Лопатинська громада
Львівська область, Червоноградський район

Звіт селищного голови про діяльність виконавчих органів Лопатинської селищної ради за 2023 рік

Дата: 13.03.2024 17:01
Кількість переглядів: 183

Фото без опису

ЗВІТ

Секретаря Лопатинської селищної ради

 

Діяльність секретаря селищної ради регламентується частиною 2 статті 42, статтею 50 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про статус депутатів місцевих рад», Регламентом Лопатинської селищної ради.

Одним з головних напрямків роботи секретаря селищної ради є організація діяльності селищної ради. Перш за все - це підготовка та проведення сесій та координація діяльності постійних комісій ради.

           Лопатинська селищна рада VIIІ скликання за 2023 рік провела 12 засідань,  на яких було розглянуто 528 рішень,  прийнято 522, не прийнято 6 ;

    Відвідуваність депутатів Лопатинської селищної ради  пленарних засідань ради згідно реєстрації за 2023 рік :

  • Микитин О.В.- 11 засідань,
  • Антонюк Н.Ю. – 11 засідань,
  • Білик Г.В.- 12 засідань,
  • Бучко С.В.- проходив службу в ЗСУ,
  • Видра С.І.- 2 засідання,
  • Василишин А.В.- 7 засідань,
  • Війтович Н.Т. - 10 засідань,
  • Данкевич Н.А.- 9 засідань,
  • Ільчук Н.В. -12 засідань,
  • Кожушко Б.О. - 8 засідань,
  • Корнелюк В.В. - 11 засідань,
  • Пеклик М.Я. - 12 засідань,
  • Самборук В.А .- проходить службу в ЗСУ,
  • Самсін М.В. - 11 засідань,
  • Семенюк С.Я. - 11 засідань
  • Славінський М.О.- - 7 засідань,
  • Соловейчук Ю.М. - 2 засідання,
  • Строчинська М.Р. - 9 засідань,
  • Шпур Р.Р. - 9 засідань,
  • Якимчук О.В. -9 засідань,
  • Яремчук М.В. - 9 засідань,
  • Ясінський О.В. - 12 засідань.

 Усі прийняті на сесіях рішення та документи упорядковані належним чином.

Найбільша кількість прийнятих рішень, що розглядалися на сесіях – земельні питання. Майже на кожній сесії розглядалися бюджетні питання.

Усі сесії організовуються та проводяться у відповідності до Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” та Регламенту Лопатинської селищної ради. Після винесення розпорядження про скликання сесії, для ознайомлення проекти рішень публікуються попередньо на сайті селищної ради та надсилаються на особисті електронні скриньки депутатам селищної ради. На засіданнях постійних комісій детально вивчаються усі питання порядку денного, вносяться правки, проводиться обговорення. Після прийняття їх на пленарних засіданнях рішення розміщуються на інтернет-сторінці селищної ради, а окремі опубліковуються в засобах масової інформації (за потребою). Рішення по земельних питаннях надаються особисто заявникам.

Робота постійних комісій ради.

Відповідно до ст.47 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” у Лопатинській  селищній раді працює 4 постійні комісій ради.

Засідання комісій відбуваються за 3-4 робочих дні до пленарного засідання, або скликаються за необхідності, про дату і час депутатів повідомляю через групу viber та шляхом особистого спілкування телефоном. На засіданнях комісій розглядаються проекти рішень, звернення громадян, питання, подані відділами апарату селищної ради та комунальними підприємствами ради, з подальшим винесенням їх на розгляд сесії.

1. Постійна комісія з питань регламенту, депутатської діяльності, етики, законності захисту прав і законних інтересів громадян

Голова комісії – Антонюк Н.Ю.

Проведено 3 засідання комісії

2. Постійна комісія з питань планування бюджету, енергозбереження та інвестицій;

Голова комісії – Війтович Н.Т.

Проведено 5 засідань комісії

3. Постійна комісія з питань землекористування, архітектури, будівництва, екології, транспорту та АПК

Голова комісії – Кожушко Б.О.

Проведено 10 засідань комісії.

4остійна комісія з питань соціально-гуманітарного розвитку територій, інформаційного забезпечення, освіти, охорони здоров’я, культури, спорту та туризму

Голова комісії – Василишин  А.В.

Проведено 3 засідання комісії.

Як цього і вимагає Регламент, за звітний період усі засідання сесій селищної ради та постійних депутатських комісій проводилися відкрито. Було забезпечено право кожного громадянина бути присутнім на засіданнях, селищна рада не приймала жодного рішення про обмеження такого права.

За посадою входжу до складу виконавчого комітету ради за звітний період взяла участь у 12 засіданнях виконавчого комітету.

Протягом року здійснювала практичну допомогу депутатам селищної ради в підготовці та поданні депутатських запитів та звернень.

Витрат з бюджету селищної ради, пов’язаних з депутатською діяльністю не було.

Проводиться прийом громадян в робочому кабінеті, телефоном та за допомогою інтернету. Тематики звернень різні: засвідчення копій документів селищної ради, процедура оформлення спадщини будинків та земельних ділянок, визнання права власності на будинок за набувальною давністю, виконання рішення суду, усунення перешкод в користуванні будинком, надання соціальних пільг, благоустрій та багато інших тем які турбують жителів нашої громади. Згідно журналу реєстрації за 2023 рік було опрацьовано 309 звернень щодо проведення нотаріальних дій.

За звітний період повністю врегульовано діяльність селищної ради для забезпечення усіх потреб мешканців громади.

        

                                     

ЗВІТ

 т.в.о. керуючого справами(секретаря) виконавчого комітету  Лопатинської селищної ради

 

Керуючий справами(секретар) виконавчого комітету  селищної ради здійснює повноваження  відповідно до Конституції України, законами “Про місцеве самоврядування в Україні” “ Про службу в органах місцевого самоврядування”,   актами місцевого самоврядування  , рішенням селищної ради, Регламентами селищної ради та  виконавчого комітету .

Відповідно  до Регламенту  виконавчого комітету засідання виконавчого комітету, як правило , проводиться  один раз на місяць , у разі необхідності скликаються позачергові засідання.

Робота виконавчого комітету проводиться  за річним  та квартальним планами роботи, які затверджуються  рішенням виконкому.

За період роботи з січня 2023 року по грудень 2023 року  було проведено 12 засідань  виконавчого комітету Лопатинської селищної ради. Прийнято 176 рішень.

На розгляд  виконавчого комітету  виносились питання  соціального і економічного розвитку  територіальної громади, бюджету та фінансів, управління майном, розвитку  гуманітарної сфери, обслуговування населення, забезпечення  законності і правопорядку.

Рішення  виконавчого комітету  селищної ради  прийняті на  засіданнях відкритим  голосуванням більшістю від загального складу виконкому. Прийнятті рішення оприлюднюються  на офіційному  сайті Лопатинської селищної ради.

Відповідно до наданих повноважень  селищним головою  видано 550 розпоряджень:

-   з питань  основної діяльності селищної ради;

- розпоряджень по особовому складу;

- розпоряджень про відпустки;                                                        

Розпорядження селищного голови  реєструються  в  спеціальному журналі  та доводяться до виконавців .

За звітний період  на селищну раду надійшло 2 798 (письмових та усних) звернень громадян, які було розглянуто  та надано відповіді в установленому  чинним законодавством порядку.

За період з  січня по грудень 2023 року проведено 12 засідань  Комісії  по  розгляду питань щодо надання  одноразової адресної грошової допомоги.  На яких розглянуто 121 заява громадян, які   відповідно до програми  соціального захисту населення Лопатинської селищної ради звернулись  за одноразовою матеріальною  допомогою.

Виконавчий комітет взаємодіє з усіма структурними підрозділами селищної ради з питань  отримання від них необхідної інформації та даних, які потрібні для ефективної організації роботи.

Тому маючи нагоду хочу подякувати керівникам управлінь та всіх структурних підрозділів Лопатинської селищної ради за порозуміння та співпрацю.

 

ЗВІТ

відділу організації надання адміністративних послуг Лопатинської селищної ради

 

27 квітня 2023 року рішенням сесії утворено відділ Центр надання адміністративних послуг Лопатинської селищної ради, і завдяки реалізації проекту загальною вартістю: 4 198 519 грн. (Обласний бюджет:  3 230 806 грн. Місцевий бюджет:  967 713 грн.) проведено  «Реконструкцію частини приміщень адмінбудівлі по вул. Центральна, 24а в селищі Лопатин  Львівської області де і розміщено Центр надання адміністративних послуг Лопатинської селищної ради».

         Штатна чисельність Центру– 5 працівників, та 7 віддалених робочих місць адміністратора ЦНАП у старостинських округах.

Кількість адміністративних послуг, які надаються через відділ «ЦНАП» – 236, через віддалені робочі місця адміністраторів ЦНАП - 109.

         ЦНАП Лопатинської селищної ради обслуговує населення територіальної громади, що приблизно  налічує  12 300 мешканців. 

         За 2023 рік через ЦНАП надавалися послуги соціального характеру, з питань реєстрації місця проживання, з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень,  державної реєстрації юридичних та фізичних-осіб підприємців, державного земельного кадастру , послуги ДІАМ та послуги ДРАЦС.

         Відповідно до затвердженого переліку послуг надано в кількості з питань реєстрації місця проживання надано 992 послуги; соціального характеру надано 990 послуг; З питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень надано 22374 послуги на суму 2 850 550,00 грн.; з питань ДРАЦСу надано 150 послуг; послуги надані з реєстрацією бізнесу в кількості 234 на суму 36 440,00 грн.;  послуги ДЗК надано в кількості 2644 на суму 127 881,44 грн.  Усі кошти за надані послуги зараховуються до місцевого бюджету Лопатинської селищної ради.

 

 

ЗВІТ

Фінансового відділу Лопатинської селищної ради

 

БЮДЖЕТ ГРОМАДИ

            Відповідно до вимог Бюджетного кодексу України, рішенням №13 сесії восьмого скликання Лопатинської селищної ради від 23.12.2021 року «Про місцевий бюджет Лопатинської селищної територіальної громади на 2023 рік» був затверджений збалансований  селищний бюджет.

       Протягом 2023 року, в процесі виконання бюджету, після внесення змін рішеннями сесій та рішеннями виконавчого комітету  Лопатинської селищної ради  загальний обсяг надходжень місцевого бюджету Лопатинської селищної територіальної громади  становить 120 579,5 тис. грн., що складає 107,01 відсотка затверджених  планових показників на рік, з них:

- власні та закріплені надходження загального фонду становлять 49 561,5 тис. грн. при плані 42 853,7тис. грн., або 115,65 відсотка уточнених річних показників, з них:

     податків та зборів на доходи фізичних 26 547,1 тис. грн. (121,4 відсотка);

     рентної плати та плати за використання інших природних ресурсів        

    1 765,2тис.грн (109,09 відсотка)

     внутрішніх податків на товари та послуги 1 359,8тис.грн(124,5 відсотка);

     податку на майно 8 394,0 тис. грн. (125,13 відсотка) ;

     єдиного податку 8 284,2тис. грн.(102,7 відсотка);

     неподаткових надходжень 3 209,7тис.грн.(140,76 відсотка);

У порівняні із 2022 роком надходження податків, зборів та платежів до загального фонду бюджету зросли на 9 770,8 тис.грн або на 25,0 відсотка

- надходження спеціального фонду становлять 1 467,8 тис. грн. при затвердженому  річному розписі 1 330,0 тис. грн., або    110,4 відсотка.

- офіційні  трансферти загального фонду становлять 66 421,3 тис. грн. при плані 67 063,8 тис. грн., або 99,904відсотків.

офіційні  трансферти спеціального фонду становлять 957,2 тис. грн. при плані 958,5 тис. грн., або 99,9 відсотків.

     Економічний потенціал громади складається з підприємств та суб’єктів підприємницької діяльності, які розташовані та здійснюють свою діяльність на території громади та яких налічується станом на 01.01.2024 року -  378, в тому числі сільгосппідприємства, які платять єдиний податок з сільськогосподарських товаровиробників, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків – 34, фізичних осіб підприємців-276 , промислових підприємств -2, лісогосподарських підприємств-2, підприємств торгівлі-4, окрім того здійснюють свою діяльність ще 36 різного роду підприємств , а також  на території громади  зареєстровано 15 бюджетних установ та 2 комунальні підприємства

  Найбільші надходження до   бюджету територіальної громади за звітний період забезпечили наступні підприємства:

- 4 776,6тис.грн ПП «Західний буг»

- 3 206,2 тис.грн ТОВ «СПИРТОВИЙ ЗАВОД ЛОПАТИН»

- 2 386,9 тис.грн. СГ ТЗОВ ім. Т.ШЕВЧЕНКА

- 1 840,2 тис.грн філія Радехівське ЛГ ДСГП Ліси України

- 1 642,2 тис.грн ТзОВ «БАРКОМ»

- 1 266,4 тис.грн ТОВ Лопатин ТБЗ

- 1 031,1тис.грн ТОВ «ЛОПАТИН АГРО_ПЛЮС»

Фінансові ресурси бюджету громади спрямовувалися у першу чергу на забезпечення  потреби в асигнуваннях на оплату праці працівників бюджетних установ, відповідно до встановлених чинним законодавством умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати, проведення розрахунків за електричну енергію, водовідведення, природний газ та послуги зв’язку, медикаменти та продукти харчування, які споживаються бюджетними установами, не допускаючи будь-якої простроченої заборгованості із зазначених видатків,  фінансування видатків на національну безпеку і оборону та на здійснення заходів правового режиму воєнного стану, реалізацію місцевих соціальних програм.

     Загальний обсяг видатків місцевого бюджету Лопатинської ТГ  становить 116 758,3 тис. грн., що становить 94,67 відсотка затверджених планових показників на рік, з них:

-   видатки загального фонду становлять 101 611,8 тис. грн. при плані 109 261,8тис. грн., або 93 відсотка, в тому числі міжбюджетні трансферти становлять 942,3 тис. грн..

-    видатки спеціального фонду становлять 15 145,4 тис. грн. при плані 14 067,9 тис.грн., або 107,67  відсотка., в тому числі міжбюджетні трансферти становлять 1 290,0тис.грн

         Фінансування бюджету по загальному фонду за рахунок залишків, які утворилися станом на 01.01.2023 року в сумі 9 334,9тис. грн, по спеціальному фонду в сумі  1 317,2 тис. грн. Кошти, що передаються із загального фонду бюджету до бюджету розвитку (спеціального фонду) склали 9 990,6 тис. грн..

 

 

Фінансування  установ з бюджету територіальної громади за 2023 рік  в розрізі галузей склало – 116 758,2 тис. грн.:

  • освіту 78 365,3 тис.грн.(питома вага в видатках бюджету  громади 67,12%)
  • охорона здоров’я  3 477,9 тис.грн.(питома вага в видатках бюджету  громади 2,98%)
  • культуру 4 912,9 тис.грн. .(питома вага в видатках бюджету  громади 4,2%)
  • соціальний захист та соціальне забезпечення 4 497,0 тис.грн. .(питома вага в видатках  бюджету  громади 3,85%)
  • державне управління 10 740,9 тис.грн. (питома вага в видатках бюджету  громади 9,2%)
  • житлово- комунальне господарство 4 494,1 тис.грн. .(питома вага в видатках бюджету  громади 3,84%)
  • інша діяльність 2 058,09 тис.грн. (питома вага в видатках бюджету  громади 2,06%)
  • економічна діяльність 5933,6 тис.грн. .(питома вага в видатках бюджету  громади 5,08%)
  • міжбюджетні трансферти 2 222,3 тис.грн.(питома вага в видатках бюджету  громади 1,9%)

 

Видатки установ територіальної громади за 2023 рік  в розрізі економічної категорії  видатків  склали 116 758,2 тис. грн.:

  • 73 761,4тис.грн заробітна плата і нарахування на оплату праці;
  • 20 909,2 тис.грн використання товарів і послуг;
  • 53,8тис.грн медикаменти та перев`язувальні матеріали;
  • 7 750,2 тис.грн. поточні трансферти ;
  • 1478,6 тис.грн соціальне забезпечення;
  • 35,45 тис.грн інші поточні видатки;
  • 10 048,5 тис.грн придбання основного капіталу;
  • 2 774,6 тис.грн капітальні трансферти.

 

                 В освітній галузі Лопатинскої селищної  територіальної громади у 2023 році функціонуютьна кінець  бюджетного року : 1 заклад дошкільної освіти, 6 закладів загальної середньої освіти, заклад позашкільної освіти; 1 мистецька школа.

    Виконавчий комітет, спільно з профільними постійними комісіями Лопатинської  селищної ради працювали у напрямку як покращення якості освіти, для забезпечення дітям та учнівській молоді рівного доступу до здобуття якісної освіти, так і покращення матеріально-технічної бази навчальних закладів, так для покращення матеріально-технічної бази навчальних закладів в 2023 році (з урахуванням  переданих Львівською ообласною радою шкільних автобусів «Атаман » вартістю 5 889,0тис.грн ) загалом було спрямовано 11 775,5 тис.грн

       Медичну допомогу населенню громади надавала  КНП "Лопатинська РЛ"РРР ЛО , на покращення її матеріально технічної бази було виділено

        -722,0тис.грн на проект «Будівництво (влаштування) системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в комунальному некомерційному підприємстві «Лопатинська районна лікарня» Лопатинської селищної ради Львівської області» (погашення кредиторської заборгованості 2022 року)

    -30,0тис.грн для ремонту ФАП с.Щуровичі

 

У соціальній сфері громади функціонує комунальний заклад «Центр надання соціальних послуг» робота якого спрямована надання соціальних послуг  :

  • громадянам похилого віку,інвалідам,які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги;
  • громадянам,які перебувають  у складній життєвій ситуації;
  • здійснення соціального супроводу дітей,з числа сімей які потрапили у складні життєві обставини;
  • проведення роботи щодо попередження соціального сирітства,тощо.

  На звітну дату в центрі на обслуговуванні знаходиться 94 особи похилого віку,

на обліку соціальних послуг «Соціальний супровід» «Консультування» в КЗ "ЦНСП" Лопатинської селищної ради-перебувало 24 сім’ї, в яких виховується-87 дітей, які потрапили в складні життєві обставини  . На придбання продуктових наборів для 94 осіб похилого віку до свята Великодня,дня людей похилого віку та свята Миколая використано 196,2 тис.грн.

 Основною соціальною програмою в громаді є « Комплексна програма соціального захисту населення  Лопатинської територіальної громади   на 2022-2024роки» на виконання заходів якої з бюджету громади було спрямовано 1 416,7 тис.грн

Галузь культури Лопатинської селищної об’єднаної територіальної громади представлена комунальним закладом «Лопатинський центр культури та дозвілля»,який об’єднав в собі 20 народних  домів та 14 бібліотек громади . На належному рівні працюють колективи художньої творчості із званням «Народний» -таких в громаді 3 .  

    Працівники закладів культури активно долучатись до волонтерської роботи, роботи з внутрішньо-переміщеними особами, прощання з загиблими на війні земляками,  проводяться благодійні концерти, на яких присутні жертвують кошти на потреби ЗСУ.

   У рамках проєкту «Фонд гуманітарного фінансування» Міжнародної благодійної організації «Благодійний фонд «СОС Дитячі містечка» комунальним закладом «Лопатинський центр культури та дозвілля» у липні 2023 року було отримано благодійну допомогу у сумі 277,0тис.грн для постійного безоплатного користування у приміщенні Публічної бібліотеки смт.Лопатин (дитяча) з метою допомоги сім’ям з дітьми, постраждалим внаслідок військового конфлікту та бойових дій.

Для покращення  матеріально-технічної бази закладів культури з бюджету громади було спрямовано 579,5тис.грн.

   Спорт. Профілюючі види спорту у громаді: футбол, настільний теніс,  волейбол, шахмати ,шашки. У громаді діє Програму  розвитку фізичної культури та спорту на території Лопатинської територіальної громади в 2022-2024роках. Виконавцями  заходів  по програмі виступають футбольні команди селища і сіл, волейбольна команда селища, команди з гри в теніс, шашки, шахмати  . Загальна сума використаних коштів  по зазначеній програмі складає 56,2 тис.грн.

        Галузь житлово-комунального господарства в громаді представлена              КП Лопатинської селищної ради. За виконані роботи якому з бюджету громади було оплачено 3 404,0 тис.грн.

По галузі «Економічна діяльність»  проведено видатків на загальну суму 5 933,6 тис.грн.

Основні видатки в сумі 4 202,4 тис.грн були спрямовані на роботи по обєкту «Реконструкція частини Народного дому під центр надання адміністративних послуг (ЦНАП) на вул. Центральній в смт. Лопатин Червоноградського району Львівської області»

            На утримання та ремонт доріг з селищного  бюджету виділено 159,0тис.грн   шляхом грейдерування на загальну суму 74,4 тис.грн та закуплено щебеневі суміші на суму 84,6тис.грн

  По галузі інша діяльність основну суму видатків 1020,0тис.грн використано    для  встановлення блоків оповіщення в шести старостинських округах громади, на  заходах та роботі з територіальної оборони за зверненням командування військової частини Лопатинською селищною радою було закуплено шість пристроїв нічного бачення на 639,6 тис.грн. ,які в подальшому були передані військовій частині, та передано 430,0 тис.грн субвенції в військову частину  за її зверненням для закупівлі дронів .

  Загалом бюджет розвитку громади у 2023 році склав 11 525,6 тис.грн

 

ЗВІТ

гуманітарного відділу Лопатинської селищної ради 

 з

 

               Відділ забезпечує виконання Конституції і законів України, актів Президента України і Кабінету Міністрів України, наказів Міністерства освіти та науки України, Міністерства культури України, Міністерства охорони здоров’я, Міністерства соціальної політики, Міністерства молоді та спорту України, рішень обласної, селищної ради та її виконавчого комітету, розпоряджень селищного голови та здійснення контролю за їх реалізацією.

Основними завданнями гуманітарного відділу є:

-забезпечення реалізації державної політики у сфері освіти, культури, охорони здоровя та соціальної політики, фізичної культури та спорту.

           Робота відділу у 2023 році була спрямована на реалізацію пріоритетних  завдань, а саме:

  • організація навчальної діяльності здобувачів освіти в умовах поєднання різних форм організації освітнього процесу;
  • створення безпечних умов перебування під час повітряних тривог;
  • посилення національно-патріотичного виховання, формування громадянської позиції, просвіти з питань особистої безпеки;
  • психологічна допомога учасникам освітнього процесу
  • підтримка обдарованих дітей та талановитої молоді ;
  • оновлення і модернізація матеріально-технічної бази закладів освіти.
  • охоплення усіх дітей громади різними формами навчання.
  • забезпечення виконання заходів по реалізації державної соціальної політики.

Відповідно до цих пріоритетів упродовж 2023  року за активної підтримки керівництва громади, депутатського корпусу, виконавчого комітету, громади, вживалися заходи для забезпечення функціонування галузі освіти, культури, соціальної політики, охорони здоров»я громади, її подальшого розвитку.

За 2023 рік відділом розроблено та затверджено сесіями 6 програм та одне положення. Всі програми  та положення реалізовуються.

У 2023-2024 н. р. у нашій громаді функціонує:

11 ЗЗСО, 1 ЗДО та 8 дошкільних структурних підрозділів, 2 ЗПО.

     Всі заклади освіти розпочали вчасно навчальний рік та усі працюють в звичному режимі з дотриманням безпечних умов.

Усіма формами  дошкільної освіти охоплено 230  вихованців. Найменша наповнюваність груп у структурному підрозділі ЗДО Хмільнівської початкової школи- по списку 9 вихованців, відвідують-6. Найбільша -у стуктурному підпозділі ЗДО с.Березівка- 40 дітей у двох групах. У 2024-25 н.р. планується 225 вихованців.

 Має місце тенденція на зменшення кількості дітей у садочках та школах, а також має місце тенденція до зменшення кількості груп та класів навіть у селищі Лопатин починаючи з 2024-25н.р. і так кожного року не кажучи вже про віддалені населені пункти.

 У 2023-24 н.р.у школах навчається1055 учнів, що на 36 учнів менше ніж минулого навчального року, у 2024-25 н.р. планується 1034 учні. У перший клас в 2023р зараховано 86 учнів, на 2024рік планується-68 учнів. Найменша кількість учнів у Стремільченській початковій школі- 9 учнів та Хмільнівській початковій школі-12 учнів, які навчаються в одному класі- комплекті. Найбільша кількість учнів у Лопатинському ліцеї- 434 . Найбільша вартість навчання одного учня- у Стремільченській початковій школі-89796 грн., Хмільнівській початковій школі-85992 грн.; найменша вартість у Лопатинському ліцеї-34805грн.

Усі учні шкільного віку охоплені освітнім процесом - різними формами навчання:  очною-987 учнів та індивідуальною (сімейною) -68 учнів. У цьому навчальному році у ЗЗСО навчається 21 учень із числа ВПО, у ЗДО-3 дітей із числа ВПО. Дітей шкільного віку, які не залучені до навчання без поважних причин, не виявлено.

Для дітей із особливими освітніми потребами  відповідно до рекомендацій інклюзивно - ресурсного центру та  заяв батьків   організовано

  • індивідуальне навчання  для  3 учнів ;
  •  інклюзивне навчання   для 8  учнів

Загалом охоплення дітей шкільною освітою у громаді складає 100%.

Працівники гуманітарного відділу організовують, аналізують, узагальнюють потребу закладів загальної середньої освіти у підручниках по предметах та класах. Проводиться робота щодо вибору однакових підручників по всіх ЗО.

При гуманітарному відділі створена атестаційна комісія ІІ рівня, яка проводить атестацію керівних кадрів та педагогічних працівників тих закладів освіти, в яких менше 14 педагогічних працівників. Комісія працює згідно плану та графіку роботи.

Всі заклади освіти вчасно завершили навчальний рік та видали документи про базову та загальну середню освіту випускникам  9 та 11 класів: свідоцтв про здобуття базової середньої освіти (107 -з них 3 з відзнакою) та  свідоцтв про здобуття повної загальної середньої освіти (69 – з них 2 срібна медаль, 3- золота).  Тестування пройшли 54 випускники.         

         На базі Лопатинського ліцею працівниками гуманітарного відділу були проведені районні олімпіади з усіх основних предметів, а також два районних предметних конкурси: Міжнародний мовно-літературний конкурс імені Тараса Шевченка та  Міжнародний конкурс з української мови імені Петра Яцика.

 В олімпіадах взяли участь 184 учні. З них 15 здобули призові місця та були нагороджені відповідно до Програми грошовою винагородою та солодкими подарунками. У конкурсі Яцика  взяли участь   57  учнів, у конкурсі Шевченка-37 учнів. Одна учениця ЗЗСО І-ІІІ ст. с.Березівка зайняла 1 місце в обласному етапі ХІV Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка, за що була нагороджена грошовою винагородою.  

6 учнів із нашої громади (Лопатинський ліцей- 4 учні, Сморжівська гімназія-1 уч., ЗЗСО І-ІІІ ст.с.Березівка-1 уч.)приймали участь в обласних предметних  олімпіадах з історії, фізики, української мови, а також учениця ЗЗСО І-ІІІ ст.с.Березівка брала участь у всеукраїнському (ІV етапі) ХІV Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка.

   Здобувачі освіти приймали актину участь у Всеукраїнських інтернет-олімпіадах, у різноманітних конкурсах і змаганнях  як місцевого так і обласного рівнів та здобували призові місця. За результатами команди- переможці були нагороджені поїздками.      

На підтримку ЗСУ у всіх закладах неодноразово проходили благодійні ярмарки. Виручені кошти було передано нашим захисникам. Також учні та вчителі взяли активну участь у Всеукраїнській благодійній акції на підтримку ЗСУ «Смілива гривня»: Миколаївський ОЗЗСО нагороджений Грамотою Національного банку України. Нивицька Гімназія співпрацює з Волонтерським центром “Захистимо Україну разом” (м. Львів), організовує плетіння маскувальних сіток  в усіх закладах освіти нашої громади та виготовлення  окопних свічок.

          Спортивно-масова робота в закладах освіти  планується гуманітарним відділом  відповідно до Положення про ХХХІ обласні спортивні ігри школярів Львівщини у 2023-2024 навчальному році. В громаді вже стало традицією проводити у вересні місяці в усіх школах Олімпійський тиждень. Команди хлопців і дівчат усіх закладів брали активну участь у змаганнях з футболу та волейболу, шахів, шахматів та тенісу серед команд освітніх закладів Лопатинської ТГ та інших громад і отримували призові місця.

   У двох закладах нашої громади: Лопатинському ліцеї та Миколаївському ОЗЗСО створено дружини «Юних рятівників», які за підтримки та навчання інспекторів відділу запобігання надзвичайним ситуаціям Червоноградського районного беруть участь у різноманітних конкурсах та змаганнях районного етапу.

         Для керівників та відповідальних осіб усіх закладів освіти організовано навчання у сфері цивільного захисту населення та пожежної безпеки. З місцевого бюджету виділено кошти на основні заходи по пожежній безпеці у ЗЗСО. Упродовж 2023 року у всіх закладах освіти нашої громади було проведено косметичні та капітальні ремонти приміщень.

   Відкрито два Кабінети безпеки: в Лопатинському ліцеї та Миколаївському ОЗЗСО. Учні усіх ЗО згідно затвердженого плану мають змогу проводити уроки безпеки у цих класах.  Також облаштовано новий клас «Захист України» у Лопатинському ліцеї.

