Лопатинська громада

Львівська область, Червоноградський район

Проєкт рішення Про затвердження фінансового плану КП Лопатинської селищної ради на 2023 рік

Дата: 12.12.2022 17:01
Кількість переглядів: 40

Описание: Безымянный

ЛОПАТИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

25   СЕСІЯ    8  СКЛИКАННЯ

                                                                Р І Ш Е Н Н Я                

 

від 15 грудня  2022  року                      №  __                                  смт. Лопатин

 

 

Про затвердження фінансового плану

КП Лопатинської селищної ради на 2023 рік
 

       Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Господарського кодексу України, наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 02.03.2015 №205 «Про затвердження Порядку складання, затвердження та контролю виконання фінансового плану суб’єкта господарювання державного сектору економіки,  з метою підвищення ефективності роботи, Лопатинська селищна  рада 

  

В И Р І Ш И Л А:

 

  1.  Затвердити фінансовий план комунального  підприємства Лопатинської селищної  ради  на 2023 рік (згідно додатку).
  2. Відповідальність за виконання показників фінансового плану на 2023 рік покласти на директора коммунального підприємства Лопатинської селищної  ради

 3.  Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань планування, бюджету, фінансів,енергозбереження та інвестиції  при Лопатинській селищній раді

 

 

 

СЕЛИЩНИЙ ГОЛОВА                                              Олег МИКИТИН

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пояснювальна записка

до проекту рішення Лопатинської селищної ради

«Про затвердження фінансового плану на 2023 рік

Комунального підприємства Лопатинської селищної ради »

 

На обслуговуванні підприємства знаходиться  :

- по водопостачанні та водовідведенні  - 473 абоненти  , в т.ч. населення -  432,бюджетні установи – 9 , інші споживачі-34;

- 7  котелень;

- об’єкти благоустрою сіл та селища ( парк, вулиці);

- 102,2 км ліній електропередач вуличного освітлення.

КП Лопатинської с. р.   на 2023  рік планує отримати  дохід в сумі 8950,3 тис. грн в тому числі ПДВ 20% - 1491,7тис.грн.

Кількість штатних посад по КП Лопатинської с.р.  становить 44,5 одиниць, в т. ч.:

Робітники з благоустрою     -  14 од.;

Водопостачання та водовідведення  -2 од;

Теплопостачання       -             24   од.;

Інший персонал                     -  4,5 од.;

 Дохідна частина фінансового плану на  2023 рік ;

- «Дохід (виручка) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг

 -становить 8950,3 тис.грн.

 Витрати установи складаються з:

 «Собівартість реалізованої продукції»  разом становить 9248,7 тис.грн. складається в тому числі з :

Матеріальні затрати  становлять – 681,6 тис.грн. в тому числі:

  •  Предмети, матеріали,обладнання та інвентар – 581,6 тис.грн.
  • Запасні частини - 100,0 тис.грн.

Витрати на комунальні послуги та енергоносії – 3413,9 тис.грн.,

в т.ч.:

- витрати на електроенергію                                         -  1101,9 тис.грн.

- витрати на тверде паливо                                            -  1472,0тис.грн. 

- витрати на деревину паливну                                      - 480,0 тис.грн.   

- пальне                                                                            -  360,0 тис.грн.

   -Витрати на оплату праці                             -  2556,1 тис.грн.

   -Відрахування на соціальні заходи»            -  553,7 тис.грн.

  - Інші операційні витрати                               - 1144,2 тис. грн.

в т.ч. :

  • Оплата послуг (послуги банку, телефонний зв'язок, оплата інтернет послуг. Канцтовари)                                                            - 17,7 тис.грн
  • послуги сторонніх організацій                                    - 155,7 тис.грн

- Оплата податків, зборів обов’язкових платежів  тощо    - 924,7 тис. грн

- оплата за проведення аналізів проб води та стоків, дезінфекція – 39,6 тис.грн.

- оплата за навчання з ТБ                                                                   - 3,5 тис.грн.

- відрядження                                                                                      - 3,0 тис.грн.

 «Адміністративні витрати» становить»         -  899,2 тис.грн.

 В т.ч.:

         Матеріальні затрати  становлять                                        2,0 тис.грн.

         Витрати на оплату праці          –                                         720,7 тис.грн.

         Відрахування на соціальні заходи»         –                        158,6  тис.грн.

  • Оплата послуг» (супроводження та обслуговування програмного забезпечення, послуги банку, телефонний зв'язок, оплата інтернет послуг) та інше –                                                 2,9 тис. грн;
  • Оплата податків, зборів, обов’язкових платежів, пені тощо 12,0 тис. грн  
  • Видатки на відрядження –                                                       3,0 тис. грн..

 

Директор                                                                         Мар’ян ЛЕВИЦЬКИЙ

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Результати опитування

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь