технічного огляду, нагляду, обслуговування тощо) 200 Амортизація 210 Інші витрати (розшифрувати) 220 699,7 311,6 44,5 Адміністративні витрати, у тому числі: 230 1 713,0 1 200,0 70,1 витрати на канцтовари, офісне приладдя та устаткування 231 50,0 2,9 5,8 витрати на страхові послуги 232 10,0 0,0 витрати на придбання та супровід програмного забезпечення 233 60,0 0,0 витрати на службові відрядження 234 8,0 1,7 21,3 витрати на зв’язок та інтернет 235 5,0 0,0 витрати на оплату праці 236 1 270,0 1 001,3 78,8 відрахування на соціальні заходи 237 270,0 189,4 70,1 витрати на обслуговування оргтехніки 238 10,0 4,7 47,0 витрати на культурно-масові заходи 239 амортизація 250 юридичні та нотаріальні послуги 260 10,0 0,0 витрати на охорону праці та навчання працівників 270 20,0 0,0 інші адміністративні витрати (розшифрувати) 280 12,0 0,0 Інші доходи від операційної діяльності, в т.ч.: 290 60,0 617,8 1029,7 дохід від операційної оренди активів 291 10,0 8,4 84,0 дохід від реалізації необоротних активів 292 2,0 0,0 Інші витрати від операційної діяльності (розшифрувати) 300 56,6 ІІ. Елементи операційних витрат Матеріальні затрати 400 Витрати на оплату праці 410 14 150,0 9 492,2 67,1 Відрахування на соціальні заходи 420 3 060,0 2 028,1 66,3 Амортизація 430 - - Інші операційні витрати 440 Разом (сума рядків 400 - 440) 450 17 210,0 11 520,3 66,9 ІІІ. Інвестиційна діяльність Доходи від інвестиційної діяльності, у т.ч.: 500 доходи з місцевого бюджету цільового фінансування по капітальних видатках 501 Капітальні інвестиції, усього, у тому числі: 510 - 83,4 0,0 капітальне будівництво 511 придбання (виготовлення) основних засобів 512 31,3 0,0 придбання (виготовлення) інших необоротних матеріальних активів 513 52,1 придбання (створення) нематеріальних активів 514 модернізація, модифікація (добудова, дообладнання, реконструкція) основних засобів 515 капітальний ремонт 516 ІV. Фінансова діяльність Доходи від фінансової діяльності за зобов’язаннями, у т. ч.: 600 кредити 601 позики 602 депозити 603 Інші надходження (розшифрувати) 610 Витрати від фінансової діяльності за зобов’язаннями, у т. ч.: 620 кредити 621 позики 622 депозити 623 Інші витрати (розшифрувати) 630 Усього доходів 700 21 876,0 13 385,4 61,2 Усього витрат 800 17 210,0 11 603,7 67,4 Нерозподілені доходи 850 1 781,7 IV. Додаткова інформація на 1.01.2022 на 1.07.2022 Штатна чисельність працівників 900 126,00 126,00 100,0 Первісна вартість основних засобів 910 9 967 12 441 Податкова заборгованість 920 Заборгованість перед працівниками за заробітною платою 930 В.о.директора_____________________ Ігор ТИМОШУК (посада) (підпис)10:42:27 19.09.2022