         Діти, що проживають у віддалених населених пунктах, забезпечені  підвезенням: 186 учнів та 45 вихованців ЗДО. Підвезення здійснюється 6 шкільними автобусами. На всі автобуси розроблені і затверджені графіки руху та схеми маршруту. У 2023 році придбали ще два нових шкільних автобуси, один переданий у ЗЗСО І-ІІІ ст. с. Березівка, другий -передадуть у Лопатинський ліцей.

       Питання організації харчування дітей у  закладах  освіти було і залишається одним із актуальних та здійснюється відповідно до затвердженого Положення «Організація харчування дітей у закладах освіти Лопатинської ТГ» і рішення «Про встановлення вартості харчування та розміру батьківської плати за харчування дітей у закладах освіти Лопатинської ТГ». Користуються гарячим харчуванням у ЗЗСО 720 учнів.

 Безкоштовним гарячим харчуванням у закладах загальної середньої  освіти охоплено учнів 158 учнів: 1-4 класів-81, учнів 5-11 класів-77 з числа категорійних (діти учасників бойових дій; діти з числа внутрішньо переміщених осіб, діти з інвалідністю, діти-сироти; діти, позбавлені батьківського піклування; діти з особливими освітніми потребами, які навчаються у  інклюзивних класах (групах); діти із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям -1-4кл.). Частково звільнені від сплати 50% (діти із інших старостинських округів, які доїжджають до опорних закладів) - 43 учні. Вартість одноразового гарячого харчування у школах   до 30,00 грн. на день.

      У закладах дошкільної освіти загальна чисельність звільнених від плати за харчування у 23-24 н.р.– 83 дитини (48 дітей звільнених 100% ; 35 дітей- на 50%. Встановлено  розмір плати, що вносять батьки  за харчування дітей у закладах дошкільної освіти  та дошкільних групах  при школах на рівні 60 відсотків у  селищі і 40 відсотків у сільській місцевості від загальної вартості харчування на одну дитину з розрахунку до 65,00грн. на день.

Свою роботу заклади освіти висвітлюють на своїх сайтах.

Заклади позашкільної освіти Лопатинський Будинок дитячої та юнацької творчості  та Лопатинська дитяча музична школа продовжували активно працювати (очно) для розвитку творчих здібностей дітей і молоді, тим самим забезпечуючи їх змістовне дозвілля та психологічну підтримку. У них збережена мережа гуртків та уроків позашкільної освіти відповідно до особистісних потреб у навчанні, вихованні, розвитку та соціалізації дітей.            На навчання до музичної школи доїжджають діти із 11-ти населених пунктів, в тому числі із трьох сусідніх громад. Пять гуртків БДЮТ проводять заняття на базі шкіл громади.

Високі результати учні та викладачі показали  на всеукраїнських, міжнародних, обласних конкурсах та фестивалях.

Свої вироби відправляли за кордон, а вилучені кошти передавали на потреби армії.
     Одним із важливих напрямів роботи гуманітарного відділу Лопатинської селищної ради є соціальний захист населення територіальної громади, який полягає у забезпеченні виконання заходів по реалізації державної соціальної політики, виконання обласних, місцевих соціальних програм, спрямованих на покращення добробуту малозабезпечених сімей, сімей з дітьми, пільгових категорій.

           Відповідно до Комплексної програми соціальної  підтримки у Львівській області  учасників АТО (ООС)та їхніх родин, бійців-добровольців АТО, а також родин Героїв Небесної Сотні на 2021 – 2025 роки(зі змінами) була проведена робота з надання одноразової грошової допомоги на встановлення пам’ятних знаків на могилах 4 загиблих Захисників України, які проживали на території Лопатинської територіальної громади.

Відповідно до Комплексної програми соціальної підтримки окремих категорій громадян Львівської області на 2021-2025 роки були здійснені такі виплати:

  • Виплата адресної грошової допомоги ветеранам УПА, вдовам (вдівцям) політв’язнів і вдовам (вдівцям) ветеранів УПА та реабілітованим за ст.3 «Про реабілітацію жертв політичних репресій України» отримали кошти 40 осіб по 2589 грн;
  • Компенсаційні виплати особам з інвалідністю на бензин, ремонт, технічне обслуговування автомобілів, мотоколясок і на транспортне обслуговування 8 осіб на суму 4024,50 грн.
  • Пільгове медичне обслуговування осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи 1 особа на суму 956,88грн.
  • Надання одноразової адресної допомоги, враховуючи подання депутата обласної ради отримали кошти 18 осіб на суму 32 000 грн.

     Комісією для комплексного визначення ступеня індивідуальних потреб особи, яка потребує надання соціальних послуг здійснено виїзд до 58 сімей для визначення оцінки рівня виконання елементарних та складних дій особи, яка потребує догляду.

     Станом на 01. 01. 2024 року складено 91 акт обстеження житлово-побутових умов сімей, які проживають в Лопатинській територіальній громаді.

З квітня 2022 року проводиться робота щодо надання компенсації витрат за тимчасове розміщення внутрішньо переміщених осіб, які перемістилися у період воєнного стану. Протягом 2023 року щомісяця у Сектор соціального захисту населення звертаються близько 30 осіб для отримання коштів від міжнародних організацій.

Сектором соціального захисту населення проведена робота на представлення на комісію опікунської ради пакету необхідних документів для надання до судових органів 3 висновків про доцільність призначення опіки над особами, які за станом здоров’я не можуть самостійно здійснювати свої права і виконувати свої обов’язки. 

В сектор соціального захисту населення звернулося станом на 01.01.2024 року  9 осіб Лопатинської ТГ щодо надання соціальної послуги догляду вдома.

Проводиться цілеспрямована робота, направлена на забезпечення  відпочинком та оздоровленням дітей, особливо соціально-вразливих верств населення з обласного бюджету. Було направлено 4 дітей пільгової категорії до закладів відпочинку та оздоровлення у Львівській області. Всі путівки використані відповідно до розподілу.

Протягом 2023 року проводилася робота з внутрішньо переміщеними особами. Були подані списки та організовано видачу гуманітарної допомоги 143особам з числа ВПО Благодійним фондом «Право на захист», 50 сімей ВПО, у яких проживають особи пільгових категорій отримали допомогу від Благодійного фонду «Рокада». Організовано реєстрацію осіб ВПО з числа вразливих на грошову виплату від Угорської Екуменічної Служби.

Фізична культура і спорт

      В громаді функціонують волейбольні та футбольні дорослі аматорські команди, участь яких у змаганнях по району та громаді, а також організація турнірів, нагородження фінансується селищною радою відповідно до Програми розвитку фізичної культури та спорту на території Лопатинської територіальної громади на 2022-24 рр. У 2023 році відбулися два турніри: 1 з волейболу та 1 з футболу. Переможці були нагороджені кубками, медалями та грамотами Лопатинської селищної ради. Також було закуплено 14 комплектів футбольної форми для ФК «Березівка». Трьом футбольним командам, які виїжджали за межі села та надали відповідний пакет документів виплатили відрядження.

Віримо в перемогу, працюємо на перемогу! Слава Україні!        

 

ЗВІТ

відділу архітектури, будівництва, земельних відносин та екології  

 

Відділ архітектури, будівництва, земельних відносин та екології  Лопатинської селищної ради Львівської області є спеціально уповноваженим органом архітектури, містобудування,  земельних відносин та екології на території селища Лопатин та населених пунктів Лопатинської територіальної громади. У своїй роботі відділ архітектури, будівництва, земельних відносин та екології керується Конституцією України, Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», іншими  законами України, указами і розпорядженнями Президента України, Постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, рішеннями Лопатинської селищної ради, виконавчого комітету, розпорядженнями і дорученнями селищного голови та Положенням про відділ архітектури, будівництва, земельних відносин та екології Лопатинської селищної ради Львівської області

Пріоритетними завданнями та функціями відділу згідно Положення є:

  • готувати в установленому порядку проекти рішень на розгляд сесії селищної ради та виконкому селищної ради;
  • організовувати підготовчі роботи проведення земельних аукціонів та конкурсів з продажу земельних ділянок та прав на них із земель комунальної власності;
  • здійснювати підготовку договорів оренди, сервітутів та додаткових угод до них;
  • проводити нарахування та збір земельного податку.

За результатом роботи відділу протягом звітного періоду опрацьовано понад 478 звернень суб’єктів  господарювання юридичних осіб та громадян фізичних осіб.

У відповідності до поступлених заяв підготовлено та прийнято 384 рішень сесії селищної ради та 64 рішення виконавчого комітету селищної ради. Більшість прийнятих рішень стосується громадян на затвердження технічних документацій по земельних ділянках під будівництво та обслуговування існуючих житлових будинків та господарських будівель та для ведення товарного сільськогосподарського виробництва (паїв громадян), юридичних та фізичних осіб щодо надання дозволу на складання проектів землеустрою, технічних документацій та їх затвердження, а також щодо зрізання чи кронування аварійних дерев, присвоєння поштової адреси об’єктам нерухомого та про видачу дубліката свідоцтва на право приватної власності на нерухоме майно. У зв’язку забороною безоплатної передачі земель комунальної власності у приватну власність для ведення особистого селянського господарства, заяви громадян на приватизацію вищезазначених земельних ділянок у 2023 році не приймалися.

У 2023 році проведено 20 електронних аукціонів щодо продажу права оренди на земельні ділянки комунальної власності на  конкурентних засадах (на земельних торгах у формі електронного аукціону) на загальну площу 178,8504 га, відповідно додатково до бюджету селищної ради надійшло коштів орендної плати в сумі 1 341 737,60 грн. Зокрема, за результатами електронних аукціонів з фізичними особами було укладено 12 договорів на загальну площу 91,3835 га, з річною сумою орендної плати 405723,75 грн. З юридичними особами було укладено 8 договорів на загальну площу 87,4669 га, з річною сумою орендної плати 936013,89 грн.

Також у минулому році проводилась робота щодо укладання договорів оренди землі комунальної власності без проведення електронних аукціонів. Зокрема було укладено 28 договорів на загальну площу 89,5894 га,  з річною орендною платою 352495,63 грн. Зокрема, з фізичними особами було укладено 23 договори на загальну площу 89,2665 га, з річною сумою орендної плати 321422,85 грн. З юридичними особами було укладено 5 договорів на загальну площу 0,3229 га, з річною орендною платою в сумі 31072,78 грн.

У 2023 році було укладено 100 договорів оренди невитребуваних земельних ділянок (паїв померлих громадян) на загальну площу 117,6096 га. Згідно укладених договорів річна сума орендної плати складає 251686,34 грн., зокрема з:

- ФГ «Антарес 72» 4 договори на площу 2,6575 га, річна сума орендної плати 6565,39 грн.;

- ФГ «Щедродар» 1 договір на площу 0,8183 га, річна сума орендної плати 1639,46 грн.;

- ТзОВ «Родючий лан» 8 договорів на площу 4,7684 га, річна сума орендної плати 6355,97 грн.;

- ТзОВ «Барком» 48 договорів на площу 39,7337 га, річна сума орендної плати 95896,89 грн.;

- СТзОВ «ім..Т.Шевченка» 3 договори на площу 7,7727 га, річна сума орендної плати 10351,93 грн.;

- ТзОВ «Щуровичі Агро» 36 договорів на площу 61,8590 га, річна сума орендної плати 130876,70 грн.;

Також у  2023 році було укладено 47 договорів оренди землі під польовими дорогами на загальну площу 18,3850 га. Згідно укладених договорів річна сума орендної плати складає 39623,10 грн., зокрема з:

- ПП «Західний Буг» 23 договори на площу 4,6144 га, річна сума орендної плати 9944,24 грн.;

- ТзОВ «В.Д.С. АГРО» 24 договори на площу 13,7706 га, річна сума орендної плати 29678,86 грн..

Загалом, у 2023 році було укладено 195 договорів оренди землі на загальну площу 404,4344 га, з річною сумою орендної плати 1 985 542,26 грн.

У 2023 році проводилася робота щодо інвентаризації об’єктів комунальної власності, зокрема було виготовлено 20 технічних паспортів на об’єкти нерухомого майна, а саме: на 3 об’єкти на території Березівського старостинського округу (адміністративний будинок с.Березівка, насосна станція та водонапірна башня); на 1 об’єкт на території Куликівського старостинського округу (незавершене будівництво школи-садіка с.Волиця-Барилова); на 16 об’єктів на території Сморжівського старостинського округу (ЗОШ с.Сморжів, ДНЗ с.Сморжів, Народний дім с.Сморжів, адміністративний будинок с.Сморжів, група нежитлових приміщень  с.Сморжів, ЗОШ с.Щуровичі, Народний дім с.Щуровичі, ФАП с.Щуровичі, НВК с.Стремільче, Народний дім с.Стремільче, гаражі с.Стремільче, ФАП с.Стремільче, Народний дім с.Завидче, адміністративний будинок с.Завидче, ДНЗ с.Завидче та адміністративний будинок с.Сморжів).

Відповідно у 2023 році зареєстровано в комунальну власність Лопатинської селищної ради  приміщення нежитлової будівлі (гараж) в с.Стремільче, незавершене будівництво школи-садка в с.Волиця-Барилова, Стремільчанську початкову школу та водонапірну башню з насосною станцією в с.Березівка.

У 2023 році проводилася робота щодо нарахування та збору земельного податку з фізичних осіб, а саме:

На території Березівського старостинського округу нараховано земельного податку в сумі 164296,71 грн., сплачено 156301,91 грн.

На території Кустинського старостинського округу нараховано земельного податку в сумі 211270,87 грн., сплачено 211270,87 грн.

На території Нивицького старостинського округу нараховано земельного податку в сумі 117107,51 грн., сплачено 117107,51 грн.

На території Сморжівського старостинського округу нараховано земельного податку в сумі 401766,35 грн., сплачено 391294,65 грн.

На території Куликівського старостинського округу нараховано земельного податку в сумі 178698,16 грн., сплачено 165403,79 грн.

На території Миколаївського старостинського округу нараховано земельного податку в сумі 321163,88 грн., сплачено 228523,39 грн.

На території сел.. Лопатин нараховано земельного податку в сумі 171918,46 грн., сплачено 76266,26 грн.

На території Хмільнівського старостинського округу нараховано земельного податку в сумі 125511,40 грн., сплачено 96694,67 грн.

У 2023 році було проведено 10 засідань комісії з питань землекористування, архітектури, будівництва, екології, транспорту та АПК. На засіданнях комісій, на яких беруть участь працівники відділу, згідно вимог законодавства були попередньо детально опрацьовані всі земельні  питання, які виносились на розгляд сесій, що дозволило в конструктивному руслі працювати безпосередньо на пленарних засіданнях та приймати відповідні рішення.

 

 

ЗВІТ

з питань Цивільного захисту Лопатинської селищної ради

 

      З метою попередження виникнення надзвичайних ситуацій природного та техногенного характеру та виконання статті 361 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» на території територіальної громади протягом 2023 року проведено 7 засідань Комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Лопатинської селищної ради, на яких розглянуто ряд питань, щодо забезпечення нормальних умов життєдіяльності населення громади, а саме, щодо стану пожежної безпеки громади, щодо стану забезпечення населення якісною та безпечною для здоров’я людини питною водою, про забезпечення укриття населення у фонді захисних споруд цивільного захису в умовах воєнного стану, щодо готовності селищної ради та комунального підприємства до дій під час несприятливих погодних умов в зимовий період 2023-2024 років та інші питання.

    У поточному році з метою забезпечення населення і територій від надзвичайних ситуацій та організації виконання заходів цивільного захисту Лопатинської територіальної громади було розроблено та затверджено План основних заходів ЦЗ Лопатинської територіальної громади на 2023 рік, розроблено та затверджено положення про Лопатинську субланку Червоноградської ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Львівської області.

Скеровано на навчання з питань ЦЗ  на навчально-консультаційний пункт  14 посадових осіб.

В зв’язку з російською агресією стало актуальним питання захисних споруд для укриття населення.

         Фонд захисних споруд цивільного захисту Лопатинської  територіальної громади становить 30  захисних споруд, із них 9 протирадіаційні укриття, а також 21 найпростіше укриття з них 20 використовуються для учасників освітнього процесу та 1розміщене у підвальному приміщенні 4 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Львівській області.

     Згідно розпорядження селищного голови, спільно із представниками Червоноградського РУ ГУ ДСНС України та поліцейськими офіцерами громади щоквартально проводяться комісійні обстеження захисних споруд цивільного захисту щодо готовності їх до використання за призначенням. За результатами оцінки стану готовності ЗС було складено відповідні акти та встановлено, що  захисні споруди громади знаходяться  в задовільному  технічному стані та рахуються як обмежено готові до використання їх за призначенням.Заведено книги обліку ЗС ЦЗ протирадіаційних укриттів та найпростіших укриттів Лопатинської територіальної громади.  Протягом 2023 року було проведено капітальний ремонт укриття Лопатинського ліцею на суму 819267,15 грн.

                   Також під час погіршення погодніх умов в зимовий період було розгорнуто 3 пункти незламності розташовані в адміністративних приміщеннях Березівської, Сморжівської сільської ради та Лопатинської селищної ради.

          В поточному році було створено місцеву автоматизовану систему централізованого оповіщення Лопатинської ТГ, розроблено та затверджено Положення та технічне завдання створення  місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення, погоджене департаментом з питань ЦЗ Львівської області та Головним управлінням ДСНС України у Львівській області.  Протягом грудня 2023 року було улаштовано 6 комплектів електронних сирен для оповіщення населення БОУ-400, а саме в: Кустинська гімназія філія Лопатинського ліцею, Нивицька гімназія,Заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів с.Березівка, Миколаївський опорний заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів,Сморжівська гімназія Лопатинської селищної ради,заклад загальної середньої освіти І-ІІ ступенів села Куликів філія Миколаївського опорного закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Лопатинської селищної ради

Станом на сьогодні оповіщенням забезпечено понад 65% населення .

 Виділено кошти на улаштування систем оповіщення на умовах співфінансування з місцевого бюджету у розмірі 204,000 тис.грн., з обласного – 816,000тис.грн.

 

 

 

 

ЗВІТ

про стан військово-облікової роботи на території Лопатинської селищної ради 

 

 

           Органи місцевого самоврядування, що у відповідності до нормативно-правових актів здійснюють персонально-первинний облік військовозобов’язаних, призовників та резервістів.

У поточному році з метою організації і проведення заходів із військового обліку були розроблені такі документи :

Перспективний план роботи з військового обліку  військовозобов’язаних і призовників на території Лопатинської селищної ради на 2024 рік та квартальні плани;

Графік проведення звірок облікових даних карток первинного обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів з обліковими даними, що містяться у списках персонального військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів підприємств, установ та організацій, в яких вони працюють, які розташовані на території Лопатинської територіальної громади на  2024 рік .

На території Лопатинської селищної ради перебуває на військовому обліку військовозобов’язаних – 2415 осіб, з них

с-ще.Лопатин -593 особи,

 Сморжівський с/о – 448 осіб,

 Куликівський с/о -213осіб,

 Миколаївський с/о- 239 осіб,

 Нивицький с/о -278 осіб,

 Кустинський с/о -232 особи,

 Хмільнівський с/о -121 особа,

 Березівський с/о -334 особи,

 а також 276 призовників, з них с-ще.Лопатин-83 особи,

Миколаївський с/о-32 осіб,

Сморжівський с/о- 34 особи,

Куликівський с/о- 22 особи,

Березівський с/о-33 особи,

 Кустинський с/о – 21 особа,

Нивицький с/о-30 осіб,

Хмільнівський с/о- 22 особи.

На всіх військовозобов’язаних заведено картки первинного обліку, а також постійно поновлюються, вносяться зміни у разі зміни сімейного стану, адреси місця проживання, місця роботи , а в разі виключення з військового обліку в разі досягнення граничного віку, чи по стану здоров’я знищуються(зі складанням акту)після звірки з РТЦК та СП .Проводяться звірки облікових даних карток первинного обліку з обліковими даними, що містяться у списках персонального військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів підприємств, установ та організацій, в яких вони працюють, які розташовані на території Лопатинської територіальної громади, згідно затвердженого графіку проведення звірок. Картотека побудована у відповідності до вимог Постанови 1487 від 30.12.2022 року.

Також було проведено заходи щодо приписки громадян 2007 року народження до призовної дільниці згідно вимог розпорядження голови Червоноградської районної військової адміністрації від 27.09.2023 року № 64/02-44,а саме: попередньо було сформовано Список громадян 2007 року , які підлягають приписці у 2024 році, а також сформовано особові справи допризовників та передані до 2-го відділу Червоноградського РТЦК та СП у визначені строки.

В результаті роботи до призовної дільниці було приписано 56 з 66 допризовників(з них 6 за кордоном,2 не проживають).

Також постійно на виконання  розпорядження 2-го відділу Червоноградського РТЦК та СП для уточнення облікових даних, проходження медичного огляду щодо визначення їх ступеня придатності та призначення на особливий період здійснюється оповіщення військовозобов’язаних, призовників та резервістів Лопатинської ТГ про їх виклик до 2-го відділу Червоноградського РТЦК та СП .

Станом на лютий нараховується 270 військовослужбовці(це приблизна цифра, так як офіційними даними ми не володіємо) які знаходяться в зоні бойових дій по Лопатинській ТГ :с-ще.Лопатин -95 чол.,Миколаївський с/о- 9 чол.,Сморжівський с/о – 40 чол.,Березівський с/о – 48 чол.,Нивицький с/о -28 чол.,Куликівський с/о -22 чол.,Кустинський с/о- 14 чол.,Хмільнівський с/о – 14 чол.

Визнані офіційно безвісти пропавшими: Березівський с/о – 2 чол.;Куликівському с/о – 2 чол;с-ще.Лопатин – 1 чол;Сморжівському с/о 1 військовослужбовець перебуває в полоні. Також на виконання розпорядження 2-го відділу РТЦК та СП було оповіщено та вручено повістки голові  та 5 депутатам Лопатинської селищної ради, один від повістки відмовився.

ЗВІТ

Комунального підприємства Лопатинської селищної ради 

 

 

     Комунальне підприємство Лопатинської селищної ради було створено 1 березня 1999 р. на підставі рішення Радехівської РДА №629 і діє на підставі статуту.

     Основним видом діяльності КП Лопатинської с/р є надання послуг з водопостачання та водовідведення:

-   теплопостачання бюджетним установам,

- благоустрою населених пунктів,

- обслуговування вуличного освітлення,

- транспортні послуги.

- будівельні роботи та інше.

         На обслуговуванні підприємства знаходиться  :

- 668 абоненти з централізованим водопостачанням

- 212 абоненти з централізованим водовідведенням

- 25 км водопровідної мережі ;

- 3,7 км каналізаційної мережі ;

- 10 свердловин і водонапірних башень;

- 55 каналізаційних колодязів;

- 81 водяний колодязь;

- КНС та КОС ;

-115 контейнерів для збору ТПВ (скло-, пластмасова-,ПЕТ-пляшка);

- 7  котелень;

- 102,2 км мережі вуличного освітлення , а це 1310 шт ламп і прожекторів; 61 точок обліку електроенергії , з них 44 –вуличного освітлення , 7 –водопостачання , 1 – водовідведення, 7 – котелень та 2- виробнича база.

 

За звітний період виконано :

1. По об’єкту водопостачання та водовідведення :

-  проведено заміну 3-х глибинних насосів на водозаборах с. Нивиці, с. Березівка та смт Лопатин

 - проведено ремонт і ревізію засувок у водяних  колодязях;

- замінено станцію керування Каскад на водозаборі №2 та встановлено станцію Каскад на водозаборі с Березівка.

- замінено магнітний пускач на водозаборі с Сморжів;

- проведено заміну водопровідної мережі довжиною 335 мп, а саме:

с Березівка – ПЕ д 50мм довжиною -110мп

с Сморжів – ПЕ д 50мм довжиною -118мп

смт Лопатин – ПЕ д 50мм довжиною -100мп

с Нивиці –ПЕ д 50мм довжиною -7мп

- ліквідовано 16 проривів на водопровідній мережі в селах ТГ

- проведено 9 пробивань засмічених ділянок каналізаційної мережі в смт Лопатин.

 

2.    Котельні:

- заміна котла в котельні с Нивиці із 100 кВт на 250 кВт

- встановлено резервний котел на котельні с Грицеволя потужністю 100кВт

- ремонт котла в котельні Лопатинського ліцею

- ремонт  та ревізія засувок в котельнях

- ремонт циркуляційних насосів у кількості 4 шт

- проведено навчання операторів котельні

- проведено гідравлічне випробування теплових мереж на герметичність та щільність

 

3.  Вуличне освітлення:

- проведено заміну прожекторів та ламп у кількості- 431шт

- проведено винос та заміну 4 електролічильників (згідно вимог РЕМ)

- замінено 5шт таймерів, 3шт магнітних пускачі та 4 автомати.

- проведено заміну електропроводки та відновлення світильників біля пам’ятника небесної сотні

- проводиться обслуговування електрообладнання в бюджетних установах  ТГ.

- ліквідовували обриви на лініях електропередачі після снігопаду та вітряниці та замінено 122 мп  кабеля СіП

 

4.       Благоустрій :

- прибирання центральних вулиць селища , парку і скверу;

- розчищали та посипали доріг і тротуарів від снігу в селах ТГ

- проводили обкошування  територій селища та сіл , узбіч та пам’ятників, стадіонів та кладовищ.

- прибирання та вивіз опалого листя в парках та скверах 

- ліквідація борщівника Сосновського

- ремонт і фарбування  лавочок та смітників в смт Лопатин

- демонтаж пам’ятників та комуністичних символів на них

- ліквідація стихійних сміттєзвалищ

- ямковий ремонт комунальних доріг

- ремонт та чистка тротуарів в смт Лопатин

- вирубування порослі на узбіччях доріг, парках, кладовищах

- зрізання та кронування аварійних дерев.

- висадили саджанці дерев в парку та на узбіччях доріг до сіл ОТГ- 86шт

- закупили та висадили розсаду квітів в смт Лопатин та в селах ОТГ

За звітний період Комунальним підприємством було заготовлено 65м3 щіпи та 40 м3 дров.

 

     5.    Виконали такі будівельні роботи :

- ремонт системи опалення в Нивицькій гімназії

- ремонт системи опалення в Сморжівській гімназії

- ремонт системи опалення в сільській раді с Хмільно

- ремонт приміщення їдальні в Миколаївській ЗОШ, а саме:

         - заміна внутрішньої водопровідної та каналізаційної мережі;

         - ремонт системи електропостачання ;

         - ремонт системи опалення;

         - влаштування керамічної плитки, умивальників .

- виготовлено та встановлено автобусну зупинку в с Адамівка.

- ремонт кабінету бібліотеки в Лопатинському ліцеї

- виготовлення та встановлення підставок під банери загиблим воїнам.

 

6.       Надавали послуги  :

- обслуговування електрообладнання  бюджетних установ;

- транспортні послуги населенню і організаціям;

- вивезення рідких нечистот .

 

      Щокварталу проводимо аналізи на відповідність нормативам питної води та стоків. Кожні півроку проводим дезінфекцію та промивку водопровідної мережі.

 

       Комунальне підприємство постійно проводить роз’яснювальну роботу про економне використання водних ресурсів та правила користування самопливною каналізацією.

         Заборгованості зі сплати податків немає.

         Заробітна плата виплачується своєчасно.

         На сьогоднішній день в підприємстві працює 32  працівника (з них 7 – працівників по благоустрою, 1 – оператор водозабору, 3 –адмінперсоналу та 21 – оператор котельні).       

      Проблемні питання та види робіт, які планує вирішувати підприємство :

- для якісного  надання послуг та зменшення витрат на запчастини підприємству необхідно оновлення парку транспортних засобів , оскільки більшість автомобілів експлуатується більше 30 років;

- замінити водопровідні труби довжиною 2000 мп, оскільки закінчився їх термін експлуатації, що призводить до частих проривів.

- провести реконструкцію КОС  другої черги та замінити каналізаційний колектор довжиною 1300мп

       В грудні місяці було проведено поповнення статутного фонду на суму 699000 тис. грн за які було придбано:

- розкидач піску та дорожніх сумішей -363000 грн

- відвал на фронтальний навантажувач -65000 грн

- генератори 3-х фазні -11,5 кВт 3 шт – 264871,44 грн

      За власні кошти було придбано вила на фронтальний навантажувач на суму -21000 грн

 ДОХОДИ.

- Водопостачанням та водовідведення – 897585,54 грн.

- Теплопостачання                                   - 5243546 грн.

- Благоустрій                                            - 3185228 грн.

- Транспортні послуги                            - 26721,53 грн.

- Будівельні роботи                                 - 422331 грн.

- вивезення рідких нечистот                   -19284,87 грн

- ліквідація борщівника                             - 37525 грн

       РАЗОМ :                                             9832221,0 грн.

 

 ВИТРАТИ

- Заробітна плата                                     - 3349445 грн.

- Нарахування на заробітну плату         - 692450 грн.

- Електроенергія                                       - 778278 грн.

- розподіл електроенергії                         - 230551 грн

- Матеріали                                               - 536338 грн.

- Аналізи води                                          - 22979 грн.

- Аналіз стоків                                          - 17788 грн.

- запчастини                                              - 215216 грн

- ПММ                                                       -566843 грн

- дрова                                                       - 885725 грн

- брикет                                                     - 1293968 грн

- глибинний насос                                    - 37725 грн

- послуги сторонніх організацій            -212155 грн

            Податки :

  - рентна плата                                         - 22917 грн

  - екологічний податок                           - 14572 грн

  - земельний податок                              - 7107 грн

  - податок на нерухоме майно               - 4237 грн

- ПДВ                                                       - 1028470 грн.

  РАЗОМ :                                                - 9916764 грн       

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь