A A A K K K
для людей із порушенням зору
Лопатинська громада
Львівська область, Червоноградський район

Проекти рішень 31 сесії 8 скликання Лопатинської селищної ради

Дата: 07.06.2023 17:00
Кількість переглядів: 161

Безымянный

     ЛОПАТИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЧЕРВОНОГРАДСЬКОГО  РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ   ОБЛАСТІ

31  СЕСІЯ    8  СКЛИКАННЯ

 

                                                             Р І Ш Е Н Н Я                

 

Від   8 червня   2023  року                       №  1                           смт. Лопатин

 

 

   Про затвердження порядку денного

чергової  31  сесії  8 скликання

 

 

Керуючись Законом України «Про  місцеве самоврядування в Україні» Лопатинська селищна рада,

 

                            ВИРІШИЛА:

 

         1. Затвердити  порядок  денний чергової   31  сесії 8 скликання Лопатинської селищної ради, згідно з додатком.

 (Додаток 1).

 

 

 

 

       

Селищний голова                                                                Олег МИКИТИН

 

 

ПРОЕКТ

 

 

                                

     ЛОПАТИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

 31 СЕСІЯ   8 СКЛИКАННЯ

                                                                Р І Ш Е Н Н Я                                                           

 

 

Від  8 червня  2023року           № 2                                     смт. Лопатин

 

 

 Про внесення змін до рішення сесії

 від 27 березня 2022р. №10

 “Про звільнення отримувачів соціальних послуг

 Лопатинської територіальної  громади

 від плати за надання соціальної послуги                                                                                           догляду  вдома незалежно від доходу”

 

  З метою встановлення додаткових до встановлених законодавством гарантій щодо соціального захисту громадян, із врахуванням п.21 Порядку організації надання соціальних послуг, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №587 від 01.06.2020р.,  керуючись ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,  відповідно до ст. 27,  ст. 28 Закону України «Про соціальні послуги», Постанови Кабінету Міністрів України від 28 квітня 2023р. №438, Закону України “Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування”, Лопатинська селищна рада

 

 ВИРІШИЛА:

 

1. Внести зміни до  рішення сесії Лопатинської селищної ради від 27 березня 2022р. №10 “Про звільнення отримувачів соціальних послуг Лопатинської територіальної  громади  від плати за надання соціальної послуги догляду вдома   незалежно від доходу”, та викласти його в наступній редакції:

 надавати соціальну послугу догляду вдома за місцем проживання Комунальним  закладом “Центр надання соціальних послуг” Лопатинської селищної ради Червоноградського району Львівської області за рахунок бюджетних коштів незалежно від доходу отримувача соціальних послуг:

п.1.1. одиноким громадянам похилого віку;

п.1.2. одиноким, непрацюючим особам з інвалідністю (які досягли 18-річного віку), та батьки яких, пенсійного віку;

п.1.3. потерпілим внаслідок  нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання;

п.1.4. хворим  (з числа одиноких осіб  працездатного  віку  на  період  до встановлення  їм групи інвалідності, але не більш як чотири місяці), які не здатні до самообслуговування і не мають  рідних, які повинні забезпечити їм догляд і допомогу, або рідні є громадянами похилого віку чи визнані особами з інвалідністю в установленому законодавством порядку;

-особи, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи і віднесені до 1, 2 і 3 категорії ;

п.1.5. особи похилого віку, які є батьками загиблих Захисників та Захисниць України;

п.1.6. внутрішньопереміщені особи перелічених вище категорій.

 

2.Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань планування, бюджету, фінансів, енергозбереження та інвистицій ( Н.Війтович).

 

 

 

Селищний голова                                                   Олег Микитин

 

Безымянный

 

     ЛОПАТИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЧЕРВОНОГРАДСЬКОГО  РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ   ОБЛАСТІ

31  СЕСІЯ    8  СКЛИКАННЯ

 

                                                     Р І Ш Е Н Н Я                

 

 

 

08  червня  2023 року                                  №                   смт.Лопатин

 

  Про  звіт директора  КП

Лопатинської селищної ради

 

 Заслухавши інформацію  директора  комунального підприємства Лопатинської селищної ради Левицького М.Б.  за   підсумками  2022  року, керуючись ст. 26 Закону України  «Про місцеве самоврядування в Україні»,  селищна  рада         

 

ВИРІШИЛА:                                                                             

  1. Інформацію про звіт директора КП  Лопатинської селищної ради за   підсумками 2022 року взяти до відома (інформація додається).
  2. Оприлюднити рішення  на сайті Лопатинської селищної  ради.

      3. Контроль покласти на постійну комісію селищної  ради з питань     землекористування, архітектури, будівництва, екології, транспорту та АПК. 

(  Кожушко Б.О.)

                                                                       

 

Селищний  голова                                                                Олег МИКИТИН

 

ЗВІТ

КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА  ЛОПАТИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ  

ЗА ІІ- півріччя 2022 РОКУ

     Комунальне підприємство Лопатинської селищної ради було створено 1 березня 1999р на підставі рішення Радехівської РДА №629 і діє на підставі статуту.

     Основним видом діяльності КП Лопатинської с/р є надання послуг з водопостачання та водовідведення:

-   теплопостачання бюджетним установам,

- благоустрою населених пунктів,

- обслуговування вуличного освітлення,

- транспортні послуги.

- будівельні роботи та інше.

         На обслуговуванні підприємства знаходиться  :

- 473 абоненти , в т.ч. населення -  432,бюджетні установи – 9 , інші споживачі – 32;

- 7,7 км водопровідної мережі ;

- 3,7 км каналізаційної мережі ;

- 3 артсвердловини;

- 55 каналізаційних колодязі

- 81 водяний колодязі

- КНС та КОС ;

-115 контейнерів для збору ТПВ

- 7  котелень;

- об’єкти благоустрою селища ( парк, вулиці);

- 102,2 км ліній електропередач вуличного освітлення , а це 1289 шт ламп і прожекторів ; 61 точок обліку електроенергії , з них 44 –вуличного освітлення , 7 –водопостачання , 1 – водовідведення, 7 – котелень та 2- адмінбудинок.

 

      За ІІ півріччя було виконано :

1. По об’єкту водопостачання та водовідведення :

 

- проведено водопостачання до сільської ради с Кустин

- встановлено колодязь та виведено пожежний гідрант в с Сморжів

- заміна насоса та кабелів на водозаборі с Нивиці

- ліквідовано 4 прориви на водопровідних мережах в селах Сморжів, Березівка, Кустин, Лопатин

- проведено 7 пробивань засмічених ділянок каналізаційної мережі в смт Лопатин

- проведено утеплення 3-х водозаборів

- підключено до водопровідної та каналізаційної мережі 4 абоненти

 

2.    Котельні:

- заміна котла в котельні с Кустин

- ревізія засувок та повірка теплових лічильників в котельнях

- влаштування площадки площею 40м2 біля котельні смт Лопатин

- ремонт теплотраси на котельні с Березівка

- проведено навчання операторів котельні

- проведено гідравлічне випробування теплових мереж на герметичність та щільність семи котелень

 

2.           Вуличне освітлення:

- проведено винос та заміну 3 електролічильників (згідно вимог РЕМ)

- проводиться технічне обслуговування точок обліку електроенергії по вуличному освітлені.

- ліквідовували обриви на лініях електропередач після снігопаду та буревію

- заміна таймеру та автомата на точці обліку  в.о. смт Лопатин вул Тарнавського

 

4.       Благоустрій :

- прибирання центральних вулиць селища , парку і скверу;

- розчищали та посипали дороги і стежки від снігу в Лопатині

- проводили обкошування  територій селища та сіл , обочин та пам’ятників , стадіонів та кладовищ. Автобусних зупинок

- прибирання та вивіз опалого листя в парках  

- ремонт лавочок на стадіоні та їх фарбування, ремонт смітників в парку

- ліквідація стихійних сміттєзвалищ

- розбирання блок постів в селах Лопатин, Куликів, Завидче, Хмільно

- зрізання та кронування аварійних дерев, перебивання гілля на щіпу

За звітний період Комунальним підприємством було заготовлено 90м3 щіпи та 52 м3 дров

 

 

     5.    Виконали такі будівельні роботи :

- ремонт системи опалення в народному домі смт Лопатин.

- ремонт системи опалення в бібліотеках с Березівка та Куликів

- заміна котла в Амбулаторії с Миколаїв

- заміна електролічильника ФАП с. Грицеволя

- ремонт системи опалення в сільській раді с Березівка

- поточний ремонт покрівлі площею 95м2 на КНС

- поточний ремонт каналізаційної мережі в ЗДО смт. Лопатин

 

6.       Надавали :

- ритуальні послуги з поховання ВПО;

- транспортні послуги населенню і організаціям;

- послуги з вивезення рідких нечистот .

 

    Провели радіаційний контроль якості води. Щокварталу проводимо аналізи на відповідність нормативам питної води та стоків. Кожні півроку проводим дезінфекцію та промивку водопровідної мережі.

 

       Комунальне підприємство постійно проводить роз’яснювальну роботу про економне використання водних ресурсів та правила користування самопливною каналізацією.

      За рахунок поповнення статутного фонду було закуплено 10кВт

3-фазний бензиновий генератор.

      

         Заборгованості зі сплати податків не має.

         Заробітна плата виплачується своєчасно.

         На сьогоднішній день в підприємстві працює 14 працівників (з них 10 – працівники по благоустрою, 1 – оператор водозабору, 3 -адмінперсонал).

        Крім того, в опалювальний період працювало 20 операторів котельні.

      Проблемні питання та види робіт, які планує вирішувати підприємство :

 

- для якісного  надання послуг та зменшення витрат на запчастини підприємству необхідно оновлення парку транспортних засобів , оскільки більшість автомобілів експлуатується більше 30 років;

- замінити водопровідні труби довжиною 2000 мп, оскільки закінчився їх термін експлуатації, що призводить до частих проривів;

- встановити резервний котел в с. Грицеволя.

- замінити центробіжний насос на котельні с Грицеволя

- встановити водяні лічильники на 7 водозаборах

- огородити охорону зону свердловин.

 ДОХОДИ.

- Водопостачанням та водовідведення – 463282,0 грн.

- Теплопостачання                                   - 1999652,0 грн.

- Благоустрій                                            - 1720830,0 грн.

- Транспортні послуги                            - 14060,0 грн.

- Будівельні роботи                                 - 188677,0 грн.

- вивезення рідких нечистот                   -7289,0 грн

- інші доходи                                            - 36632,0 грн

       РАЗОМ :                                             4430422,00 грн.

 ВИТРАТИ .

- Заробітна плата                                     - 1271962,00 грн.

- Нарахування на заробітну плату         - 265603,00 грн.

- ПДВ -                                                      - 667445,0 грн.

- Електроенергія                                       - 367543,00 грн.

- розподіл електроенергії                         - 84130,0 грн

- Матеріали                                               - 223088,00 грн.

- Аналізи води                                          - 15199,0 грн.

- Аналіз стоків                                          - 7990,00 грн.

-запчастини                                               - 20405,00грн

-ПММ                                                        -218000,00

-дрова                                                        - 326093,0грн

-брикет                                                     - 115313,00

- Послуги сторонніх організацій          - 8026,00 грн

               АТ «Ощадбанк»                         - 7136,00грн

             Податки :

  - рентна плата                                         - 9807,00грн

  - екологічний податок                           - 2835,00 грн

  - земельний податок                              - 3336,00грн

  - податок на нерухоме майно               - 2055,00 грн

 

      РАЗОМ :                                             - 3614998,00 грн

 

        Станом на 01 липня 2022 року :

-заборгованість підприємств за надані послуги становить 4944,0 грн.

- заборгованість підприємства за товари, роботи, послуги – 198462,0 грн

 

Директор КП Лопатинської селищної ради                    М.Б. Левицький

 

 

 

       

 

 

 

ЛОПАТИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

31  СЕСІЯ    8  СКЛИКАННЯ

 

          Р І Ш Е Н Н Я                

від  08 червня  2023 року                      №                                 смт. Лопатин

 

Про реорганізацію Закладу дошкільної освіти

с. Березівка шляхом приєднання

до ЗЗСО І-ІІІ ст.с.Березівка

 

Керуючись ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ч.4 ст. 22 Закону України «Про освіту»,  ч.4 ст.31 Закону України «Про повну загальну середню освіту», статті 16 Закону України «Про дошкільну освіту» та з метою раціонального використання бюджетних коштів і вдосконалення мережі закладів освіти територіальної громади, максимального задоволення освітніх та культурних потреб громадян та створення оптимальних умов для надання якісних освітніх послуг, Лопатинська селищна рада:

 

ВИРІШИЛА:

1. Реорганізувати Заклад дошкільної освіти с. Березівка код ЄДРПОУ 23950945  шляхом приєднання до ЗЗСО І-ІІІ ст.с.Березівка з 01.07.2023 року.

2.Визнати ЗЗСО І-ІІІ ст.с.Березівка правонаступником усіх прав та обов’язків ЗДО с. Березівка.

3.Затвердити Статут ЗЗСО І-ІІІ ст.с.Березівка в новій редакції (додається).

4. Протягом трьох робочих днів з дати прийняття даного рішення письмово повідомити орган, що здійснює державну реєстрацію про реорганізацію закладу дошкільної освіти с.  Березівка.

5. Створити комісію з реорганізації ЗДО с.Березівка згідно з Додатком 1 та визначити місцезнаходження комісії: Львівська область, Червоноградський район, с.Березівка, вул. Центральна 20.

6. Покласти на комісію з реорганізації ЗДО с.Березівка повноваження щодо виконання обов’язків та реалізації прав ЗДО с.Березівка.

6.1. У разі відсутності голови комісії, виконаня його повноважень покладається на заступника голови комісії.

7. Комісії з реорганізації ЗДО с.Березівка:

7.1. В установленому законом порядку повідомити орган, що здійснює державну реєстрацію, про прийняття рішення щодо припинення юридичної особи шляхом приєднання та подати необхідні документи для внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відповідних записів.

7.2. Попередити працівників ЗДО с.Березівка про реорганізацію закладу шляхом приєднання до ЗЗСО І-ІІІ ст.с.Березівка.

7.3. Установити строк для заявлення кредиторами своїх вимог до юридичної особи ЗДО с.Березівка, що припиняється шляхом реорганізації (приєднання) до ЗЗСО І-ІІІ ст.с.Березівка – два місяці з дня опублікування повідомлення про реорганізацію (припинення) юридичної особи на порталі електронних сервісів.

7.4. Забезпечити дотримання встановлених законом прав та соціально-економічних гарантій працівників ЗДО с.Березівка під час проведення процедури, визначених цим рішенням.

7.5. Здійснити інвентаризацію основних засобів, нематеріальних активів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів, документів і розрахунків ЗДО с.Березівка.

7.6. Здійснити інші організаційно-правові заходи, пов’язані з реорганізацією ЗДО с.Березівка, відповідно до вимог чинного законодавства України.

8. Директору ЗЗСО І-ІІІ ст.с.Березівка:

8.1. Забезпечити приймання майна з балансу ЗДО с.Березівка на баланс ЗЗСО І-ІІІ ст.с.Березівка.

8.2. Розробити та подати на затвердження в Гуманітарний відділ Лопатинської селищної ради структуру та штатну чисельність ЗЗСО І-ІІІ ст.с.Березівка з дошкільним підрозділом .

9. Доручити голові селищної ради Микитину О.В. затвердити передавальні акти, підписані головою та членами передавальної комісії відповідно до чинного законодавства.

10. Рішення набирає чинності з моменту прийняття.

        11. Відповідальність за реалізацію даного рішення  покласти  на начальника гуманітарного відділу Федунець М. Я.

      12. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію Лопатинської селищної ради з питань соціально-гуманітарного розвитку територій, інформаційного забезпечення, освіти, охорони здоров’я, культури, спорту та туризму (Василишина А.В).

 

 

Селищний голова                                                            Олег МИКИТИН

 

 

 

Безымянный

     ЛОПАТИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЧЕРВОНОГРАДСЬКОГО  РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ   ОБЛАСТІ

31  СЕСІЯ    8  СКЛИКАННЯ

 

                                                     Р І Ш Е Н Н Я                

 

Від    08 червня   2023  року                       №                             смт. Лопатин

 

Про внесення змін до структури

 апарату Лопатинської селищної ради 

 

На підставі ст. 54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до законів України «Про архітектурну діяльність», «Про основи містобудування»,  керуючись статтею 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ч.3 ст.6, ст.41 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», з метою оптимізації та вдосконалення роботи виконавчого органу селищної ради, структурування функціональних напрямків діяльності, забезпечення ефективності роботи апарату виконавчого комітету,  Лопатинська  селищна  рада,-

                                   

ВИРІШИЛА:

 

1. Внести зміни до структури апарату Лопатинської селищної ради , затвердженої рішенням Лопатинської селищної  ради від 27 квітня  2023 року № 8  «Про внесення змін до  структури та  загальної чисельності апарату  ради», виклавши її в новій редакції , що додається.

2. Затвердити структуру та чисельність виконавчих органів апарату Лопатинської селищної ради з 01 липня 2023 року  в кількості 45 штатних одиниць згідно з додатком.

3. Начальнику відділу бухгалтерського обліку та звітності - головному бухгалтеру Лопатинської селищної  ради внести зміни в штатний розпис  і  провести відповідні розрахунки згідно внесених змін.

4. Контроль за виконанням рішення покласти на голову  комісії з питань планування, бюджету, фінансів, енергозбереження та інвестицій -  Н.Війтович

 

 

 

    Селищний голова                                                                  Олег МИКИТИН

 

 

 

 

 

 

Додаток

до рішення сесії Лопатинської селищної ради VIII скликання

від  ____________2023 року №

 

 

 

 

 

 

 

                              

                       Структура 

        аппарату   Лопатинської  селищної ради з  _________2023р.

№ п/п

Назва структурного підрозділу і посад

Кількість штатних одиниць

1

Селищний голова

1

2

Секретар ради

1

3

Заступник селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради

1

4

Керуючий справами виконавчого комітету

1

5

Староста

7

6

Головний спеціаліст

1

7

Завідувач військово-облікового бюро

2

8

Діловод

6

9

Завідувач господарства

1

10

Прибиральник службових приміщень

1

 

Відділ організації надання адміністративних послуг

 

11

Начальник відділу

1

12

Державний реєстратор

2

13

Адміністратор

2

 

Всього по відділу

5

 

Відділ бухгалтерського обліку та звітності

 

14

Начальник відділу, головний бухгалтер

1

15

Спеціаліст І категорії

3

 

Всього по відділу

4

 

Відділ архітектури,будівництва,земельних відносин та екології

 

16

Начальник відділу

1

17

Спеціаліст І категорії

2

18

Спеціаліст ІІ категорії

3

 

    Сектор архітектури та містобудування

 

19

  Завідувач сектору

1

20

 Спеціаліст І категорії

1

 

Всього по відділу

8

 

Гуманітарний відділ

 

21

Начальник відділу

1

22

Головний спеціаліст

1

23

Спеціаліст І категорії

1

24

Спеціаліст

1

 

     Сектор з питань соціального захисту населення

 

25

Завідувач сектору

1

26

Спеціаліст І категорії

1

 

Всього по відділу

6

 

Всього

45

 

 

 

           Секретар ради                                                                  Галина БІЛИК

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Безымянный

     ЛОПАТИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЧЕРВОНОГРАДСЬКОГО  РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ   ОБЛАСТІ

31  СЕСІЯ    8  СКЛИКАННЯ

 

                                                     Р І Ш Е Н Н Я                

 

Від    08 червня   2023  року                       №                             смт. Лопатин

 

Відповідно до статті 37 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», керуючись листом ЛОВА від 03.03.2023 р. № 06/36/2049-23 про очищення громадського простору від російських наративів, беручи до уваги розпорядження селищного голови № 352 від 30.09.2022 р. « Про створення комісії щодо наявності пам’ятних знаків комуністичної, тоталітарної, колонізаційної символіки», враховуючи результати громадського обговорення щодо перейменування існуючих вулиць на території  Лопатинської селищної територіальної громади, за погодженням із постійними комісіями селищної ради,  Лопатинська селищна рада,-

 

ВИРІШИЛА:

 

  1. Перейменувати існуючу назву  вулиці  « 40-річчя Перемоги» в смт.Лопатин на  назву  « Степова».
  2. Начальнику відділу архітектури, будівництва, земельних відносин та екології Леськіву В.В.:
    • Надати державному підприємству «Національні інформаційні системи» рішення сесії про  перейменування  вулиці  з метою внесення даних до Державних реєстрів Міністерства юстиції України.
    • Довести це рішення до служб екстреного виклику «101», «102», «103», «104» та інших служб, установ згідно з чинним законодавством, опублікувати його в засобах масової інформації і на офіційному сайті міської ради.
  3. Це рішення набуває чинності з моменту його офіційного оприлюднення.

Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію Лопатинської селищної ради з питань землекористування, архітектури, будівництва, екології, транспорту та АПК.( Кожушко Б.О.)

 

 

       Селищний голова                                Олег МИКИТИН

 

Проєкт

Описание: Безымянный

 

ЛОПАТИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЧЕРВОНОГРАДСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

31 СЕСІЯ  8  СКЛИКАННЯ

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

Від  08 червня 2023 року                       №  3                               смт. Лопатин

 

 

Про затвердження Програми

«Відзначення здобувачів та педагогічних

 працівників закладів освіти Лопатинської селищної громади

на 2023-2025 роки»

 

 

 

Відповідно до ст. 25 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про освіту» та Законів Україну «Про повну загальну середню освіту» з метою стимулювання педагогічних працівників у результативній підготовці учнів до участі у селищних, районних, обласних, всеукраїнських та міжнародних конкурсах та олімпіадах, інтелектуальних конкурсах та зовнішнього незалежного оцінювання,  Лопатинська селищна рада

 

ВИРІШИЛА:

 

  1. Затвердити Програму «Відзначення здобувачів та педагогічних працівників закладів освіти Лопатинської територіальної громади на 2023-2025 роки».

 

  1. Фінансовому відділу (Кулич С.А.) передбачити фінансування видатків на виконання Програми з селищного бюджету.

 

3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на  постійну комісію Лопатинської селищної ради з питань соціально-гуманітарного розвитку територій, інформаційного забезпечення, освіти, охорони здоров’я, культури, спорту та туризму (Василишина А.В) та постійну комісію з питань планування бюджету, фінансів, енергозбереження та інвестицій (Війтович Н.Т.).

     

 

 

 

 

 

Селищний голова                         Олег МИКИТИН

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішенням   сесії Лопатинської селищної ради

№       від 08.06.2023р.

Лопатинський селищний голова

 

                             О.МИКИТИН

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПРОГРАМА

«Відзначення здобувачів та

педагогічних працівників

закладів освіти

Лопатинської селищної громади

на 2023-2025 роки»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗМІСТ

 

 

 

І. Паспорт програми

  1. Загальні положення
  2. Проблема
  3. Актуальність
  4. Мета
  5. Завдання
  6. Очікувані результати виконання програми
  7. Фінансове забезпечення програми
  8. Порядок виплати грошової винагороди
  9. Управління Програмою. Контроль за ïï виконанням

  ХІ. Основні заходи програми «Відзначення здобувачів та педагогічних працівників закладів освіти Лопатинської селищної громади на 2023-2025 роки»

 

ХІІ. Зведена таблиця фінансування Програми

 

І. Паспорт програми

 

Повна назва Програми

 

ПРОГРАМА

«Відзначення здобувачів та педагогічних працівників закладів освіти Лопатинської селищної громади на 2023-2025 роки»

 (далі – Програма)

Ініціатор розроблення програми

Гуманітарний відділ Лопатинської селищної ради

Розробник програми

Начальник гуманітарного відділу Лопатинської селищної ради.

Відповідальні виконавці програми

Фінансовий відділ; Лопатинська селищна рада,

Гуманітарний відділ Лопатинської селищної ради;

Заклади освіти Лопатинської селищної ради;

Виконавчий комітет Лопатинської селищої ради

Перелік бюджетів,які беруть участь у виконанні Програми

 

Місцевий бюджет,

інші джерела фінансування, не заборонені законодавством України

 

Термін реалізації програми

2023 2025 рр.

     
 

ПРОГРАМА

«Відзначення здобувачів та педагогічних працівників

закладів освіти

Лопатинської територіальної громади на 2023-2025 роки»

 

ІІ. Загальні положення

 

              Освіта - стратегічна основа розвитку особистості, суспільства, нації i держави, запорука майбутнього України, це - інвестиції у майбутнє. Кожен хоче, щоб дитина розвивала свої таланти, самореалізувалася, була успішною і щасливою у подальшому житті. Власне у цьому полягає розпочата реформа освіти, яка ставить дитину у центрі уваги, дбає про її розвиток, змушує думати про те, як мотивувати (зацікавити) її до якісного навчання, до натхненної праці, як закласти міцні підвалини для подальшого розвитку особистості.

 

      Програма «Відзначення здобувачів та педагогічних працівників закладів освіти Лопатинської територіальної громади на 2023-2025 роки» (далі Програма)   розроблена  з метою відзначення результативності участі здобувачів освіти у конкурсах районного, обласного та всеукраїнського рівнів, інтелектуальних, краєзнавчих, творчих та мистецьких конкурсах, спортивних змаганнях, які проводяться у відповідності до наказів, листів та розпоряджень та результативності сертифікації педагогічних працівників, участі у конкурсах «Вчитель року» шляхом ïx матеріального та морального заохочення, пошуку, підтримки, розвитку творчого потенціалу обдарованої молоді, педагогічних працівників, розвитку та стимулювання ïx творчості, результативної праці.

Основними положеннями стимулювання діяльності особистості в цілому є: необхідність задоволення ïï потреб, винагороди за витрачені зусилля, визнання та схвалення досягнень, вивчення педагогічного досвіду. Стимулювання праці підвищує їхню самооцінку та самоповагу, сприяє запобіганню розчарувань,  спонукає до самовдосконалення. Саме тому необхідно за допомогою різних форм та засобів заохочувати прагнення здобувачів освіти, педагогічних працівників до результативної праці.

ІІІ. Проблема:  зниження   рівня          результативності та бажання приймати участь.

 

ІV.Актуальність.

Дана Програма відповідає Програмі розвитку освіти Лопатинської територіальної громади на 2021-2023 роки.

Під впливом внутрішніх та зовнішніх факторів з’явилася потреба у      грунтовному розроблені системи матеріального стимулювання здобувачів освіти та педагогічних працівників.

V. Мета.

      Програма розроблена з метою результативності участі здобувачів освіти у конкурсах районного, обласного та всеукраїнського рівнів, інтелектуальних, краєзнавчих, творчих та мистецьких конкурсах, спортивних змаганнях,  виявлення та підтримки талановитих педагогічних працівників, поширення
кращого педагогічного досвіду шляхом ïx матеріального та морального заохочення. Програма сприяє виявленню талановитих дітей, педагогів, розвитку та стимулюванню ïx творчості.

 

 

  1. . Підтримка творчих обдарованих дітей та молоді, спрямовані на забезпечення реалізації конституційних прав громадян України на здобуття якісної освіти.
  2. Стимулювання участі  здобувачів освіти на підставі об'єктивної  оцінки.
  3. Підтримка талановитих педагогічних працівників та підвищення їх професійної майстерності.
  4. Створення ефективного іміджу закладу освіти, досягнення високої результативності освітнього процесу, всебічний розвиток творчої особистості, популяризація здобутків закладу серед мешканців територіальної громади.
  5.  Оплата екскурсій, конкурсів здобувачів освіти за результативність участі в конкурсах районного, обласного та всеукраїнського рівнів, інтелектуальних, краєзнавчих, творчих та мистецьких конкурсах, спортивних змаганнях буде здійснюватися за кошти місцевого бюджету.

 

 

  1. Очікувані результати виконання програми. Виконання програми  сприяє покращенню результативності конкурсів, підвищенню ролі i авторитету педагогів у суспільстві, виявлення талановитих здобувачів освіти, заохочення за успіхи у навчанні та вихованні.

 

  1. Фінансове забезпечення програми. Фінансове забезпечення програми здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету та інших джерел, використання яких не заборонено чинним законодавством.

Обсяг фінансування програми визначається щороку при затверджені бюджету a6o внесенні зміни до нього.

Виконавцем програми є фінансовий та гуманітарний відділи  Лопатинської селищної ради, Лопатинська селищна рада.

Розпорядниками коштів виступають заклади освіти, здобувачі яких зайняли призові місця.

 

ІХ. Управління Програмою. Контроль за ïi виконанням. Організація             виконання Програми покладається на  фінансовий  та гуманітарний  відділи Лопатинської селищної ради.

Контроль за виконанням Програми здійснює Лопатинська селищна рада.

 

 

 

ХІ. Основні заходи програми «Відзначення здобувачів  та педагогічних працівників закладів освіти Лопатинської ТГ  на 2023-2025 роки

з/п

 

Зміст заходів

 

Відповідальні виконавці

 

Термін виконання

 

обсяг

фінансування

(тис. грн)

У тому числі

Місцевий

бюджет

Позабюджет

H1 КОШТИ

Обласний бюджет

 

 

XIІ. Зведена таблиця фінансування Програми

 

 

 

 

Роки

Фінансування програми на рік

(тис. грн.)

1.

2023

120,0

2.

2024

150,0

3.

2025

160,0

 

Безымянный

ЛОПАТИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

 

  ЧЕРВОНОГРАДСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ   ОБЛАСТІ

31  СЕСІЯ    8  СКЛИКАННЯ

                                                                Р І Ш Е Н Н Я                

 

від  08 червня   2023  року                      №                                         смт. Лопатин

                                                 

  Про уточнення бюджету Лопатинської

  селищної  територіальної

 громади в червні   2023 року 

                                                                                                                                                                                                                                                

       Відповідно до вимог Бюджетного кодексу України, та керуючись пунктом 23 статті 26  Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Лопатинська селищна рада 

       

В И Р І Ш И Л А:

     Внести   до рішення 18 сесії Лопатинської селищної  ради 8 скликання від 15.12.2022р. «Про місцевий бюджет  Лопатинської селищної  територіальної громади на  2023 рік » наступні зміни:

  1. Збільшити загальний обсяг внутрішнього фінансування загального фонду  селищного бюджету на 2023 рік за типом кредитора згідно додатку 1.
  2. Внести  зміни  до джерел  фінансування селищного бюджету:

   -  збільшити профіцит за загальним фондом місцевого бюджету в сумі    224 000,00 грн. , передавши при цьому кошти до бюджету розвитку спеціального фонду в сумі 224 000,00  грн.  

    -  затвердити дефіцит спеціального фонду бюджету на суму 224 000,00  грн., джерелом покриття якого установити кошти отримані із загального фонду в сумі 224 000,00  грн згідно додатку 1.

  1.  Збільшити загальний обсяг видатків загального та спеціального фонду бюджету Лопатинської селищної  територіальної громади та внести зміни до розподілу видатків місцевого бюджету на 2023 рік    згідно додатку 2

 4. Внести зміни до розподілу міжбюджетних трансфертів на 2023 рік згідно додатку 3

 5. Внести зміни до розподілу витрат бюджету Лопатинської селищної територіальної громади   на реалізацію місцевих/регіональних програм у 2023 році згідно додатку 4

  6. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань планування, бюджету,фінансів,енергозбереження та інвестиції  при Лопатинській селищній ради

 

Селищний голова                                   Олег МИКИТИН

                      

                                                            Пояснююча

до проекту  рішення  сесії Лопатинської селищної  ради

 «Про уточнення бюджету Лопатинської  селищної  територіальної громади в червні  2023 року» від 08.06.2023 № __           

       Беручи до уваги висновок  №4 від 01.02.2023р.  фінансового відділу Лопатинської селищної ради , про обсяг залишку коштів загального та спеціального фондів (крім власних надходжень бюджетних установ)селищного бюджету,  відповідно до казначейського звіту станом на 01.01.2023 року , розглянувши клопотання  розпорядників бюджетних коштів, щодо надання додаткових бюджетних асигнувань, беручи до уваги лист департаменту освіти Львівської ЛОДА  , щодо необхідності спів фінансування  придбання  засобів навчання та обладнання для навчального кабінету предмету «Захист України» у сумі рівнозначній до коштів з обласного, та прийняття нових  Програм  - проведено наступні зміни до бюджету Лопатинської селищної територіальної громади   

    

Код типової програмної класифікації
видатків та кредитування місцевого бюджету

Найменування головного розпорядника коштів місцевого бюджету/відповідального виконавця,найменування бюджетртної програми згідно  з типовою програмною класифікацією видатків та кредитування бюджету

Назва витрат

Загальний фонд

Спеціальний фонд

Разом

 

За рахунок збільшення доходів

За рахунок спрямування вільних залишків

Лопатинська селищна рада :

1021

Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти за рахунок коштів місцевого бюджету

 

Заробітна плата

 

Облаштування класу «захист України»

Придбання спорядження  для участі  у пошуково-дослідницьких  та патріотичних іграх

Ремонтні роботи у школах

961380

 

 

16 385

 

 

 

 

90 000

 

 

 

 

 

 

163275

 

 

 

224 000

961380

 

 

240385

 

 

 

 

90 000

 

 

 

 

 

 

163 275

8130

Забезпечення діяльності місцевої  добровільної пожежної охорони

 

Закупівля водяної помпи для поженого автомобіля,мотокоси та бензопили Для МПО с.Сморжів

25000

0

25 000

Фінансовий відділ Лопатинської селищної ради :

0160

Фінансовий відділ Лопатинської селищної ради

Придбання принтерів

25000

 

25000

9770


Інші субвенції з місцевого бюджету

Субвенція Бюджету Львівської області  для створення та облаштування навчально-практичного центру з професії «Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів  » у філії Добротвірського професійного ліцею в смт.Лопатин

   

 

200000

 

200000

 

РАЗОМ

 

1481040

224000

1705040

                                                           

 

 

Начальник фінансового відділу                                                        Світлана КУЛИЧ

 

 

 

     ЛОПАТИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЧЕРВОНОГРАДСЬКОГО  РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ   ОБЛАСТІ

31  СЕСІЯ    8  СКЛИКАННЯ

 

                                                                Р І Ш Е Н Н Я                

 

