Лопатинська громада

Львівська область, Червоноградський район

Проєкт рішення Про затвердження Звіту про виконання фінансового плану КНП «Лопатинська районна лікарня» Лопатинської селищної ради Львівської області за 9 місяців 2022року

Дата: 13.12.2022 11:19
Кількість переглядів: 24

Описание: Безымянный

ЛОПАТИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

25   СЕСІЯ    8  СКЛИКАННЯ

                                                                Р І Ш Е Н Н Я                

 

від 15 грудня  2022  року                      №  __                                  смт. Лопатин

 

 


Про затвердження Звіту про виконання фінансового

плану КНП «Лопатинська районна лікарня»

Лопатинської селищної ради

Львівської області за 9 місяців 2022року
 

         Керуючись ст. 26, 32 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», постановою Кабінету Міністрів України №1138 від 17.09.1996 року із змінами та доповненнями внесеними постановою Кабінету Міністрів №648 від 22.09.2016 року, Порядком складання, затвердження та контролю за виконанням фінансового плану Комунального некомерційного підприємства «Лопатинська районна лікарня» Лопатинської селищної  ради Львівської області , Лопатинська селищна  рада 

  

В И Р І Ш И Л А:

 

 

  1.  Затвердити Звіт про виконання фінансового плану  КНП «Лопатинська районна лікарня» Лопатинської селищної  ради Львівської області  за 9 місяців 2022року (згідно додатку).

 2.  Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань планування, бюджету, фінансів,енергозбереження та інвестиції  при Лопатинській селищній раді

 

 

 

СЕЛИЩНИЙ ГОЛОВА                                   Олег МИКИТИН

 

 

 

 

 

 

 

 

Пояснювальна записка

до проекту рішення Лопатинської селищної ради

«Про затвердження звіту про виконання фінансового плану за 9-ть місяців 2022 року Комунального некомерційного підприємства «Лопатинська районна лікарня»  Лопатинської селищної ради Львівської області.

 

Комунальне некомерційне підприємство обслуговує 11611 чоловік: 9859 дорослого населення, 1758 дитячого населення . Виробнича потужність підприємства 65 відвідувань в зміну.

Кількість штатних посад по КНП "Лопатинська РЛ»  становить 126,0одиниць, в т. ч.:

лікарі                                 -  21.0 од;

середній медперсонал        -  53,0 од;

молодший медперсонал    -  26,5 од;

інший персонал                 -  25,5 од

;

 

КНП «Лопатинська РЛ» за перше півріччя 2022  року  отримала  бюджетних асигнувань та власних надходжень в сумі 17982,7 тис.грн в тому числі:

          12509,6 тис.грн. від Національної служби здоров”я  України,

1578,6 тис.грн. кошти місцевого бюджету

2835,2 тис.грн. централізовані поставки

1059,3 тис.грн. кошти спеціального фонду 

   

 рядок 110  «Дохід з Місцевого бюджету цільового фінансування на оплату комунальних послуг та енергоносіїв, товарів, робіт та послуг»- 

становить   -  1578,6

  тис.грн.в тому числі:

            -    316,4 тис.грн на оплату електроенергії

            -     13,6 тис.грн. на оплату водопостачання та водовідведення   

            -   148,4 тис.грн.  на оплату природного газу

            -   675,0 тис.грн. на оплату теплової енергії       

            -    88,9 тис.грн. на відшкодування пільгових рецептів

            -  149,9 тис.грн. на придбання медикаментів

            -    35,0 тис.грн. на програмне забезпечення   

            -    8,6  тис.грн. оплата послуг

            -   48,3 тис.грн. на придбання запасних частин- 20,3тис.грн.,

                                                                               бензин-28,0 тис.грн.

  • 94,5 тис.грн.на придбання інших енергоносіїв

     Рядок 290 «Інші доходи від операційної діяльності» - 1059,3 тис. грн.в тому числі:.

-    9,4  тис.грн. - надходження за оренди приміщень.

-  145,3 тис грн.   -за послуги, що надаються бюджетними установами  згідно з їх основною діяльністю;

904,6 тис.грн. безкоштовне надходження продуктів харчування, медикаментів, бакприпаратів, господарських товарів, засобів індивідуального захисту, м’ягкого інвентаря та інше.

Витрати установи складаються :

Рядок 130«Собівартістьреалізованоїпродукції»  разом становить –17625,6 тис.грн.

Матеріальнізатратистановлять– 4139,6 тис.грн.

в тому числі:

  • Медикаменти та перев’язувальніматеріали                   - 4072,9 тис.грн.

      -  Предмети, матеріали,обладнання та інвентар               -   43,6 тис.грн.

  • Ремонт та запасні частини  до транспортних засобів    -   23,1 тис.грн.

Витрати на паливо-мастильні матеріали становлять        -   67,4 тис.грн.

Витрати на оплату праці                                                - 9518,5 тис.грн. (108,0ставки)

Відрахування на соціальні заходи                                 - 2065,0 тис.грн.

Рядок 220-Іншіопераційні витрати-                                 - 474,2 тис. грн. :

В тому числі:

-Оплата послуг (послуги банку, телефоннийзв'язок, оплата інтернетпослуг, охорона об'єкту,  обслуговування медичного та господарського обладнання,бензин, та інше)-                          

                                                                                                                     -  178,2 тис.грн.

-медикаменти для пільгових груп населення                                        199,0 тис. грн.

-видатки на продукти харчування                                                         -  94,1 тис.грн.

-видатки на відрядження                                                                       -    2,9тис.грн.

Рядок 230-Адміністративнівитрати» становить                          - 1356,9 тис.грн.

В тому числі:

-Матеріальні затрати становлять (предмети, матеріали,обладнання та інвентар

                                                                                                    -2,9 тис.грн.                                                      

-Витрати на оплату праці                                                       - 1132,7 тис.грн. ( 9,0 ставок)

-Відрахування на соціальні заходи»                                    -  213,9 тис.грн.

-Оплата послуг (супроводження та обслуговуванняпрограмногозабезпечення, послуги банку, телефоннийзв'язок, оплата інтернетпослуг, охоронаоб'єкту,  обслуговуванняобладнання); та інше                                        -4,7 тис.грн.

-Видатки на відрядження                                                        - 2,7 тис.грн.

Рядок 300- Інші витрати від операційної діяльності         - 56,6 тис.грн

(передача санітарного автомобіля у військову частину)               

Рядок 510 «Капітальні інвестиції»                                     -212,6тис.грн.

в т.ч.- придбання основних засобів,а саме:                    -158,1 тис.грн.

           діатермокоагулятор хірургічний -31,3 тис.грн. 

           ноутбуки                                         -68,9 тис.грн.

           апарат УЗД                                     -57,9 тис.грн 

-придбання інших необоротних активів, а саме:            -54,5 тис.грн.

припливно-витяжна система вентиляції -39,5 тис.грн.,

термосумка- 4,0 тис.грн.та інше. 

вогнегасники- 9,2 тис.грн        

Рядок 850 «Нерозподілені доходи»                                              -1212,4 тис.грн.

в т.ч. залишок коштів на 01.10.2022р                                            -814,4 тис.грн

         залишок медикаментів та товарів                                       -398,0 тис.грн.

 

В.о.директора                                                                      Ігор ТИМОШУК

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Результати опитування

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь