Проєкти рішень 48 сесії 8 скликання
ЛОПАТИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ШЕПТИЦЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
сорок восьма сесія восьмого скликання
Р І Ш Е Н Н Я
« 30 » січня 2024 року №
Про затвердження Програми
покращення стану матеріально-технічного
забезпечення батальйону поліції
особливого призначення «Корпус оперативно - раптової дії»
ГУНП у Львівській області на 2025 рік
Відповідно до статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи рішення виконавчого комітету Лопатинської селищної ради № від 28 січня 2025 року «Про схвалення проєкту рішення «Про затвердження Програми покращення стану матеріально-технічного забезпечення батальйону поліції особливого призначення «Корпус оперативно - раптової дії» ГУНП у Львівській області на 2025 рік » а також беручи до уваги висновки постійних депутатських комісій ,
Лопатинська селищна рада
В И Р І Ш И Л А:
1.Затвердити Програму покращення стану матеріально-технічного забезпечення батальйону поліції особливого призначення «Корпус оперативно - раптової дії» ГУНП у Львівській області на 2025 рік
2.Фінансування Програми здійснювати в межах бюджетних асигнувань.
3.Контороль за виконанням рішення покласти на голову комісії з питань
планування, бюджету, фінансів, енергозбереження та інвестиції Н.Війтович
Селищний голова Олег МИКИТИН
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішенням сесії Лопатинської
селищної ради № від 30.01.2025
Селищний голова Олег МИКИТИН
Програма
Замовник програми :
Лопатинська велищна рада ____________________
Погоджено
Начальник фінансового відділу Світлана КУЛИЧ ____________
2025 рік
1.ПАСПОРТ
Програми «Покращення стану матеріально-технічного забезпечення батальйону поліції особливого призначення «Корпус оперативно - раптової дії» (стрілецький) ГУНП у Львівської області на 2025 рік»
1. |
Ініціатор розроблення Програми |
ВнП№1 Шептицького РВП ГУНП у Львівській області
|
2. |
Підстава для розроблення Програми |
Закони України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про оборону України», «Про основи національного спротиву», Указ Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення військового стану в Україні» |
3. |
Дата, номер документу про затвердження Програми |
Рішення сесії Лопатинської селищної ради № від 30 грудня 2025 року |
4. |
Розробники Програми |
Лопатинська селищна рада
|
5. |
Співрозробник Програми |
ВнП№1 Шептицького РВП ГУНП у Львівській області
|
6. |
Відповідальний виконавець |
Фінансовий відділ Лопатинської селищної ради |
|
Учасники Програми |
Фінансовий відділ Лопатинської селищної ради, ВнП№1 Шептицького РВП ГУНП у Львівській області
|
7. |
Терміни реалізації Програми |
2025рік |
8. |
Джерела фінансування |
Місцевий бюджет |
9. |
Обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації Програми ( в т.ч .за джерелами фінансування) |
100000,00 грн |
Селищний голова Олег МИКИТИН
2. Проблема, на розв’язання якої спрямована Програма
У зв’язку із військовою агресією російської федерації проти України, відповідно до наказу Національної поліції України від 07.06.2024 № 615 «Про затвердження Переліку змін в штатах Національної поліції України», створення батальйону поліції особливого призначення «Корпус оперативно - раптової дії» (стрілецький) ГУНП у Львівській області, Головного управління Національної поліції у Львівській області розробило програму.
Основним стратегічним завданням програми є покращення матеріально-технічного забезпечення працівників поліції батальйону поліції особливого призначення «Корпус оперативно-раптової дії» (стрілецький) ГУНП у Львівській області, які перебувають у зведеному загоні та будуть направлені у зону проведення бойових дій на території України, боротьби з диверсійно-розвідувальними групами ворога, активної наступальної протидії ворожої злочинності та звільнення окупованих території від загарбника.
Програма розроблена на виконання Закону України «Про Національну поліцію», указів та доручень Президента України, постанов Кабінету Міністрів України, спрямованих на підвищення ефективності роботи Національної поліції України по захисту суверенітету та територіальної цілосності, з урахуванням загального фінансування з Держбюджету з врахуванням вимог ст.85 Бюджетного кодексу України, необхідне посилення взаємодії всіх органів державної влади та місцевого самоврядування, громадськості у протидії всім формам злочинності.
А тому, виходячи із вищенаведеного і створюється програма сприянню та покращенню матеріально-технічного забезпечення працівників поліції батальйону поліції особливого призначення «Корпус оперативно - раптової дії» (стрілецький) у ГУНП у Львівській області, яка направлена на всебічне, повне дослідження причин і умов, які сприяють підвищення ефективності організації роботи працівників поліції батальйону поліції особливого призначення «Корпус оперативно - раптової дії» (стрілецький) у ГУНП у Львівській області.
3. Мета Програми
Дана Програма передбачає покращення матеріально-технічного забезпечення батальйону поліції особливого призначення «Корпус оперативно - раптової дії» (стрілецький) ГУНП у Львівській області, зміцнення фінансового і матеріально-технічного забезпечення даного підрозділу поліції ГУНП у Львівській області.
4. Завдання і заходи виконання Програми
- ефективність роботи поліції по охороні територіальної цілосності Ураїни, звільнення окупованих територій від загарбників, виявлення та знищення диверсійно-розвідувальнох груп ворога.
- покращення роботи з населенням щодо забезпечення публічної безпеки і порядку в прифронтових населених пунктах.
- профілактика кримінальних та інших правопорушень в прифронтових населених пунктах.
5.Обсяги та джерела фінансування Програми
Програма «Покращення стану матеріально-технічного забезпечення працівників поліції батальйону поліції особливого призначення «Корпус оперативно - раптової дії» (стрілецький) ГУНП у Львівській області на 2025 рік» проводиться за рахунок коштів бюджету територіальної громади.
6. Строки та етапи виконання Програми.
Виконання програми здійснюватиметься протягом 2025 року у межах наявних та залучених матеріально-технічних та фінансових ресурсів.
Програма реалізовуватиметься в один етап.
7. Очікувані результати та ефективність виконання Програми
Результативним показником ефективності виконання заходів Програми – є проведення видатків, необхідних для покращення матеріально-технічної бази Корпусу оперативно - раптової дії» (стрілецький) ГУНП у Львівській області
8. Координація та контроль за ходом виконання Програми.
Головний розпорядник коштів -Фінансовий віддл Лопатинської селищної ради
Виконавець Програми ВнП№1 Шептицького РВП ГУНП у Львівській області
Виконання Програми здійснюється шляхом реалізації її заходів і завдань виконавцями Програми.
Безпосередній контроль за виконанням завдань і заходів Програми, за цільовим та ефективним використанням коштів здійснює комісія з питань планування, бюджету, фінансів, енергозбереження та інвестиції Лопатинської селищної ради
Звітування виконавців Програми:
Відповідальний виконавець для здійснення моніторингу реалізації Програми раз на рік до 15 числа другого місяця, наступного за звітним періодом, подає фінансовому відділу щорічний звіт про результати виконання Програми. До звіту додається пояснювальна записка.
У двомісячний термін після закінчення встановленого строку виконання Програми, відповідальний виконавець (розробник) Програми складає підсумковий звіт про результати її виконання
Щороку в строки, визначені рішенням Лопатинської селищної ради (не пізніше 1 квітня року, наступного за звітним), звіт про хід виконання Програми та ефективність реалізації їх заходів заслуховується на сесіях селищної ради, про що фінансовим відділом готується рішення сесії селищної ради .
Додаток2
до Програми
Обсяги та джерела фінансування Програми
покращення стану матеріально-технічного забезпечення батальйону поліції особливого призначення «Корпус оперативно - раптової дії» ГУНП у Львівській області на 2025 рік
(назва програми)
Обсяг коштів, які пропонується залучити на виконання програми |
Етапи виконання |
Усього витрат на виконання |
|||
І |
|
|
|||
2025р. |
2026р |
2027р |
|
||
Обсяг ресурсів, усього, у тому числі: |
100000 |
|
|
100000 |
|
коштів державного бюджету |
|
|
|
|
|
коштів обласного бюджету |
|
|
|
|
|
коштів місцевого бюджету |
100000 |
|
|
10000 |
|
коштів інших джерел |
|
|
|
|
|
Секретар ради Галина БІЛИК
Додаток 1
до Програми
ПЕРЕЛІК
напрямів, завдань і заходів Програми
покращення стану матеріально-технічного забезпечення батальйону поліції особливого призначення «Корпус оперативно - раптової дії» ГУНП у Львівській області на 2025 рік
№ п/п
|
Назва напряму (пріоритетні завдання) |
Заходи Програми |
Строк виконання |
Виконавці |
Орієнтовні обсяги фінансування, грн., у тому числі |
Джерела фінансування, грн. |
Очікуваний результат |
|||
всього |
2025 |
2026 |
2027 |
|||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
1. |
Покращення матеріально-технічного забезпечення батальйону поліції особливого призначення «Корпус оперативно - раптової дії» ГУНП у Львівській області |
надання субвенції з місцевого бюджету Лопатинскої селищної територіальної громади до державного бюджет |
Протягом року |
Фінансовий відділ Лопатинської селищної ради
|
100000 |
100000 |
|
|
Місцевий бюджет |
Проведення видатків, необхідних для покращення матеріально-технічної бази батальйону поліції особливого призначення «Корпус оперативно - раптової дії» ГУНП у Львівській області |
Секретар ради Галина БІЛИК
![]() |
ЛОПАТИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ШЕПТИЦЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
сорок восьма сесія восьмого скликання
Р І Ш Е Н Н Я
« 30 » січня 2024 року №
Про внесення змін до програм
Відповідно до Бюджетного кодексу України, Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” , беручи до уваги рішення виконавчого комітету Лопатинської селищної ради № від 28 січня 2025року «Про схвалення проєктів змін до місцевих цільових Програм » та враховуючи висновки постійної комісії з питань планування, бюджету, фінансів, енергозбереження та інвестиції при Лопатинській селищній раді, Лопатинська селищна рада
В И Р І Ш И Л А:
1. Внести зміни до Програми ремонту та утримання вулиць і доріг комунальної власності по Лопатинській територіальній громаді на 2025-2027р. затвердженої рішенням сесії Лопатинської селищної ради №22 від 28.11.2024р., а саме :
1.1.Паспорт Програми пункт 9
9 |
Обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації Програми ( в т.ч. за джерелами фінансування) |
1 000 000грн |
Викласти в наступній редакції:
9 |
Обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації Програми ( в т.ч. за джерелами фінансування) |
1 500 000грн |
1.2. В додатку 1 до Програми за напрямом Поточний ремонт вулиць і доріг суму коштів 700 000,00грн зміни на суму 1200000,00 грн
1.3. В додатку 2 до Програми цифри 1000 000 замінити цифрами 1 500 000.
2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію Лопатинської селищної ради з питань планування, бюджету, фінансів, енергозбереження та інвестицій .
Селищний голова Олег МИКИТИН
![]() |
ЛОПАТИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ШЕПТИЦЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
сорок восьма сесія восьмого скликання
Р І Ш Е Н Н Я
« 30 » січня 2024 року №
Про затвердження рішень виконавчого
комітету Лопатинської селищної ради
прийнятих в міжсесійний період
Керуючись статтею 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Лопатинська селищна рада
В И Р І Ш И Л А:
1. Затвердити рішення виконавчого комітету Лопатинської селищної ради прийняті в міжсесійний період:
1.2.Рішення №173 від 30.12.2024 року «Про уточнення бюджету Лопатинської селищної територіальної громади в грудні 2024року»
2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію Лопатинської селищної ради з питань планування, бюджету, фінансів, енергозбереження та інвестицій .
Селищний голова Олег МИКИТИН
ЛОПАТИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ШЕПТИЦЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
сорок восьма сесія восьмого скликання
Р І Ш Е Н Н Я
« 30 » січня 2025 року №
Про надання коштів
субвенцій з місцевого
бюджету
Керуючись ст.91 Бюджетного кодексу України, п. 27 ч.1 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» враховуючи звернення: командира військової частини 3115 Національної гвардії України №50/115/1/1-2414 від 21.12.2024 року; командира військової частини А4122 № 660 від 01.01.2025 року; командира військової частини А1108 № 187 від 13.01.2025 року; беручи до уваги висновки постійної комісії з питань планування, бюджету, фінансів, енергозбереження та інвестиції при Лопатинській селищній раді, Лопатинська селищна рада
В И Р І Ш И Л А:
1. Передати субвенцію з місцевого бюджету Лопатинської селищної територіальної громади до Державного бюджету на виконання програм соціально-економічного та культурного розвитку регіонів КПКВКМБ 3719800 «Субвенція з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіонів» з метою фінансування заходів Програми фінансової підтримки Збройних сил України, Національної гвардії України, Державної прикордонної служби України та інших воєнізованих формувань, які беруть участь у захисті суверинітету та територіальної цілісності України на 2025 рік, а саме:
Для військової частини 3115 Національної гвардії України за напрямком використання « Закупівля матеріальних засобів», по КЕКВ 3220 «Капітальні трансферти органам державного управління інших рівнів» в сумі 200 000(двісті тисяч)грн.00коп.
Для військової частини А4122 за напрямком використання «придбання», по КЕКВ 3220 «Капітальні трансферти органам державного управління інших рівнів» в сумі 200 000(двісті тисяч)грн.00коп.
Для військової частини А1108 за напрямком використання « Здійснення поточних видатків для придбання запасних частин до автомобільної техніки загальновійськового та спеціального призначення», по КЕКВ 2620 «Поточні трансферти органам державного управління інших рівнів» в сумі 200 000 (двісті тисяч) грн.00коп.
3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань планування, бюджету, фінансів, енергозбереження та інвестиції при Лопатинській селищній раді
СЕЛИЩНИЙ ГОЛОВА Олег МИКИТИН
ЛОПАТИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЧЕРВОНОГРАДСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
сорок восьма сесія восьмого скликання
Р І Ш Е Н Н Я
« » січня 2025 року №
Про затвердження Програми виготовлення
експертної грошової оцінки земельних
ділянок несільськогосподарського
призначення комунальної власності
Лопатинської селищної ради
на 2025 рік
Відповідно до ст. 128 Земельного Кодексу України, ст. 71 Бюджетного кодексу України, керуючись Постановою Кабінету Міністрів України від 22.04.2009р. №381 «Про затвердження порядку здійснення розрахунків з розстрочення платежів за придбання земельної ділянки державної та комунальної власності» із змінами та доповненнями, п.п.22, ч.1.ст. 26. Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Лопатинська селищна рада
В И Р І Ш И Л А:
1. Затвердити Програму виготовлення експертної грошової оцінки земельних ділянок несільськогосподарського призначення комунальної власності Лопатинської селищної ради на 2025 рік (далі Програма) згідно Додатку 1.
2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань землекористування, архітектури, будівництва, екології, транспорту та АПК (Б.Кожушко).
Селищний голова Олег МИКИТИН
Додаток |
ЗАТВЕРДЖЕНО |
Рішенням сесії Лопатинської селищної ради Шептицького району Львівської області |
№ від .2024 року |
Селищний голова Олег МИКИТИН
ПРОГРАМА
виготовлення експертної грошової оцінки земельних ділянок несільськогосподарського призначення комунальної власності Лопатинської селищної ради на 2025 рік
Замовник програми: Відділ архітектури, будівництва, земельних відносин та екології Лопатинської селищної ради |
Володимир ЛЕСЬКІВ |
__________ |
|
|
|
ПОГОДЖЕНО: Фінансовий відділ Лопатинської селищної ради |
Світлана КУЛИЧ |
__________ |
____________________________ |
___________________ |
__________ |
Голова постійної комісії з питань землекористування, архітектури, будівництва, екології, транспорту та АПК |
Богдан КОЖУШКО |
__________ |
2025 рік
1.ПАСПОРТ
Програми виготовлення експертної грошової оцінки земельних ділянок несільськогосподарського призначення комунальної власності Лопатинської селищної ради на 2025 рік
1. |
Ініціатор розроблення Програми |
Відділ архітектури, будівництва, земельних відносин та екології Лопатинської селищної ради |
2. |
Підстава для розроблення Програми |
Підвищення інвестиційної привабливості території громади |
3. |
Дата, номер документу про затвердження Програми |
Рішення 48 сесії 8 скликання № від .2025р. |
4. |
Розробники Програми
|
Відділ архітектури, будівництва, земельних відносин та екології Лопатинської селищної ради |
5. |
Співрозробник Програми
|
- |
6. |
Відповідальний виконавець |
Відділ архітектури, будівництва, земельних відносин та екології Лопатинської селищної ради, замовником виконання заходів Програми виступає Лопатинська селищна рада а виконавцем суб’єкти які мають право виконувати роботи з виготовлення експертної грошової оцінки |
7. |
Терміни реалізації Програми |
2025 рік |
8. |
Джерела фінансування |
Бюджет Лопатинської селищної територіальної громади |
9. |
Обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації Програми ( в т.ч. за джерелами фінансування) |
45,00 тис.грн |
2. Проблема, на розв’язання якої спрямована Програма
Відповідно до ст. 128 Земельного кодексу України продаж фізичним і юридичним особам земельних ділянок комунальної власності для потреб, визначених цим Кодексом, провадиться органами місцевого самоврядування в межах їх повноважень згідно Закону України «Про місцеве самоврядування». Громадяни та юридичні особи, зацікавлені у викупі земельних ділянок, на яких розташовані об'єкти нерухомого майна (будівель, споруд), що перебувають у їх власності, подають заяву (клопотання) до селищної ради. У заяві (клопотанні) зазначаються місце розташування земельної ділянки, її цільове призначення, розміри та площа, а також згода на укладення договору про оплату авансового внеску в розмірі 20% вартості земельної ділянки, визначеної за її нормативною грошовою оцінкою, в рахунок оплати ціни земельної ділянки.
Селищна рада у місячний строк розглядає заяву (клопотання) і приймає рішення про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (якщо такий проект відсутній) та/або про проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки чи про відмову в продажу із зазначенням обґрунтованих причин відмови. Рішення селищної ради про погодження звіту експертної грошової оцінки та продаж земельної ділянки є підставою для укладання договору купівлі-продажу земельної ділянки. Ціна земельної ділянки визначається за експертною грошовою оцінкою, що проводиться суб’єктами господарювання, які є суб’єктами оціночної діяльності у сфері оцінки земель відповідно до закону, на замовлення органів місцевого самоврядування. Фінансування послуг з проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки здійснюється за рахунок внесеного покупцем авансу, що не може бути більшим ніж 20 відсотків вартості земельної ділянки, визначеної за нормативною грошовою оцінкою земельної ділянки. Сума авансового внеску зараховується до ціни продажу земельної ділянки. У разі відмови покупця від укладення договору купівлі - продажу земельної ділянки сума авансового внеску не повертається. Виходячи із вищевикладеного та відповідно до ст. 24 Закону України «Про оцінку земель» передбачаються кошти в селищному бюджеті для фінансування послуг з проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок несільськогосподарського призначення комунальної власності Лопатинської селищної ради, що підлягають продажу.
3. Мета Програми
Метою програми є здійснення виконавчим комітетом Лопатинської селищної ради організації послуг по проведенню експертної грошової оцінки земельних ділянок несільськогосподарського призначення відповідно до звернень юридичних та фізичних осіб щодо викупу земельних ділянок згідно ст. 128 Земельного кодексу України.
4. Завдання і заходи виконання Програми
Завданням Програми є замовлення виготовлення відповідно до вимог Земельного кодексу України та Закону України «Про оцінку земель» експертної грошової оцінки земельних ділянок несільськогосподарського призначення, які підлягатимуть продажу відповідно до прийнятих селищною радою рішень, визначення перспектив просторового розвитку території, створення умов для раціонального використання земель, а саме:
- надання послуг із виготовлення експертної грошової оцінки земельних ділянок несільськогосподарського призначення комунальної власності Лопатинської селищної ради;
- забезпечення дотримання чинного законодавства в питаннях здійснення робіт із виготовлення експертної грошової оцінки земельних ділянок несільськогосподарського призначення комунальної власності Лопатинської селищної ради.
Виконавці Програми – структурні підрозділи виконавчого комітету селищної ради: фінансовий відділ, відділ архітектури, будівництва земельних відносин та екології.
5. Обсяги та джерела фінансування Програми
Фінансування послуг з виготовлення експертної грошової оцінки земельної ділянки здійснюється за рахунок коштів селищного бюджету виділених на поточний рік, після внесення покупцем авансу в розмірі не більше 20 відсотків вартості земельної ділянки, визначеної за її нормативною грошовою оцінкою за календарний рік.
Обсяги фінансування Програми на відповідний бюджетний період
визначаються при формуванні місцевого бюджету з урахуванням
реальних можливостей.
Прогнозні обсяги у фінансуванні заходів передбачених Програмою наведені у додатку 1 (додається).
Коригування Програми щодо фінансового забезпечення її реалізації буде проводиться відповідно до дійсної вартості виконаних робіт, у кожному конкретному випадку буде встановлюватися проектною установою та замовником із урахуванням усіх особливостей та факторів, обумовлених потребою в виготовленні експертної грошової оцінки земельної ділянки.
6. Строки та етапи виконання Програми
Програмою пропонується надання послуг із виготовлення експертної грошової оцінки земельних ділянок несільськогосподарського призначення комунальної власності Лопатинської селищної ради строком на 1 рік.
7. Очікувані результати та ефективність Програми.
Реалізація Програми виготовлення експертної грошової оцінки земельних ділянок несільськогосподарського призначення комунальної власності Лопатинської селищної ради на 2025 рік дозволить:
- реалізувати права осіб заінтересованих у викупі земельних ділянок несільськогосподарського призначення;
- збільшити надходження до місцевого бюджету за рахунок продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення;
- встановлення експертної вартості земельних ділянок несільськогосподарського призначення, що підлягають викупу згідно діючого законодавства;
- подальший розвиток соціально-економічної інфраструктури Лопатинської селищної ради.
Обсяг фінансових витрат на дану Програму становить 45 000,00 грн. на 2025 рік за рахунок коштів селищного бюджету. Заходи Програми планується виконати протягом 2025 року. В разі необхідності будуть внесені зміни до Програми в частині фінансування.
8. Координація та контроль за ходом виконання Програми.
Виконання Програми здійснюється шляхом реалізації виконавцями її заходів, завдань і показників.
Безпосередній контроль за виконанням Програми здійснює відповідальний виконавець, а за цільовим та ефективним використанням коштів - головний розпорядник коштів.
Орган виконавчої влади забезпечує надання відповідних вихідних даних, необхідних для розроблення містобудівної документації.
Щорічні та підсумкові звіти про результати виконання Програми мають бути внесені на розгляд сесії Лопатинської селищної ради.
Секретар ради Галина БІЛИК
ДОДАТОК
до Програми
ПЕРЕЛІК
напрямів, завдань, заходів та показників Програми виготовлення експертної грошової оцінки земельних ділянок несільськогосподарського призначення комунальної власності Лопатинської селищної ради на 2025 рік
№ п/п
|
Назва напряму (пріоритетні завдання) |
Заходи Програми |
Строк виконання |
Виконавці |
Орієнтовні обсяги фінансування, грн., у тому числі |
Джерела фінансування, грн. |
Очікуваний результат |
|||
всього |
2025 |
2026 |
20__ |
|||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
1 |
Надання послуг із виготовлення експертної грошової оцінки земельних ділянок несільськогосподарського призначення комунальної власності Лопатинської селищної ради
|
Захід 1 Виготовлення експертної грошової оцінки земельних ділянок несільськогосподарського призначення комунальної власності
|
2025 рік |
Відділ архітектури, будівництва, земельних відносин та екології Лопатинської селищної ради, замовником виконання заходів Програми виступає Лопатинська селищна рада |
45000 |
45000 |
|
|
кошти бюджету Лопатинської селищної територіальної громади 45000 |
Вирішуються питання реалізації права осіб заінтересованих у викупі земельних ділянок несільськогосподарського призначення, збільшиння надходження до місцевого бюджету за рахунок продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення, подальший розвиток соціально-економічної інфраструктури Лопатинської селищної ради |
Секретар ради Галина БІЛИК
ЛОПАТИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ШЕПТИЦЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
сорок восьма сесія восьмого скликання
Р І Ш Е Н Н Я
« 30 » січня 2024 року №
Про внесення змін до показників бюджету Лопатинської селищної територіальної громади на 2025 рік
1353800000
(код бюджету)
Відповідно до вимог Бюджетного кодексу України, п.23 ч.1 ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», постанови Кабінету Міністрів України №1515 від 27 грудня 2024 року «Деякі питання використання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення доплат педагогічним працівникам закладів загальної середньої освіти», постанови Кабінету Міністрів України №1554 від 31 грудня 2024 року «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа” у 2025 році», постанови Кабінету Міністрів України №1519 від 27 грудня 2024 року «Деякі питання використання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами у 2025 році» , висновку №7 від 30.01.2025 року фінансового відділу Лопатинської селищної ради, про обсяг залишку коштів загального та спеціального фондів (крім власних надходжень бюджетних установ)селищного бюджету станом на 01.01.2025 року ,врахувавши звернення головного розпорядника коштів селищного бюджету,
Лопатинська селищна рада
ВИРІШИЛА:
-
Внести зміни та доповнення до рішення сорок сьомої сесії селищної ради від 19.12.2024 №9 «Про місцевий бюджет Лопатинської селищної територіальної громади на 2025 рік», а саме:
-
В абзаці другому пункту 1 цифри «102 159 900», «100 609 900» та
«1 550 000» замінити цифрами відповідно «105 130 800», «103 535 800»
та «1 595 000 » згідно з додатком 1.
1.2 В абзаці третьому пункту 1 цифри «102 159 900», « 100 609 900» та «1 550 000» замінити цифрами відповідно «107 135 050», «104 536 250» та «2 598 800 » згідно з додатком 3.
2. Внести зміни в додатки 1-5 згідно з додатками 1-5
3. Додатки 1-5 до цього рішення є його невід’ємною частиною
4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань планування, бюджету, фінансів, енергозбереження та інвестиції при Лопатинській селищній раді
Селищний голова Олег МИКИТИН
Пояснююча
до проєкту рішення сесії Лопатинської селищної ради
«Про внесення змін до показників бюджету Лопатинської селищної територіальної громади на 2024 рік» № від 30 .01.2025 року
Відповідно постанови Кабінету Міністрів України №1515 від 27 грудня 2024 року «Деякі питання використання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення доплат педагогічним працівникам закладів загальної середньої освіти», постанови Кабінету Міністрів України №1554 від 31 грудня 2024 року «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа” у 2025 році», постанови Кабінету Міністрів України №1519 від 27 грудня 2024 року «Деякі питання використання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами у 2025 році» та врахувавши надходження коштів до спеціального фонду місцевого бюджету в сумі 45 000,00 гривень, за рахунок коштів від продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення, що перебувають у державній або комунальній власності буде внесено зміни до доходів бюджету наступним чином:
Код |
Найменування згідно з Класифікацією доходів бюджету |
Загальний фонд, грн. |
Спеціальний фонд, грн. |
41035400 |
Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами |
35 200 |
|
41036000 |
Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти "Нова українська школа" |
845 300 |
|
41036300 |
Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення доплат педагогічним працівникам закладів загальної середньої освіти |
2 045 400 |
|
33010100 |
Кошти від продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення, що перебувають у державній або комунальній власності, |
|
45000 |
|
Усього доходів |
2 925 900 |
45000 |
Беручи до уваги висновок №7 від 30.01.2025 фінансового відділу Лопатинської селищної ради, про обсяг залишку коштів загального та спеціального фондів (крім власних надходжень бюджетних установ)селищного бюджету станом на 01.01.2025 року
1.По загальному фонду бюджету відповідно до казначейського звіту станом на 01.01.2025 року залишки коштів на рахунках загального фонду становили 14 060 527,71 грн. із них:
- 14 060 527,71грн. кошти основного котлового рахунку;
Рішенням 47 сесії 8 скликання №9 від 19.12.2024 року «Про місцевий бюджет Лопатинської селищної територіальної громади на 2025рік » затверджено оборотний залишок бюджетних коштів місцевого бюджету у розмірі 200 000 грн., що становить 0,19 відсотка видатків загального фонду місцевого бюджету
Залучається до розподілу у 2025 році вільний залишок коштів загального фонду в сумі 13 860 527,00 грн.
2. По спеціальному фонду бюджету (крім власних надходжень бюджетних установ)відповідно до казначейського звіту станом на 01.01.2025 року залишки коштів на рахунках спеціального фонду становили 1 596 931,87 грн. із них:
- 296 489,72 грн. кошти бюджету розвитку;
- 280 959,65 грн. кошти екологічного фонду;
- 15 682,50 грн. кошти від відшкодування втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва ;
-14 100,00 грн субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на покращення якості гарячого харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти;
- 989 700,00 субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти за спеціальним фондом у 2024 році
Даним рішенням пропонується спрямувати вільний залишок бюджетних коштів загального фонду в сумі 1 000 450,00грн та вільний залишок по спеціальному фонду 14 100,00 грн на покращення якості гарячого харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти і 989 700,00 на забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти за спеціальним фондом
З урахуванням вищезазначеного вносяться наступні зміни до видатків бюджету Лопатинської селищної територіальної громади:
|
||||||||||||||
За рахунок внесення змін до доходів |
||||||||||||||
Лопатинська селищна рада : |
||||||||||||||
1182 |
Виконання заходів, спрямованих на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти "Нова українська школа" за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам |
закупівля засобів навчання та обладнання, комп’ютерного та мультимедійного обладнання для навчальних кабінетів |
845 300 |
|
845300 |
|||||||||
1200 |
Проведення (надання) додаткових психолого-педагогічних і корекційно-розвиткових занять (послуг) за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами |
Оплата праці |
35 200 |
|
35 200 |
|||||||||
1600 |
Здійснення доплат педагогічним працівникам закладів загальної середньої освіти за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам |
Оплата праці |
2045400 |
|
2044500 |
|||||||||
7650 |
Проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки чи права на неї |
Виконання заходів Програми виготовлення експертної грошової оцінки земельних ділянок несільськогосподарського призначення комунальної власності Лопатинської селищної ради на 2025 рік |
|
45000 |
45000 |
|||||||||
|
Всього по внесенню змін до доходів |
|
2925900 |
45000 |
2970900 |
|||||||||
За рахунок спрямування вільних залишків |
||||||||||||||
Лопатинська селищна рада |
||||||||||||||
1010 |
Надання дошкільної освіти |
Оплата праці (доплата педагогічним працівникам) |
74700 |
|
74700 |
|||||||||
1070 |
Надання позашкільної освіти закладами позашкільної освіти, заходи із позашкільної роботи з дітьми |
Оплата праці (доплата педагогічним працівникам) |
61855 |
|
61855 |
|||||||||
1080 |
Надання спеціалізованої освіти мистецькими школами |
Оплата праці (доплата педагогічним працівникам) |
163895 |
|
163895 |
|||||||||
1403 |
Забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам |
Продукти харчування |
|
989700 |
989700 |
|||||||||
1700 |
Виконання заходів за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на покращення якості гарячого харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти |
Продукти харчування |
|
14100 |
14100 |
|||||||||
Фінансовий відділ Лопатинської селищної ради : |
||||||||||||||
9800 |
Субвенція з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіонів |
На виконання Програми фінансової підтримки Збройних сил України, Національної гвардії України, Державної прикордонної служби України та інших воєнізованих формувань, які беруть участь у захисті суверинітету та територіальної цілісності України на 2025 рік
На виконання Програми покращення стану матеріально-технічного забезпечення батальйону поліції особливого призначення «Корпус оперативно - раптової дії» ГУНП у Львівській області на 2025 рік
|
600000
100000 |
|
600000
100000 |
|||||||||
|
Всього за рахунок спрямування вільних залишків |
|
1000450 |
1003800 |
2004250 |
|||||||||
|
РАЗОМ |
|
3926350 |
1048800 |
4975150 |
Розглянувши клопотання розпорядників бюджетних коштів , пропонується внести зміни до бюджетних призначень в частині переміщення та використання коштів, закладених на придбання музичних інструментів, по КФК 0111080 зі загального фонду бюджету КЕКВ 2210 на спеціальний фонд бюджету КЕКВ 3110 у сумі 70000,00 грн.
Начальник фінансового відділу Світлана КУЛИЧ
ЛОПАТИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ШЕПТИЦЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
сорок восьма сесія восьмого скликання
Р І Ш Е Н Н Я
« 30 » січня 2024 року №
Про виконання бюджету
Лопатинської селищної
територіальної громади
за 2024 рік
Відповідно до пункту 23 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»та статті 80 Бюджетного кодексу України, заслухавши звіт начальника фінансового відділу Лопатинскої селищної ради Світлани КУЛИЧ «Про виконання бюджету Лопатинскої селищної територіальної громади за 2024рік», а також враховуючи висновки постійної комісії з питань планування, бюджету ,фінансів,енергозбереження та інвестицій
Лопатинська селищна рада
В И Р І Ш И Л А:
1.Затвердити звіт про виконання бюджету Лопатинської селищної територіальної громади за 2024рік:
- по доходах в сумі 116 732 640,72 грн , в тому числі за загальним фондом 112 317 096,25 грн,спеціальним фондом- 4 415 544,47грн.
- по видатках в сумі 116 060 530,06 грн, в тому числі за загальним фондом -109 435 084,47грн , спеціальним фондом- 6 625 445,59грн
2.Контороль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з питань
планування,бюджету, фінансів,енергозбереження та інвестиції .
Селищний голова Олег МИКИТИН
ДОВІДКА
ПРО СТАН ВИКОНАННЯ
БЮДЖЕТУ ЛОПАТИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ
ЗА 2024 РІК
До загального фонду селищного бюджету за звітний 2024 рік надійшло 58 926,4 тис. грн податків, зборів та платежів , що становить 115,624 відсотка до річного плану ( обсяг перевиконання становить 7 794,6 тис.грн.). У порівняні із 2023 роком надходження податків, зборів та платежів зросли на 9 365,0тис.грн або на 18,89 відсотка, при порівнювані з 2021 роком зазначені надходження зросли на 20 405,14 тис.грн або на 52,97 відсотка
Доходи бюджету Лопатинської селищної територіальної громади
за роками
Структура власних доходів загального фонду Лопатинської територіальної громади за 2024 рік
Перелік найбільших платників податків до бюджету Лопатинської селищної територіальної громади за 2024 рік підприємств.
(без державних, комунальних підприємств, установ та закладів)
Перелік найбільших платників податків до бюджету Лопатинської селищної територіальної громади за 2024 рік фізичних осіб -підприємців.
-
Найбільшу частку надходжень селищного бюджету займає податок та збір на доходи фізичних осіб 52,24 відсотка, тому виконання планових показників за доходами, залежить від стану надходжень до бюджету цього податку. Загалом у 2024 році до селищного бюджету надійшло 30 788,8тис. грн. податку на доходи фізичних осіб, що становить 116,29 відсотка до річного плану. В порівняні з аналогічним періодом минулого року надходження збільшилися на 4240,7 тис.грн або на 15,97 відсотка.
З найбільших платників податків сплатили до селищного бюджету податку на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати такі підприємства :
- ТОВ спиртовий завод «ЛОПАТИН»- 2 140,8тис.грн.;
- «Лопатинський ТБЗ» - 1 553,2тис.грн.;
- філія Радехівське ЛГ ДСГП Ліси України- 1082,9 тис.грн.
- ПП Західний Буг- 994,8 тис.грн;
За підсумками 2024 року другим по наповнюваності бюджету став єдиний податок ,що склав 18,67 відсотка від усіх власних надходжень або 11 002,2 тис.грн, , в тому числі
- з юридичних осіб – 22,4 тис. грн.;
- з фізичних осіб – 9 331,9тис. грн.;
- з сільськогосподарських товаровиробників, у яких частка сільськогоспо- дарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків – надійшло 1 647,8 тис.грн .
Порівняно з відповідним періодом минулого року надходження єдиного податку збільшилися на 2 718,0тис.грн. або 32,81відсотка Виконання уточненого плану на період становить 117,28 відсотка , зокрема завдяки новим платникам єдиного податку , яких за 2024рік на додаток зареєстровано в громаді 44 ФОПів, до бюджету громади додатково отримано 1383,2 тис.грн проте 26 ФОПів у 2024 році призупини свою дільність (17 з них не сплачували податків)втрати бюджету при цьому складають орієнтовно 380,0тис.грн.
Станом на 01.01.2025 року у громаді налічується 316 ФОПів.
Третім важливим джерелом надходжень доходів загального фонду є податок на майно, надходження якого порівняно з аналагічним періодом минулого року зросли на 14,0 відсотків і склали 9 599,9 тис. грн, що становить 16,29 відсотка усіх надходжень, в тому числі:
- податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки – 1 598,5тис.грн, при уточненому плані звітного періоду затвердженому в сумі 1 300,7 тис. грн., перевиконання склало 22,9відсотка в абсолютній сумі 297,8 тис. грн..
- плата за землю – 7 944,8 тис. грн, при уточненому плані 2024 року -7 067,2тис.грн відсоток виконання становить 120,0.
У 2024 році проведено 17 електронних аукціонів щодо продажу права оренди на земельні ділянки комунальної власності на конкурентних засадах (на земельних торгах у формі електронного аукціону) на загальну площу 138,3922 га. Два аукціони визнано такими, що не відбулися. Ще по двох аукціонах сплата орендної плати відбудеться в 2025 році.
Відповідно до проведених 13 аукціонів, додатково до бюджету селищної ради надійшло коштів орендної плати в сумі 997,5тис.грн. Зокрема, за результатами електронних аукціонів з фізичними особами було укладено 4 договорів на загальну площу 20,5781 га, з річною сумою орендної плати 147,3тис.грн. З юридичними особами було укладено 9 договорів на загальну площу 67,0033 га, з річною сумою орендної плати 850,2тис.грн.
Разом з тим укладено 4 договори оренди землі комунальної власності без проведення електронних аукціонів на загальну площу 0,7676 га, з річною орендною платою 26,7тис.грн. Зокрема, з фізичними особами було укладено 2 договори на загальну площу 0,0620 га, з річною сумою орендної плати 11,4тис. грн. З юридичними особами було укладено також 2 договори на загальну площу 0,7056 га, з річною орендною платою в сумі 1,5тис.грн.
Також у 2024 році було укладено 43 договори оренди невитребуваних земельних ділянок (паїв померлих громадян) на загальну площу 38,2884 га. Згідно укладених договорів річна сума орендної плати складає 92,8тис.грн.
Окрім того у 2024 році було укладено 40 договорів оренди землі під польовими дорогами на загальну площу 12,1292 га. Згідно укладених договорів річна сума орендної плати складає 30,2тис.грн.
Загалом, у 2024 році було укладено 100 договорів оренди землі на загальну площу 138,7666 га, з річною сумою орендної плати 1 147 ,2тис.грн. Середня вартість оренди 1 га становила 8,3тис.грн.
- транспортний податок – 56,587 тис. грн. Надходження забезпечено за рахунок сплати СТЗОВ ІМ Т ШЕВЧЕНКА за придбання сільськогосподарської техніки.
Окрім того податковий борг ТзОВ Агро Радехів станом на 01.01.2025 року становить 522,823 тис.грн
Плати за надання адміністративних послуг за звітний період надійшло 3 587, тис.грн або 6,22 відсотка від усіх власних надходжень та 109,9 відсотка річного плану. Надходження податку на рівні 2023 року .
Акцизного податку за звітний рік до бюджету громади надійшло 1 989,1 тис. грн або 3,37 відсотка від усіх власних надходжень та 111,3відсотка від уточненого річного плану, в тому числі з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів – 854,9 тис. грн, з виробленого в Україні та ввезеного на митну територію України пального - 1 134,2 тис. грн.
Рентна плата та плата за використання інших природних ресурсів за січень-грудень звітного року надійшла в сумі 1 758,0 тис. грн. або 2,98 відсотка від усіх власних надходжень та 107,27 від уточненого плану на період. У порівнянні з минулим роком отримано на 48,5 відсотка більше даних надходжень
Інших надходжень за поточний період отримано 177,3тис.грнтис. грн або 0,33відсотка від усіх власних надходжень.
До спеціального фонду селищного бюджету у 2024 році надійшло 2 109,9тис. грн. податків і платежів.
Структура доходів спеціального фонду Лопатинської територіальної громади за 2024 рік
Надходження екологічного податку становлять 23,6 тис. грн, . Плановий показник виконано на 78,82 відсотків.
Власні надходження бюджетних установ становлять 1 856,7 тис. грн, що становить 100 відсотка уточнених річних показників.
Інші надходження 64,2 тис.грн (грошові стягнення за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища внаслідок господарської та іншої діяльності)
Коштів від продажу землі в 2024 році отримано 165,398 тис.грн
Згідно рішення сесії Лопатинської селищної ради №42 від 29.02.2024 року було надано дозвіл ФГ «Зробка Володимира Ігнатовича» на викуп земельних ділянок які згідно Державного акту були у постійному користуванні, площами 15,0000 га та 24,9415 га з розстрочкою платежів на 10 років. Відповідно до бюджету селищної ради було сплачено коштів в сумі 33,2тис. грн. та 56,2 тисгрн. як 1/10 від загальної вартості земельних ділянок.
Також згідно рішення сесії Лопатинської селищної ради №41 від 29.02.2024 року було надано дозвіл Олійнику Леоніду Степановичу на викуп земельної ділянки яка згідно Державного акту була у постійному користуванні, площею 21,2708 га з розстрочкою платежів на 10 років. Відповідно до бюджету селищної ради було сплачено коштів в сумі 68,1тис.грн. як 1/10 від загальної вартості земельної ділянки.
Офіційних трансфертів до загального фонду селищного бюджету загалом отримано 53 390,6тис.грн. з них:
Дотації з державного бюджету місцевим бюджетам надійшло 14 879,7тис.грн, зокрема:
- 12 480,3тис.грн базової дотації;
- 2 399,4 тис.грн додаткової дотації з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення повноважень органів місцевого самоврядування на деокупованих, тимчасово окупованих та інших територіях України, що зазнали негативного впливу у зв`язку з повномасштабною збройною агресією;
Субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам надійшло 37 555,6 тис.грн, зокрема:
- 460,3тис.грн субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти;
- 37 095,3 тис.грн освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам
Субвенції з місцевих бюджетів іншим місцевим бюджетам надійшло 955,3 тис.грн, зокрема:
- 31,2 тис.грн субвенції з місцевого бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету
- 784,5 тис.грн субвенції з місцевого бюджету на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти `Нова українська школа` за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету
- 18,5 тис.грн субвенції з місцевого бюджету за рахунок залишку коштів субвенції на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами, що утворився на початок бюджетного періоду
Офіційних трансфертів до спеціального фонду селищного бюджету отримано 2 305,6 тис.грн, з них :
Субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам надійшло 1 003,8 тис.грн зокрема:
- 989,7 тис.грн субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти;
- 14,1тис.грн субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на покращення якості гарячого харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти;
Субвенції з місцевих бюджетів іншим місцевим бюджетам надійшло в сумі 1 301,8 тис.грн,зокрема:
- 1 027,4тис.грн субвенції з місцевого бюджету за рахунок залишку коштів освітньої субвенції, що утворився на початок бюджетного періоду;
- 274,4 тис.грн отримано Інші субвенції з місцевого бюджету.
Одержані бюджетом громади доходи забезпечили повне фінансування усіх першочергових видатків, необхідних для повноцінного функціонування бюджетних установ та пріоритетних програм.
Фінансові ресурси бюджету громади спрямовувалися у першу чергу на забезпечення потреби в асигнуваннях на оплату праці працівників бюджетних установ, відповідно до встановлених чинним законодавством умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати, проведення розрахунків за електричну енергію, водовідведення, природний газ та послуги зв’язку, медикаменти та продукти харчування, які споживаються бюджетними установами, не допускаючи будь-якої простроченої заборгованості із зазначених видатків, фінансування видатків на національну безпеку і оборону та на здійснення заходів правового режиму воєнного стану, реалізацію місцевих соціальних програм.
Видаткова частина бюджету територіальної громади за 2024 рік виконана в сумі 116 060,53тис. грн., або на 91,72 відсотки до уточненого плану на 2024рік в тому числі:
- по загальному фонду в сумі 109 435,1тис. грн., або на 94,8відсотки до уточненого плану на 2024рік
- по спеціальному фонду в сумі 6 625,4 тис. грн., або на 52,84 відсотка до уточненого плану на 20234 рік
Структура видатків Лопатинської селищної ради за 2024 рік
Структура видатків місцевого бюджету Лопатинської селищної територіальної громади за 2024 рік за економічною ознакою:
КПКВ 0100 Державне управління
На утримання органів місцевого самоврядування (апарат селищної ради та відділи селищної ради ) за 2024 рік проведено касові видатки по загальному фонду на суму 12 171,тис.грн., при плані на вказаний період 13 300,6 грн, (91,4відсотки до плану), з них на заробітну плату з нарахуванням – 11 099,8 грн. (93,43відсотки до плану), на оплату товарів і послуг- 718,0 тис.грн. при плані 768,0грн (93,48 відсотки до плану), на оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 337,0 тис. грн (53,81 відсотки).
За рахунок власних надходжень (благодійні внески, гранти та дарунки)
Поставлено на облік нежитлову будівлю (автостанція) на суму 149,5 тис.грн , дооцінено отриману в попередні звітні періоди комп’ютерну техніку 4,6 тис.грн Також оприбутковано кошти благодійної участі у фінансуванні робіт по перекриттю даху в старостинському окрузі с.Березівка на суму 99,8 тис.грн
На фінансування представницьких видатків у 2024 році спрямовано 40,120тис.грн., при плані 60,0 тис.грн.( 66,87 відсотки до плану)
КПКВ 1000 Освіта
По галузі «Освіта » касові видатки за звітний 2024р. склали 80 195,3 тис.грн. , в тому числі по загальному фонду – 76 099,4 тис.грн. , по спеціальному фонду – 4 095,9тис.грн. Загалом по освіті на оплату праці і нарахування витрачено по загальному фонду 63 386,7 тис.грн, на енергоносії 6 456,7 тис.грн.
В освітній галузі Лопатинскої селищної територіальної громади у 2024 році функціонують:на початок бюджетного року 1 заклад дошкільної освіти ;6 закладів загальної середньої освіти, серед яких: ліцей -1; опорна школа -1; гімназії -2; шкіл І-ІІ ст..н. -1; шкіл І-ІІІ ст..н-1 ; 1 заклад позашкільної освіти; 1 мистецька школа.
Видатки по дошкільній освіті за звітний рік склали 4 357,5тис.грн., що становить 88,29відсотка річних призначень. По загальному фонду використано 4162,6тис.грн. або98,36відсотків річних призначень. На оплату праці і нарахування на заробітну плату спрямовано кошти в сумі 3 234,2 тис.грн., що становить 99,98 відсотка річних призначень. Видатки на енергоносії склали 540,2 тис.грн., що становить 91,9 відсотка річних показників,видатки на товари і послуги складають 387,2.грн що становить 91,9 відсотка, з них 283,9 тис.грн - харчування.
По спецальному фонду по закладах дошкільної освіти проведено видатків на загальну суму 194,9 тис.грн. придбано продукти харчування за рахунок батьківської плати .
Видатки на надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти за рахунок коштів місцевого бюджету склали 31 381,0 тис.грн., що становить 91,85 відсотка річного плану, в тому числі видатки загального фонду – 29 435,9 тис.грн. (97,12 відсотка) в числі видатків загального фонду :
- 18 864,8 тис.грн. , на оплату праці і нарахування або 97,75відсотка планових показників (в тому числі 2 103,2 тис.грн на оплату праці вчителів)
- 5 740,6 тис.грн., видатки на енергоносії що становить 92,18 відсотка планових показників,
- 4802,3 тис.грн видатки на товари і послуги або 96,01відсотка планових показників,в тому числі:
- 1398,2 тис.грн продукти харчування;
- 1029,1тис.грн паливно-мастильні матеріали ;
- 587,2 тис.грн –будівельні,господарські товари ;
- 33,525тис.грн облаштування укритів.
- 49,5 тис.грн ремонт харчоблоку в Сморжівські гімназії;
- 40,0тис.грн ремонт 2 кабінетів Нивицької гімназії;
- 10.тис.грн придбання пральної машини для дошкільного підрозділу Нивицької гімназій;
- 85,0тис.грн поточний ремонт приміщення в Миколаївському опорному закладі;
- 108.0тис.грн ремонт шкільного автобуса ЗЗСО с.Куликів;
Видатки спеціального фонду –1 945,1 тис.грн, в тому числі:
- 895,0 тис.грн за рахунок власних надходжень бюджетних установ (надходжень батьківської плати), проведені видатки на оплату продуктів харчування ;
- 274,4тис.грн на покращення якості харчування учнів 1-4 класів за рахунок коштів ВПП ООН
- 40,00 тис.грн придбання мультимедійного обладнання для Лопатинського ліцею .
- 250,00 тис.грн придбання ноутбуків для комп’ютерного класу Сморжівської гімназіі
- 250,00 тис.грн придбання ноутбуків для комп’ютерного класу Кустинської гімназіі
- 35,630 тис.грн співфінансування придбання дитячого майданчика для дошкільного підрозділу Нивицької гімназії
- 99 ,4 тис.грн поставлен на облік книжковий фонд ЗЗСО с.Миколаїв
- 59,4 тис грн гуманітарна допомога від ЮНІСЕФ ЗЗСО с.Миколаїв
- 43,3тс.грн отримана в якості благодійної допомоги комп’ютерна техніка Нивицької гімназії
Видатки на надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти за рахунок освітньої субвенції склали 37 095,3 тис.грн на оплату праці педагогів, що складає 100 відсотка річних призначень.
Касові видатки по Лопатинському будинку дитячої та юнацької творчості за звітний період склали 1 308,1 тис.грн. На оплату праці і нарахування на заробітну плату спрямовані кошти в сумі 1 194,8 тис.грн., що становить 91,32 відсотка річних призначень із змінами;
-21,630 тис.грн поточний ремонт даху будівлі підсобного приміщення
На утримання КЗ «Лопатинська дитяча музична школа» витрачено кошти в сумі 3 397,2 тис.грн., з них по загальному фонду – 3 227 ,1 тис.грн., по спеціальному фонду – 170,1 тис.грн. Видатки на заробітну плату склали 2948,0 тис.грн. по загальному фонду та 146,9 тис.грн. – по спеціальному фонду (за рахунок батьківської плати за навчання дітей).
-12,0тис.грн придбання вхідних дверей.
На виконання інших программ та заходів у сфері освіти профінансовано 45,61 тис.грн. в тому числі :
- 41,11 тис.грн. на виконання Програми «Відзначення здобувачів та педагогічних працівників закладів освіти Лопатинської ТГ на 2023-2025 роки» (відзначення призових місць у святі Героїв )
- 4,5 тис.грн. на виконання Програми «Відзначення здобувачів освіти та випускників ЗЗСО Лопатинської ТГ за високі досягнення у навчанні» на 2022-2024 роки
Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти `Нова українська школа` було проведено на загальну суму 87,532тис.грн
Виконання заходів, спрямованих на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам було проведено на загальну суму 87,532тис.грн 784,5тис.грн
Касові видатки на надання освіти за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами склали 49,6 тис.грн 100 відсотків річного плану.
Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок залишку коштів за освітньою субвенцією на кінець бюджетного періоду, що мають цільове призначення, виділених відповідно до рішень Кабінету Міністрів України у попередніх бюджетних періодах (за спеціальним фондом державного бюджету) по НУШ 2023 проведено на загальну суму 82,099тис.грн , по придбанню обладнання для кабінету «Захист України» на суму 119,2 тисгрн
Реалізація заходів за рахунок залишку коштів за освітньою субвенцією на кінець бюджетного періоду, що мають цільове призначення, виділених відповідно до рішень Кабінету Міністрів України у попередніх бюджетних періодах (за спеціальним фондом державного бюджету) по НУШ 2023 проведено на загальну суму 737,7ис.грн, по придбанню обладнання для кабінету «Захист України» на суму 289,7 тисгрн
Забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам проведено на загальну суму 460,3тис.грн
КПКВ 2000 Охорона здоров’я
Для забезпечення функціонування установ охорони здоров’я виділено за звітний рік з бюджету кошти в сумі 3 901,9 тис.грн., що 95,21 відсотка річних призначень із змінами. З них по загальному фонду 3 501,9 тис.грн, зокрема на енергоносії профінансовані видатки на суму 2 430,0 тис.грн., на пільгові медикаменти – 227,4 тис.грн., на придбання предметів, матеріали, обладнання та інвентаря 256,1 тис.грн.., на оплату послуг (крім комунальних)- 134,8 тис.грн;виплата розрахункових -251,0тис.грн; калоприймачі , підгузники, пеленки -199,7тис.грн
По спеціальному фонду 400,0тис.грн роки(придбання автоматичного гематологічного аналізатора)
КПКВ 3000 Соціальний захист та соціальне забезпечення
По соціальному захисту та соціальному забезпеченню профінансовані видатки на суму 5 399,8 тис.грн., що становить 83,87відсотка до планових річних призначень.
На утримання КЗ «Центр надання соціальних послуг » - 3347,1 тис.грн. з них на заробітну плату з нарахуваннями 3106,5 тис.грн на придбання продуктових наборів для перестарілих 199,4тис.грн
В рамках реалізації « Комплексної програми соціального захисту населення
Лопатинської територіальної громади на 2022-2024р» профінансовано:
- 757,50 тис.грн надання одноразових адресних соціальних допомог з них:
- дванадцять матеріальних допомог сім’ям загиблих на загальну суму 120,0 тис.грн ;
- надання одноразової грошової допомоги особам при підписанні контракту на військову службу 30,0тис.грн. (для шести осіб)
- надання одноразової адресної грошової допомоги для 74 жителів громади на лікування загальною сумою 200,0 тис.грн;
- надання одноразової адресної грошової допомоги 9 дітям з інвалідністю на суму 20,0тис.грн.
- надання одноразової адресної грошової допомоги для 10 осіб з І групою інвалідності на суму 20,0тис.гр
- надання одноразової адресної грошової допомоги особам які постраждали внаслідок аварії на Чорнобильські АЄС 16,5тис. для 11 осіб.
- надання одноразової грошової допомоги Захисницям та Захисникам, які брали безпосередню участь у здійсненні заходів, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України внаслідок поранення та лікування для 27 захисників на загальну суму 260,0тис.грн
- надання одноразової грошової допомоги Захисницям та Захисникам, які брали безпосередню участь у здійсненні заходів, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України сім’ї зниклого безвісті виплачено 60,0тис.грн для дванадцяти сімей
- надання одноразової адресної грошової допомоги дітям загиблих Захисників та Захисниць на оздоровлення та/або відпочинок надана для трьох дітей на суму 30,0 тис.грн.
- надання одноразової грошової допомоги одиноким людям похилого віку, які знаходяться на обслуговуванні в КЗ «Лопатинський ЦСЗ та СП» 1,0тис.грн для однієї особи
- надання ритуальних послуг - поховання одинадцятьох полеглих воїнів 188,3 тис.грн;
- 919,6 тис.грн надання соціальних гарантій фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги ;
- 85,5 тис.грн надання пільг населенню (крім ветеранів війни і праці, військової служби, органів внутрішніх справ та громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи) на оплату житлово-комунальних послуг ( пільга надається для 10 сімей громади)
На виконання 'Програма компенсації пільгового проїзду окремих категорій громадян(мешканців Лопатинської ТГ) на автомобільному транспорті загального користування на 2022-2024 роки проведено видатків на суму 30,8 тис.грн
В рамках 'Програми фінансування заходів щодо святкування Дня Святого Миколая для дітей Лопатинської територіальної громади на 2022-2024 роки оплачено подарунки для 341 дітини сиріт та напівсиріт, дітей позбавлених батьківського піклування , дітей з інвалідністю , дітей з особливими освітніми потребами, дітей які знаходяться в сім’ях із складними життєвими обставинами, дітей учасників антитерористичної операції, дітей захисників та захисниць(в т.ч. загиблих та зниклих безвісті ) , які беруть чи брали безпосередню участь у здійсненні заходів необхідних для забезпечення оборони України,захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України на суму 71,0 тис.грн
КПКВ 4000 Культура i мистецтво
По галузі «Культура і мистецтво» обсяг видатків за звітний 2024 рік склав 4 492,8 тис.грн., що становить 95,08 відсотка планових річних призначень. З них видатки загального фонду 4 405,9тис.грн та видатки спеціального 86,9 тис.грн. із видатків загального фонду на оплату праці з нарахуванням спрямовано 3 865,9тис.грн що становить 96,0 відсотка від річних призначень із змінами , 234,8 тис.грн на комунальні послуги.
Для покращення матеріально-технічної бази закладів культури за рахунок коштів загального фонду бюджету громади було спрямовано:
- 13,5 тис.грн поточний ремонт кабінетів народного дому смт.Лопатин
- 12,3тис.грн поточний ремонт народного дому с.Кустин
По спеціальному фонду у рамках мистецького конкурсу культурно-мистецьких проєктів у 2023 році поовнено книжковий фонд на суму 36,3 тис.грн.
Також у 2024 році відвідувачами Публічної бібліотеки смт.Лопатин було подаровано книги у сумі 7,8 тис.грн
Окрім того було поповнено книжковий фонд на суму 30,0тис.грн за кошти місцевого бюджету.
КПКВ 5000 Фiзична культура i спорт
На фізичну культуру і спорт в рамках реалізації «Програми розвитку фізичної культури та спорту на території Лопатинської територіальної громадив 2022-2024рр» виділені кошти в сумі 98,165 тис.грн. . Із зазначених коштів спрямовано на оплату відряджень 52,80тис.грн ; заявкового внеску-31,00тис.грн; придбання кубків та медалей 4,0тис.грн; придбано 4 футбольні м’ячі на суму 10,2тис.грн та 50 грамот на суму 0,165 тис.грн.
КПКВ 6000 Житлово-комунальне господарствоВидатки на житлово-комунальне господарство за січень-грудень2024р. склали по загальному фонду 3500,00 тис.грн. Кошти спрямовані для КП Лопатинської с.р. на проведення робіт по благоустрою населених пунктів громади .
КПКВ 7000 Економічна діяльність
По галузі «Економічна діяльність» проведено видатків на загальну суму 2 223,3 тис.грн.
По загальному фонду видатки склали 602,0 тис.грн. а саме:
- виготовлення технічної документації із землеустрою по семи ділянках на суму 35,0тис.грн
- закуплена щебенева суміш фракції 0х40 (використано в с.Сморжів с.Куликів та с.Нивиці) загальна сума видатків складає 96,8тис.грн.
- в селищі Лопатин проведено поточний ремонт комунальних доріг (вул.Шевченка,С.Стрільців)на загальну суму 73,6 тис.грн
- 307,00тис.грн співфінансування поточного ремонту автодороги загального користування державного значення Т-14-10 Броди-Червоноград на ділянці Т-14-10 Броди-Червоноград км 24+079 - км 37+200 в межах Лопатинської селищної територіальної громади як співфінансування на договірних засадах.
- 21,3 тис.грн сплачено членських внесків до асоціації органів місцевого самоврядування;
- по інших заходах пов’язаних з економічною діяльністю профінансовано 68,3тис.грн для виготовлення технічного паспорта по восьми об’єктах та оплачено оцінку нерухомого майна по семи об’єктах.
По спеціальному фонду за звітний період профінансовано 1621,3 тис.грн.:
- Виготовлення кошторисної документації на капітальний ремонт даху КНП «Лопатинської РЛ»в комунальному некомерційному підприємстві «Лопатинська районна лікарня» Лопатинської селищної ради Львівської області» було профінансовано 49,1 тис.грн.
- на роботи по об’єкту «Реконструкція волейбольної площадки під універсальний спортивний майданчик з наливним покриттям по вул. Героїв Майдану смт. Лопатин Радехівського району Львівської області. Коригування. (Актуалізація ПКД об'єкту у зв’язку із зміною покриття).» було профінансовано 90,963 тис.грн
- виготовлення 2 детальних планів територій касові видатки склали 98,2 тис.грн
- спрямовано 1 383,0тис.грн внесків до статуного капіталу КП Лопатинської селищної ради (де було придбано 156,0тис.грн грейдер причіпний ; 1 227,0тис.грн трактор)
КПКВ 8110 Заходи із запобігання та ліквідаційї надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха
На виконання Програми по запобіганню і ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного , природного та військового характеру на території Лопатинської
ТГ на 2022-2025 роки здійснено видатки по загальному фонду на суму 25,6 тис.грн. профінансовано за послуги з експлуатаційно-технічного обслуговування блоку оповіщення, який є складовою автоматизованої системи центрального оповіщення про загрозу виникнення надзвичайних ситуацій. Кошти на створення продовольчого резерву (250,0тис.грн) та матеріального резерву (91,2 тис.грн). не використовувалися .
Для фінансування встановлення засобів оповіщення в трьох старостинських округах було використано 151,5тис.грн з них кошти бюджету Лопатинської територіальної громади 30,3тис.грн кошти обласного бюджету Львівської області 121,2тис.грн.
КПКВ 8130 Забезпечення діяльності місцевої пожежної охорони
Видатки на забезпечення діяльності місцевої пожежної охорони (пожежної команди села Сморжів) за звітний період склали 329,5 тис.грн., що становить 94,75відсотка планових призначень.,з них 263,5 тис.грн. на оплату праці і нарахування, 39,6 тис.грн – господарські товари()
КПКВ 8330 Інша діяльність у сфері екології та охорони природних ресурсів
На виконання «Програми охорони навколишнього середовища на територій Лопатинської селищної об'єднаної територіальної громади на 2022р-2024рр.» проведено видатків на суму 85,2 тис.грн. з них 33,5 тис.грн,кошти були спрямовані на ліквідацію борщівника Сосновського та 51,8 тис.грн.на обрізання омели.341
КПКВ 9770 Інші субвенції з місцевого бюджету З загального фонду бюджету Лопатинської селищної територіальної громади до бюджету Радехівської міської територіальної громади на утримання інклюзивно-ресурсного центру, як компенсація за надані послуги ІРЦ дітям з особливими потребами, які проживають на території Лопатинської ТГ в сумі 65,5 тис.грн
КПКВ 9800 Субвенція з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіонів
З бюджету Лопатинської селищної територіальної громади було профінансовано субвенції державному бюджету на загальну суму 3 127,1тис.грн в тому числі:
-179,913 тис.грн на придбання дизпалива для машин поліцейського участку громади
-2 600,0 тис.грн на виконання Програми фінансової підтримки Збройних сил України, Національної гвардії України, Державної прикордонної служби України та інших воєнізованих формувань, які беруть участь у захисті сувернітету та територіальної цілісності України на 2024 рік було надано субвенцію:
-100,00тис.грн матеріально-технічного забезпечення БПОП «Корд» .
-200,0тис.грн на виконання Цільової соціальної програми забезпечення пожежної та техногенної безпеки , цивільного захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру на 2024 рік для фінансування видатків та реалізацію заходів, визначених програмою для 51 ДПРП 21 ДПРЧ ГУ ДСНС України у Львівській області
- 47,19тис.грн на виконання заходів Комплексної програми профілактики правопорушень та боротьби зі злочиністю на території Лопатинської територіальної громади 2021-2024 роки(придбання оргтехніки)
Додаток: Звіт про виконання бюджету Лопатинскої селищної територіальної громади за 2024 рік 10-ти арк.
Начальник фінансового відділу Світлана КУЛИЧ