  від 08 червня 2023 року                      №                                   смт. Лопатин

  

Про затвердження Інструкції з документування

управлінської інформації в електронній формі

та організації роботи з електронними документами

в діловодстві, електронного міжвідомчого обміну

у Лопатинській селищній раді та її виконавчих органах,

Інструкції з діловодства у Лопатинській селищній раді та

її виконавчих органах

 

 

 

З метою встановлення загальних правил діловодства у Лопатинській селищній

раді та її виконавчих органах, відповідно до Типової інструкції з документування управлінської інформації в електронній формі та організації роботи з електронними документами в діловодстві, електронного міжвідомчого обміну, Типової інструкції з діловодства в міністерствах, інших центральних та місцевих органах виконавчої влади, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 17.01.2018 № 55 “Деякі питання документування управлінської діяльності“, Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 18.06.2015 № 1000/5, Лопатинська селищна рада вирішила:

 

1. Затвердити:

1.1. Інструкцію з документування управлінської інформації в електронній формі та організації роботи з електронними документами в діловодстві, електронного міжвідомчого обміну у Лопатинській селищній раді та її виконавчих органах (додаток 1).

1.2. Інструкцію з діловодства у Лопатинській селищній раді та її виконавчих

органах (додаток 2).

2. Керуючому справами виконкому, керівникам виконавчих органів селищної ради:

2.1. Організувати вивчення Інструкції з документування управлінської інформації в електронній формі та організації роботи з електронними документами в діловодстві, електронного міжвідомчого обміну у Лопатинській селищній  раді та її виконавчих органах, Інструкції з діловодства у Лопатинській селищній  раді та її виконавчих органах і забезпечити їх неухильне виконання посадовими особами місцевого самоврядування.

2.2. Забезпечити затвердження власних Інструкцій з діловодства керівниками підприємств, установ, організацій комунальної форми власності відповідно до цього рішення.

3. Вважати такими, що втратили чинність:

3.1 Рішення виконавчого комітету Лопатинської селищної ради № 7 від 07.02.2023 р.

4. Контроль за виконанням рішення покласти на селищного голову Микитина О.В.

 

 

 

 Селищний голова                                                      Олег МИКИТИН

 

 

Безымянный

     ЛОПАТИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЧЕРВОНОГРАДСЬКОГО  РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ   ОБЛАСТІ

31  СЕСІЯ    8  СКЛИКАННЯ

Р І Ш Е Н Н Я

 

Від 08 червня  2023  року                       №5                                         смт Лопатин

 

 Про передачу майна

до КП Лопатинської селищної ради

 

        Керуючись  ст.26, 29, 60 Закону України  «Про місцеве самоврядування в Україні», статтями 169, 172, 327 Цивільного кодексу України, статей 24, 52, 78, 86, 133-137 Господарського кодексу України та враховуючи лист-прохання старости Нивицького старостинського округу Лопатинської селищної ради Савули Л.Р.: 

         ВИРІШИЛА:

        1.Передати малоцінні необоротні матеріальні активи, що знаходяться на балансі Лопатинської селищної ради на баланс КП Лопатинської селищної ради на праві оперативного управління, а саме:

        - контейнери, в кількості 5 (пять) штук, загальною первісною вартістю 4935 (чотири тисячі дев’ятсот тридцять п’ять) гривень 00 коп.

          2. Селищному голові укласти з директором КП Лопатинської селищної ради Договір про закріплення комунального майна Лопатинської селищної ради на праві оперативного управління.

       

             3. Створити комісію з питань приймання-передачі комунального майна. Комісії забезпечити передачу майна зазначеного у п.1 цього рішення відповідно до чинного законодавства України, оформити акт приймання- передачі майна.

     

       4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на комісію з питань планування, бюджету, фінансів, енергозбереження та інвестицій (голова комісії Війтович Н.Т.).

Селищний голова                                                                Олег МИКИТИН                                              

 

 

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

До проекту рішення №5 Про передачу майна до

КП Лопатинської селищної ради що належить до комунальної власності

  1. Обґрунтування необхідності прийняття акта.

Суб’єктом управління майном, що належить до комунальної власності відповідних територіальних громад, є орган місцевого самоврядування (далі — ОМС). Рішення щодо відчуження (у тому числі й передачі) комунального майна приймаються виключно на пленарних засіданнях та сесіях селищної ради. Відповідно укладення договору дає можливість чітко регламентувати умови передачі і повернення комунального майна, права та обов’язки його власника і користувача. Зазначене вище обумовлює необхідність прийняття даного рішення.

 

  1. Мета і шляхи її досягнення

        Метою прийняття рішення є ефективне, раціональне утримання та використання комунального майна шляхом  передачі в оперативне управління КП Лопатинської селищної ради комунального майна.

  1. Правові аспекти

Підставами для прийняття рішення є:

  • Конституція України
  • ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні»
  • Цивільний кодекс України
  • Господарський кодекс України
  • Положення про порядок передачі та закріплення майна комунальної власності Лопатинської територіальної громади за підприємствами, установами, організаціями на правах господарського відання або оперативного управління.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь