У Радехівському секторі обслуговування платників Шептицької ДПІ проведено сеанс «гарячої» лінії: « Про облікові картки платника податків (далі – РНОКПП)

Дата: 25.07.2025 15:08
Кількість переглядів: 83

Фото без опису

У Радехівському секторі обслуговування платників Шептицької ДПІ проведено сеанс «гарячої» лінії: « Про облікові картки платника податків (далі – РНОКПП)  

   Завідувач Радехівського сектору обслуговування платників Шептицької ДПІ Руслана Мулявка провела сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія». з питання верифікації реєстраційного номера облікової картки платника податків (далі – РНОКПП)  в «ДІЇ». Що таке верифікація РНОКПП?     

Верифікація РНОКПП – підтвердження реєстраційних даних фізичної особи при запиті застосунком «ДІЯ» до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (далі — ДРФО).   

У випадку наявності неточностей в банківських даних або в ДРФО, РНОКПП може не проходити верифікацію, тобто в застосунку «ДІЯ» не відображатиметься ваш ідентифікаційний номер. Найчастіше це пов`язано з розбіжностями реєстраційних даних (ПІБ, дати народження тощо) в документах з реєстром.  

Як внести зміни в реєстраційних даних, не звертаючись до ЦОП?   

У разі неможливості звернення до ЦОП фахівець рекомендував скористатися безкоштовними та зручними  сервісами від ДПС а саме:  «Електронний кабінет» та мобільним застосунком «Моя податкова». 

Для внесення змін до ДРФО необхідно подати заяву за формою №5ДР через меню «ЕК для громадян»/Заява про внесення змін Державного реєстру фізичних осіб платників податків. Для приєднання до заяви за формою №5 ДР сканованих копій документів, які підтверджують зміни облікових даних, треба використати вкладку «Додатки» та обрати «Документ довільної форми». У разі необхідності отримання картки платника податків  після подання заяви за формою №5ДР через електронні сервіси, необхідно звернутися до ЦОП, який був вказаний  при подачі заяви.   

 

Посадовиця наголосила на перевагах листування контролюючих органів з платниками податків в електронній формі, а саме: отримання документів від контролюючого органу в електронному вигляді через Електронний кабінет; миттєве отримання повідомлень на електронну пошту про надходження документів в Електронний кабінет (інформації про вид документа, дату та час його надіслання в Електронний кабінет); забезпечення своєчасного отримання повідомлень, вимог, рішень та іншої офіційної кореспонденції; зменшення кількості особистих візитів до контролюючих органів та постійний доступ до архіву листування в Електронному кабінеті.

 

Як це виправити?  

Для початку необхідно звернутися до відділення банку через який ви авторизуєтеся в «ДІЇ», щоб переконатися у коректності введених даних. Звірте, чи збігаються дані в реєстрі з даними в паспорті  (ПІБ, дата народження) та податковому номері. Банк перевірить дані в системі та виправить за наявності помилки.  

Якщо помилки в банківських даних відсутні, а РНОКПП не проходить верифікацію, тоді потрібно звернутися до будь-якого Центру обслуговування платників податків  (далі — ЦОП) для уточнення та зміни реєстраційних даних (у разі необхідності) з документом, що посвідчує особу. У разі зміни реєстраційних даних пред’явити документи, які підтверджують зміну таких даних. У випадку наявності розбіжностей, інформацію оновлять, а вам нададуть новий документ.  

Якщо ви вже провели звірку реєстраційних даних у вище зазначених установах, а документ все ще не верифіковано, радимо звернутися до служби підтримки застосунку «ДІЯ».   

Додзвонювачі цікавилися питаннями реєстрації та входу до Електронного кабінету, способами отримання кваліфікованого електронного підпису, можливістю отримання витягу з реєстру платників єдиного податку, переглядом стану розрахунків з бюджетом і поданням заяви за формою 20-ОПП.  Платники отримали кваліфіковані відповіді на поставлені питання. 

Руслана Мулявка розповіла про зручність використання електронного формату для подання звітності суб’єктами господарювання, зокрема завдяки інтеграції з бухгалтерським програмним забезпеченням та автоматичному формуванню квитанцій про прийняття звітів. Завдяки таким можливостям бізнес може заощадити час і мінімізувати ризики технічних помилок. 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь