Лопатинська громада

Львівська область, Червоноградський район

Проєкт рішення Про затвердження фінансового плану КНП «Лопатинська районна лікарня» Лопатинської селищної ради Львівської області на 2023 рік

Дата: 12.12.2022 11:59
Кількість переглядів: 34

 

 

                                     ЛОПАТИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

25   СЕСІЯ    8  СКЛИКАННЯ

                                                        Р І Ш Е Н Н Я                

 

від 15 грудня 2022  року                      № __                                  смт. Лопатин

 

 

Про затвердження фінансового плану

КНП «Лопатинська районна лікарня»

Лопатинської селищної ради

Львівської області на 2023 рік
 

       Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Господарського кодексу України, наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 02.03.2015 №205 «Про затвердження Порядку складання, затвердження та контролю виконання фінансового плану суб’єкта господарювання державного сектору економіки, Порядку складання, затвердження та контролю за виконанням фінансового плану Комунального некомерційного підприємства «Лопатинська районна лікарня» Лопатинської селищної  ради Львівської області , з метою підвищення ефективності роботи, Лопатинська селищна  рада 

  

В И Р І Ш И Л А:

 

  1.  Затвердити фінансовий план комунального некомерційного підприємства «Лопатинська районна лікарня» Лопатинської селищної ради Львівської області на 2023 рік (згідно додатку).

  2. Відповідальність за виконання показників фінансового плану на 2023 рік покласти на директора комунального некомерційного підприємства «Лопатинська районна лікарня» Лопатинської селищної ради Львівської області

 3.  Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань планування, бюджету, фінансів,енергозбереження та інвестиції  при Лопатинській селищній раді

 

 

 

СЕЛИЩНИЙ ГОЛОВА                                   Олег МИКИТИН

 

 

 

 

Пояснювальна записка

до проекту рішення Лопатинської селищної ради 

«Про затвердження фінансового плану на 2023 рік

Комунального некомерційного підприємства «Лопатинська районна лікарня» Лопатинської селищної ради Львівської області»

 

Комунальне некомерційне підприємство обслуговує 12178 чоловік: 10507 дорослого населення, 1671 дитячого населення .

Виробнича потужність підприємства 65 відвідувань в зміну.

КНП «Лопатинська РЛ»  на 2023  рік планує отримати  бюджетних асигнувань в сумі    26414,6 тис.грн в тому числі:

18700,0 тис.грн. від Національної служби здоровя  України,

 3344,6 тис.грн. кошти місцевого  бюджету.

Кількість штатних посад по КНП "Лопатинська РЛ»  становить 126 одиниць, в т. ч.:

лікарі                                     -  21,0   од.;

середній медперсонал          52,75 од;

молодший  медперсонал      26,5  од.;

інший персонал                     -  25,75 од.;

 Дохідна частина фінансового плану на  2023 рік ;

рядок 100 «Дохід (виручка) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг»

 -становить 18700,0 тис.грн. (доходів від Національної служби здоровя  України,).

Рядок 110  «Дохід з Місцевого бюджету цільового фінансування на оплату комунальних послуг та енергоносіїв, товарів, робіт та послуг»

- становить-3344,6 тис.грн.

Рядок 290 «Інші доходи від операційної діяльності» - 1270,0 тис. грн. 

-  15,0 тис. грн. - надходження за оренду приміщень.

- 50,0 тис грн.  – за послуги, що надаються бюджетними установами  згідно з їх основною діяльністю;

- 5,0 тис.грн. –дохід від реалізації необоротних активів

- 50,0 тис.грн – безкоштовно отриманих господарських товарів

- 200,0 тис.грн.- безкоштовно отриманих медикаментів та медичних виробів

- 150,0 тис.грн. – безкоштовно отриманих продуктів

- 800,0 тис.грн.- дохід від амортизації

 Витрати установи складаються з:

Рядок 130 «Собівартість реалізованої продукції»  разом становить  24340,6 тисрн. складається в тому числі з :

Матеріальні затрати  становлять4100,0 тисрн. в тому числі:

  •  Предмети, матеріалибладнання та інвентар - 500,0 тис.грн.

  • Медикаменти та перев’язувальні матеріали -3500,0тисрн.

  • Запасні частини - 100,0 тис.грн.

Рядок 160 -Витрати на комунальні послуги та енергоносії – 2645,6 тис.грн.,

в т.ч.:

-витрати на електроенергію                                          -  773,8 тис.грн.

- витрати на водопостачання та водовідведення         -    50,0 тис.грн.

- витрати на природний газ                                            - 271,4 тис.грн.

- витрати на тверде паливо                                            - 182,4 тис.грн

- витрати на оплату теплової енергії                            - 1368,0 тис.грн.   

Рядок 170  -Витрати на оплату праці                             - 13080,0 тис.грн. (116 ставки)

Рядок 180  -Відрахування на соціальні заходи»            -  2895,0 тис.грн.

Рядок 210  -Амортизація                                                  -    800,0 тис.грн.

Рядок 220 - Інші операційні витрати                               -   720,0 тис. грн.

в т.ч. :

 

  • Оплата послуг»  (послуги банку, телефонний зв'язок, оплата інтернет послуг, охорона об'єктуобслуговування медобладнання);  - 400,0 тисрн

  • медикаменти для пільгових груп населення  -                 -200,0 тис. грн. -

  • Видатки на продукти харчування                                       -60,0 тис.грн.

  • видатки на відрядження                                                       -50,0 тис.грн.

  • Оплата податків зборів обов’язкових платежів пенів тощо-10,0 тис. грн 

Рядок 230 «Адміністративні витрати» становить»        2074,0 тисрн.

 В т.ч.:

         Матеріальні затрати  становлять                                        8,0 тисрн.

         Витрати на оплату праці  –                                         1680,0 тисрн. ( 10,0 ставок)

         Відрахування на соціальні заходи»   –                        350,0  тис.грн.

  • Оплата послуг» (супроводження та обслуговування програмного забезпечення, послуги банку, телефонний зв'язок, оплата інтернет послуг, охорона об'єктуобслуговування ліфтів); та інше                                   16,0 тис. грн;

  • Оплата податків зборів обов’язкових платежів пенів тощо10,0 тис. грн  

  • Видатки на відрядження –                                                       10,0 тис. грн..

 

В.о.директора                                                         Ігор ТИМОШУК

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Результати опитування

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь