A A A K K K
для людей із порушенням зору
Лопатинська громада
Львівська область, Червоноградський район

Звіт "Лопатинської районної лікарні"

Дата: 19.09.2022 10:42
Кількість переглядів: 232

               
"ПОГОДЖЕНО"           ЗАТВЕРДЖЕНО  
В.о.директора           Селищний голова  
КНП "Лопатинська РЛ"           Олег МИКИТИН  
_Ігор ТИМОШУК_____________________              
" __" _ 2022 р.           "____" ________ 2022_ р.
               
               
               
               
               
               
               
               
               
       
Підприємство  Комунальне некомерційне підприємство "Лопатинська районна лікарня" Лопатинської селищної ради Львівської області  
Організаційно-правова форма  Комунальне некомерційне підприємство   за ЄДРПОУ    -20764478  
Територія Радехівський район   за КОПФГ      -   150  
Орган державного управління   Міністерство охорони здоров*я   за КОАТАУУ -4623955400  
Галузь     Охорона здоров*я   за СПОДУ      -    
Вид економічної діяльності    Діяльність лікарняних закладів   за КВЕД          -   86.10  
Одиниця виміру,  Тис.грн.   Стандарти звітності П(с)БОУ  
Форма власності Комунальна   Стандарти звітності МСФЗ  
Середньооблікова кількість штатних працівників 126    
Місцезнаходження  смт Лопатин, вул Січових Стрільців,27, Радехівський р-н,Львівська обл    
Телефон  03255(36379)    
Керівник Тимошук Ігор Вікторович    
               
ЗВІТ ПРО ВИКОНАННЯ ФІНАНСОВОГО  ПЛАНУ ПІДПРИЄМСТВА   
ЗА  8-м місяців 2022 року  
               
Найменування показника Код рядка       Уточнений план поточного року Факт  поточного року     
    Виконання, %  
1 2     3 5 6  
I. Фінансові результати  
Доходи і витрати від операційної діяльності (деталізація)  
Дохід (виручка) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) 100           18 750,0  11 240,9 60,0  
Дохід з місцевого бюджету цільового фінансування на оплату комунальних послуг та енергоносіїв, товарів, робіт та послуг 110             3 066,0    1 526,7 49,8  
Дохід з місцевого бюджету за цільовими програмами, у тому числі: 120            
Відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань 121            
Централізовані заходи з лікування хворих на цукровий та нецукровий діабет 122          2 834,9    
Інші програми та заходи у сфері охорони здоров’я 123            
Собівартість реалізованої продукції (товарів, робіт, послуг) 130           19 607,9  15 205,5 77,5  
Витрати на послуги, матеріали та сировину, в т. ч.: 140                767,9    3 338,7 434,8  
медикаменти та перев’язувальні матеріали 141                500,0    3 283,7 656,7  
ремонт та запасні частини до транспортних засобів 142                  60,0         20,1 33,5  
господарчі товари та інвентар 143                207,9         34,9 16,8  
Витрати на паливо-мастильні матеріали 150                140,0         67,4 48,1  
Витрати на комунальні послуги та енергоносії, в т.ч.: 160             2 330,3    1 158,2 49,7  
Витрати на електроенергію 161                491,6       293,0 59,6  
Витрати на водопостачання та водовідведення 162                  50,0         11,7 23,4  
Витрати на природній газ 163                270,6       146,4 54,1  
Витрати на тверде паливо 164                162,0         32,2 19,9  
Витрати на оплату теплової енергії 165             1 356,1       674,9 49,8  
Витрати на оплату праці 170           12 880,0    8 490,9 65,9  
Відрахування на соціальні заходи 180             2 790,0    1 838,7 65,9  
Витрати по виконанню цільових програм 190            
Витрати, що здійснюються для підтримання об’єкта в робочому стані (проведення ремонту, технічного огляду, нагляду, обслуговування тощо) 200            
Амортизація 210            
Інші витрати (розшифрувати) 220                699,7       311,6 44,5  
Адміністративні витрати, у тому числі: 230             1 713,0    1 200,0 70,1  
витрати на канцтовари, офісне приладдя та устаткування 231                  50,0           2,9 5,8  
витрати на страхові послуги  232                  10,0   0,0  
витрати на придбання та супровід програмного забезпечення 233                  60,0   0,0  
витрати на службові відрядження 234                    8,0           1,7 21,3  
витрати на зв’язок та інтернет 235                    5,0   0,0  
витрати на оплату праці 236             1 270,0    1 001,3 78,8  
відрахування на соціальні заходи 237                270,0       189,4 70,1  
витрати на обслуговування оргтехніки 238                  10,0           4,7 47,0  
витрати на культурно-масові заходи 239            
амортизація  250            
юридичні та нотаріальні послуги 260                  10,0   0,0  
витрати на охорону праці та навчання працівників 270                  20,0   0,0  
інші адміністративні витрати (розшифрувати) 280                  12,0   0,0  
Інші доходи від операційної діяльності, в т.ч.: 290                  60,0       617,8 1029,7  
дохід від операційної оренди активів 291                  10,0           8,4 84,0  
дохід від реалізації необоротних активів 292                    2,0   0,0  
Інші витрати від операційної діяльності (розшифрувати) 300               56,6    
ІІ. Елементи операційних витрат  
Матеріальні затрати 400            
Витрати на оплату праці 410           14 150,0    9 492,2 67,1  
Відрахування на соціальні заходи 420             3 060,0    2 028,1 66,3  
Амортизація 430                        -              -    
Інші операційні витрати 440            
Разом (сума рядків 400 - 440) 450           17 210,0  11 520,3 66,9  
ІІІ. Інвестиційна діяльність  
Доходи від інвестиційної діяльності, у т.ч.: 500            
доходи з місцевого бюджету цільового фінансування по капітальних видатках 501            
Капітальні інвестиції, усього, у тому числі: 510                        -         83,4 0,0  
капітальне будівництво 511            
придбання (виготовлення) основних засобів 512               31,3 0,0  
придбання (виготовлення) інших необоротних матеріальних активів 513               52,1    
придбання (створення) нематеріальних активів 514            
модернізація, модифікація (добудова, дообладнання, реконструкція) основних засобів 515            
капітальний ремонт 516            
ІV. Фінансова діяльність  
Доходи від фінансової діяльності за зобов’язаннями, у т. ч.: 600            
кредити  601            
позики 602            
депозити 603            
Інші надходження (розшифрувати) 610            
Витрати від фінансової діяльності за зобов’язаннями, у т. ч.: 620            
кредити  621            
позики 622            
депозити 623            
Інші витрати (розшифрувати) 630            
Усього доходів 700           21 876,0  13 385,4 61,2  
Усього витрат 800           17 210,0  11 603,7 67,4  
Нерозподілені доходи 850          1 781,7    
IV. Додаткова інформація     на 1.01.2022 на 1.07.2022    
Штатна чисельність працівників 900              126,00     126,00 100,0  
Первісна вартість основних засобів 910                9 967     12 441    
Податкова заборгованість 920            
Заборгованість перед працівниками за заробітною платою 930            
               
               
В.о.директора_____________________           Ігор ТИМОШУК  
                                (посада)                      (підпис)    
               
               

« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь