Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
14:24:51 22.09.2023
14:24:51 22.09.2023
10:09:39 21.09.2023
Звіт про роботу гуманітарного відділу Лопатинської селищної ради за січень-вересень 2022 рік
Звіт про роботу гуманітарного відділу Лопатинської селищної ради10:03:37 06.10.2022
ЗВІТ КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ЛОПАТИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
ЗВІТ10:32:27 20.09.2022
Звіт "Лопатинської районної лікарні"
"ПОГОДЖЕНО" ЗАТВЕРДЖЕНО В.о.директора Селищний голова КНП "Лопатинська РЛ" Олег МИКИТИН _Ігор ТИМОШУК_____________________ " __" _ 2022 р. "____" ________ 2022_ р. Підприємство Комунальне некомерційне підприємство "Лопатинська районна лікарня" Лопатинської селищної ради Львівської області Організаційно-правова форма Комунальне некомерційне підприємство за ЄДРПОУ -20764478 Територія Радехівський район за КОПФГ - 150 Орган державного управління Міністерство охорони здоров*я за КОАТАУУ -4623955400 Галузь Охорона здоров*я за СПОДУ - Вид економічної діяльності Діяльність лікарняних закладів за КВЕД - 86.10 Одиниця виміру, Тис.грн. Стандарти звітності П(с)БОУ Форма власності Комунальна Стандарти звітності МСФЗ Середньооблікова кількість штатних працівників 126 Місцезнаходження смт Лопатин, вул Січових Стрільців,27, Радехівський р-н,Львівська обл Телефон 03255(36379) Керівник Тимошук Ігор Вікторович ЗВІТ ПРО ВИКОНАННЯ ФІНАНСОВОГО ПЛАНУ ПІДПРИЄМСТВА ЗА 8-м місяців 2022 року Найменування показника Код рядка Уточнений план поточного року Факт поточного року Виконання, % 1 2 3 5 6 I. Фінансові результати Доходи і витрати від операційної діяльності (деталізація) Дохід (виручка) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) 100 18 750,0 11 240,9 60,0 Дохід з місцевого бюджету цільового фінансування на оплату комунальних послуг та енергоносіїв, товарів, робіт та послуг 110 3 066,0 1 526,7 49,8 Дохід з місцевого бюджету за цільовими програмами, у тому числі: 120 Відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань 121 Централізовані заходи з лікування хворих на цукровий та нецукровий діабет 122 2 834,9 Інші програми та заходи у сфері охорони здоров’я 123 Собівартість реалізованої продукції (товарів, робіт, послуг) 130 19 607,9 15 205,5 77,5 Витрати на послуги, матеріали та сировину, в т. ч.: 140 767,9 3 338,7 434,8 медикаменти та перев’язувальні матеріали 141 500,0 3 283,7 656,7 ремонт та запасні частини до транспортних засобів 142 60,0 20,1 33,5 господарчі товари та інвентар 143 207,9 34,9 16,8 Витрати на паливо-мастильні матеріали 150 140,0 67,4 48,1 Витрати на комунальні послуги та енергоносії, в т.ч.: 160 2 330,3 1 158,2 49,7 Витрати на електроенергію 161 491,6 293,0 59,6 Витрати на водопостачання та водовідведення 162 50,0 11,7 23,4 Витрати на природній газ 163 270,6 146,4 54,1 Витрати на тверде паливо 164 162,0 32,2 19,9 Витрати на оплату теплової енергії 165 1 356,1 674,9 49,8 Витрати на оплату праці 170 12 880,0 8 490,9 65,9 Відрахування на соціальні заходи 180 2 790,0 1 838,7 65,9 Витрати по виконанню цільових програм 190 Витрати, що здійснюються для підтримання об’єкта в робочому стані (проведення ремонту, технічного огляду, нагляду, обслуговування тощо) 200 Амортизація 210 Інші витрати (розшифрувати) 220 699,7 311,6 44,5 Адміністративні витрати, у тому числі: 230 1 713,0 1 200,0 70,1 витрати на канцтовари, офісне приладдя та устаткування 231 50,0 2,9 5,8 витрати на страхові послуги 232 10,0 0,0 витрати на придбання та супровід програмного забезпечення 233 60,0 0,0 витрати на службові відрядження 234 8,0 1,7 21,3 витрати на зв’язок та інтернет 235 5,0 0,0 витрати на оплату праці 236 1 270,0 1 001,3 78,8 відрахування на соціальні заходи 237 270,0 189,4 70,1 витрати на обслуговування оргтехніки 238 10,0 4,7 47,0 витрати на культурно-масові заходи 239 амортизація 250 юридичні та нотаріальні послуги 260 10,0 0,0 витрати на охорону праці та навчання працівників 270 20,0 0,0 інші адміністративні витрати (розшифрувати) 280 12,0 0,0 Інші доходи від операційної діяльності, в т.ч.: 290 60,0 617,8 1029,7 дохід від операційної оренди активів 291 10,0 8,4 84,0 дохід від реалізації необоротних активів 292 2,0 0,0 Інші витрати від операційної діяльності (розшифрувати) 300 56,6 ІІ. Елементи операційних витрат Матеріальні затрати 400 Витрати на оплату праці 410 14 150,0 9 492,2 67,1 Відрахування на соціальні заходи 420 3 060,0 2 028,1 66,3 Амортизація 430 - - Інші операційні витрати 440 Разом (сума рядків 400 - 440) 450 17 210,0 11 520,3 66,9 ІІІ. Інвестиційна діяльність Доходи від інвестиційної діяльності, у т.ч.: 500 доходи з місцевого бюджету цільового фінансування по капітальних видатках 501 Капітальні інвестиції, усього, у тому числі: 510 - 83,4 0,0 капітальне будівництво 511 придбання (виготовлення) основних засобів 512 31,3 0,0 придбання (виготовлення) інших необоротних матеріальних активів 513 52,1 придбання (створення) нематеріальних активів 514 модернізація, модифікація (добудова, дообладнання, реконструкція) основних засобів 515 капітальний ремонт 516 ІV. Фінансова діяльність Доходи від фінансової діяльності за зобов’язаннями, у т. ч.: 600 кредити 601 позики 602 депозити 603 Інші надходження (розшифрувати) 610 Витрати від фінансової діяльності за зобов’язаннями, у т. ч.: 620 кредити 621 позики 622 депозити 623 Інші витрати (розшифрувати) 630 Усього доходів 700 21 876,0 13 385,4 61,2 Усього витрат 800 17 210,0 11 603,7 67,4 Нерозподілені доходи 850 1 781,7 IV. Додаткова інформація на 1.01.2022 на 1.07.2022 Штатна чисельність працівників 900 126,00 126,00 100,0 Первісна вартість основних засобів 910 9 967 12 441 Податкова заборгованість 920 Заборгованість перед працівниками за заробітною платою 930 В.о.директора_____________________ Ігор ТИМОШУК (посада) (підпис)10:42:27 19.09.2022