Лопатинська громада

Львівська область, Червоноградський район

Як відновити втрачені документи.

Дата: 26.12.2022 09:15
Кількість переглядів: 28

Цього разу розповідаємо, як відновити втрачені документи - адже така ситуація часто трапляється з людьми, що опинилися під окупацією або змушені були тікати від окупантів, чиє житло було зруйноване.

 Втратили паспорт громадянина України. Що робити?

По перше, необхідно звернутися із заявою про втрату документа до поліції та отримати від поліцейських витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань.

Надалі, для оформлення нового документа, необхідно звернутися до:

  • територіального підрозділу Державної міграційної служби України;

  • центру надання адміністративних послуг (ЦНАП);

  • центру обслуговування громадян «Паспортний сервіс» (ДП «Документ»).

Оформити новий паспортний документ можна за місцем звернення особи, але у тих населених пунктах, які знаходяться на підконтрольних Україні територіях, де безпекова ситуація є контрольованою.

Які документи необхідно подати для оформлення паспорта громадянина України у формі ID-картки:

  • заяву про втрату паспорта;

  • витяг з Єдиного реєстру досудових розслідуваньразі викрадення паспорта на території України);

  • документ, що підтверджує сплату адміністративного збору, або оригінал документа про звільнення від його сплати;

  • довідку органу реєстрації встановленого зразка про місце проживання (за наявності).

Крім того, для відновлення паспорта можуть знадобитися додаткові документи ( за наявності):

  • картка платника податків - документ, що засвідчує реєстрацію в Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків з даними про реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП) або повідомлення про відмову від його прийняття (для осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття зазначеного номера) або дані про РНОКПП, внесені до паспорта або свідоцтва про народження;

  • якщо є неповнолітні діти – свідоцтва про їх народження;

  • свідоцтво про шлюб або про розірвання шлюбу;

  • для особи, яка не може пересуватися самостійно у зв’язку з тривалим розладом здоров’я – одна фотокартка розміром 10 х 15 сантиметрів для внесення відцифрованого образу обличчя особи шляхом сканування із застосуванням засобів Реєстру;

  • для бездомних осібпосвідчення про взяття на облік бездомних осіб;

  • для осіб, яких не було встановлено за результатами проведення процедури встановлення особи – рішення суду про встановлення особи.

ВАЖЛИВО! У разі втрати/викрадення паспорта, оформленого територіальним підрозділом ДМС України, МВС України, який припинив діяльність або тимчасово не здійснює свої повноваження, заявник додатково подає всі наявні документи, у тому числідокументи, що містять фотозображення особи, які дають змогу її ідентифікувати.

З повним переліком документів, які можуть знадобитися для оформлення паспорта громадянина України у формі ID-картки замість втраченого або викраденого, можна ознайомитися на офіційному веб-сайті ДМС України.

Як відновити втрачені правовстановлюючі документи на нерухоме майно

Документами, що посвідчують право власності, можуть бути:

  • договір купівлі-продажу;

  • договір дарування;

  • договір міни;

  • свідоцтво про право власності;

  • свідоцтво про право на спадщину тощо.

За загальним правилом, лише суб'єкт, що видавав документ, може видати його дублікат. Для цього необхідно подати письмову заяву до відповідного органу особисто або через представника.

Тобто, якщо втрачено оригінал документа, що встановлював право власності на будинок, квартиру чи іншу нерухомість, варто в першу чергу звернутися до нотаріуса, який посвідчував такий документ, або до органу місцевого самоврядування, який такий документ видавав, із заявою про видачу його дубліката.

Якщо суб’єкт, який його видав такий документ, ліквідований або припинив діяльність, видати дублікат може його правонаступник або архівна установа.

У разі відсутності інформація щодо особи, яка видавала документ, необхідну інформацію можна отримати, зробивши інформаційну довідку (при наявності електронного цифрового підпису для входу до системи) з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, через Кабінет електронних сервісів.

Якщо оформити дублікати правовстановлюючих документів неможливо, наприклад через перебування нотаріуса на тимчасово окупованій території, то можна звернутися до суду з позовною заявою про визнання права власності на об’єкт нерухомості або про встановлення юридичного факту.

 

  Якщо вам потрібна допомога юриста, звертайтеся до системи надання безоплатної правової допомоги.

Зателефонуйте до контактного центру системи надання БПД за номером 0 800 213 103 (дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів в межах України безкоштовні).

Номер для дзвінків з-за кордону: +38 (044) 363 10 41 (вартість дзвінка з-за кордону за тарифами вашого оператора зв’язку).

Юристи працюють на лінії щодня: понеділокп’ятниця з 08:00 до 19:00; субота, неділя з 09:00 до 18:00.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Результати опитування

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь